Heb 17mei, 7juni en 20 of 21 juni dan nog opstaan.
Dutch ging gister heel goed in de les, echt fijn! En vandaag liep hij nog beter.
Maandag nog een lesje en vrijdag weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny_S schreef:ja had liever anders gezien maar ik kan weinig data waardoor ik gedwongen wordt dit te doen aangezien je voor beiden selecties minimaal 2 wedstrijden moet rijden en dit is het minimale dat ik kan helaas
dus kans is ook minimaal dat ik voor eentje geselecteerd wordt. 1 fout en lig er dan al uit. dus die hengstigheid verkleind nog meer een kans dus dan maar voor de ervaring.
Jenny_S schreef:ja heerlijk toch
dacht dat je sowieso boven de 174 moet halen nu hopen dat ze niet heel veel strenger jureren
AmoorM schreef:Sanet: Dat zijn inderdaad goede tips! Vaak wordt de bocht, rechtrichten eigenlijk een beetje vergeten.. dan is het gewoon naar voren en meer niet..Betrap ik mezelf ook vaak op..
Utophia: Gave foto's! Leuk een crosstaining!
Gisteren de proefgerichte training gehad! Echt heel veel aan gehad! Waarschijnlijk komt het galopprobleem doordat ze niet aan het rechterbeen is en ook geen rechter stelling correct aanneemt. (en dat tegelijk) Als ik bijvoorbeeld aan wil springen in galop dan loopt ze dwars door mijn binnen been heen en kijkt naar buiten, waardoor ze niet goed aan kan springen.
Nu moest ik extreem door de hoek rijden met mijn rechterbeen en rechterstelling houden, pfff dat is moeilijk. Ieder keer bij de hoek een volte. Het is niet in 20 minuten gelukt om haar op deze manier in de rechtergalop te krijgen, al sprong ze 1x goed aan, maar dat was 1 pas.
Vandaag zijn we er mee verder gegaan, maar wat een gevechtOf ze wordt heel druk en probeert er onderuit te lopen, door van de hoefslag af te lopen ect of ze springt aan in galop als ik mijn rechterbeen aan leg. Hoe zouden jullie dit doen? Maar uiteindelijk is het gelukt om haar een heel stuk de hoek in te drijven met m'n rechterbeen. Ook op de volte ging het al een stuk beter. Maar we zijn er nog lang niet, woensdag hebben we weer les!