[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:23

Heey
Dankjulliewel :). Het gaat nu weer wat beter :).
Malin : Balen dat ie zoveel last van de dazen had :(:). Fijn dat ie daar nu een deken voor heeft :D. Hopenlijk mag volgende week het gips eraf blijven
Nathaly: Gave jurk zeg :D Nog gefeliciteerd :D
Suelza : Gaