[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:27

Robijntjah schreef:
Een mengelmoesje quarter/paint!

Snap ik, zou ik ook niet kunnen!

Leuk nog bont of egaal palomino?

Nee is heel moeilijk want ik kan het altijd beter denk ik dan haha, had in het begin ook moeite als me vriend mee is en die luef me stal enzo doet om me te helpen is tog een beetje je kind zeg maar. Maar voordeel is dat d we dagen wanneer ik krap zit late dienst ofzo ik weet dat ie zn aandacht krijgt die ik dat moment niet kan geven. Dat geeft een hoop rust

Anoniem

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:29

Idd! Is exact de reden dat ik geen verzorgers wil!

Hij is waarschijnlijk palomino sooty dus gaat verkleuren! Moet je maar ff op googlen!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:23

leuk hoor jolijt!! Wel iets eerder dan verwacht dan, maar ach, je hoeft er niet gelijk op he ;-)
Wat wil je er eigenlijk mee gaan doen? Western?

En een verzorger voor Amor die dus goed bevalt... das wel heel fijn! Maar inderdaad, ik zou er ook niet zomaar iemand anders voor laten zorgen, maar als je zelf niet genoeg tijd is is het ergens gewoon een geruststelling ja! Als de grenzen e.d. maar gewoon duidelijk zijn!

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:30

Leuk, een verzorgster voor Amor! Ik zou het ook wel moeilijk hebben om Figo uit handen te geven, maar ik kan al eens oefenen wanneer we op huwelijksreis gaan :) (Maar dan zijn het gewoon mijn vriendinnen die hem gaan vertroetelen, dus dat is ook weer anders.)

Chimanga lekker in de blubber :) Je zou er nog reining mee kunnen rijden, ziet eruit alsof ze een spin doet :)

Jolijn, een veulen! Benieuwd naar foto's :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:55

Ligt een beetje aan zijn bouw dus dat zien we allemaal nog wel! Bedoeling is dat hij wat minder sensibel is dan Mo en ik dus ook eens mensen er op kan zetten en misschien zelfs regelmatig vriendlief!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:06

Ohhh Jolijn wat supergaaf zeg!!! :D :D Ben ook heel benieuwd naar foto's <3 En of het allemaal gaat lukken natuurlijk :D

Oehh verzorgers, ik begin er niet meer aan. Heb ooit 2 meisjes de kans gegeven om mn lieve kleine Kevin te verzorgen en toen hebben ze al zn manen afgeknipt, omdat ze vonden dat hij niets kon zien... :\ Voor mij nooit meer :P Als ik zelf niet kan, kunnen mijn vriendinnen/vriend gelukkig altijd helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:27

Ik ben veel te eigenzinnig voor verzorgers, heb mijn eigen manieren en wordt helemaal kriebelig als iemand iets anders doet met mijn paard(en).

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:52

Ik ben ook benieuwd Jolijn!!

Hier ook te eigenzinnig etc voor een verzorger hoor.... Lees zelf heel veel dingen over paarden en heb m'n eigen ideeën over bepaalde dingen en daarbij is Sterre mij nu aan het vertrouwen, maar bij vreemden is het nog heel wat anders! Fiëla is veel makkelijker, kleine doerak!! (Alhoewel, ze is erg groot aan het worden hahaa)

Eens een keer een paar fototjes van mijn kant, van Sterre dit keer. Gaat steeds beter met haar :) En ja, het is een vieze smeerpoets en ze houdt niet van poetsen :(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:45

Ohhh wat is ze toch knap <3 Zelfs als smeerpoets :P

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:00

Leuk paardje is Sterre hoor! Ik herken die gezichtsuitdrukking vrij goed! ;-)

Vandaag weer even redelijk gereden, Chim is heeeel erg zoekende momenteel, draf is moeilijk, galop eigenlijk ook maar ze schiet nu steeds in de telgang en dan weer in galop en dan struikelt ze weer enz enz... maar uiteindelijk had ik haar heerlijk in draf en na de massage loopt ze in ieder geval wel veel lichter in de hand!! Ze hangt niet meer maar loopt echt over de rug als ze eenmaal meewerkt. We boeken weer iets vooruitgang dus...

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:34

Thank youu :o

Balen Geeske, maar mooi dat het uiteindelijk weer beter ging. Hopelijk kunnen jullie nu vooruitgang blijven boeken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:09

Sterre is echt leuk :D

Jaaaaaaa!

Meet Painted Twice!!!

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 00:55

Mooi dat ze zo lekker over dr rug loopt, rest komt wel :D Goed bezig!

Aaahh Jolijn!! Wat een schatje!!!!!! Het is nu dus n feit? Geweldig!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:30

Wat een knapperd Jolijn.
Gelukkig vooruitgang met je paard Geeske, en misschien moet je de galop even laten voor wat het is en haar eerst in de draf (incl. zijgangen) sterker maken. Dat doe ik ook met mijn paarden.

Hier niet veel gedaan was gisteren super koud.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:54

Wat heeft Sterre een heerlijke uitstraling :) Knap paard!

Ah Geeske, moeilijk begin dus! Maar fijn dat ze weer over haar rug begint te lopen, hopelijk gaat het verder alsmaar beter!

Jolijn, wat een schatje!! Ik ga snel in je topic kijken :)

Ik ben nu vooral bezig met grondwerken, en Figo vindt het superleuk! En gisteren nog eens een intensieve les gehad met de PRE van een vriendin, was heerlijk!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 17:45

leuk veulen zeg,gister onze eerste wedstrijd weer achtrer de rug.onze ponmy heeft het dan ook met gemak uitgelopen en een zeer positive keuring

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:07

jolijn wat een leukert niet bang dat ie tog schimmel is dat zou zonden van zn mooie kleurtje zijn

ja moest ook aan het idee wennen maar ben helemaal happy met me verzorgster doet alles keurig en amor is braaf bij der en is erg blij met de extra aandacht (al zit nog wel in me hoofd dat alles liever zelf doe)

ik had gisteren mazzen :( stal genootje haalt der paard uit stal amor stond bij zn box en paard deelt een trap uit helaas stond ik der tussen heb een flinke blauwe plek en loop niet erg lekker.

keona fijn dat je je wedstrijd goed uitgereden hebt geeft vast een goed gevoel

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 00:21

Oh vervelend dodo, heb je er niet wat aan over gehouden??

Jolijn, wat een prachtig veulen zeg! Snap wel dat je daar op gevallen bent! <3

Liesbeth lekker aan het grondwerken ;-)

Ja, ik probeer ook voornamelijk te draven, maar ze springt zelf bij iedere bocht in galop...
Nu vandaag heb ik trouwens heeeeerlijk gereden! Gisteren aan de longeerlijn ging ze volledig door t lint, was een kwartier lang echt niet meer te stoppen... rende hard harder hardst en sprong, bokte, steigerde en ging tekeer, maar ze rende zooooo ruim dat ze er even lekker doorheen gekomen is denk ik. Vandaag kwam ze eigenlijk vrijwel direct al naar mijn hand toe, ze draafde gewoon goed actief aan en probeerde niet direct te galopperen en zelfs toen ik toch even de galop vroeg (daar geniet ze altijd van, oortjes vooruit en gaan;-) ) is ze in de vele rondes die we gemaakt hebben maar 3x om gesprongen met haar achterbenen! Super dus!!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:20

Vaker laten uitrazen dan Geeske :D
Vervelend Dodo, hopelijk alleen maar een blauwe plek.

Ik ben nu op mijn werk en er ligt weer sneeuw ;(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:38

Geeske! Het hing gister in de lucht denk 'k, precies zoals jij omschrijft reed Jetta ook. Heeerlijk <3 Haha.

Ohhh Do! Pijnlijk zeg... :oo

Mooi Keona! :D

Jeeeeehh sneeeeeuww!! Ik heb begin van de winter sneeuw gevraagd op mn verjaardag, 15 maart. Iedereen lachen, want dan ligt er nnoooooiitt meer sneeuw :') Nou..... Hahaha!

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:02

Hopen dat het meevalt dodo!

Nou, jij lekker sneeuw op je verjaardag Natasja. Kun je dan voor mij even een enkeltje naar Australië boeken, aangezien die sneeuw jouw wens is?? :P

Nu wel weer soort van raar geel ding in de lucht, komt me wel bekend voor, geeft een beetje een warme gloed. Geloof dat het de zon heette?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:22

Ja die zag ik ook vandaag, had hem al bijna als vermist opgegeven. :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:33

Zon :') Hahahahaha. Hier heerlijk genoten hoor van de zon vandaag. Kijk maar mee <3

Jetta spam <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met dr dikke hol :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kleine selectie :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:36

Ohja! S&T was gewoon 'n keer om te kijken hoe ze erop reageert, ze deed 't supergoed!! Heb thuis al 'n bit liggen met kortere scharen, vind 'k toch veeeeeeel fijner.. Was 'm alleen vergeten te wisselen/meenemen :')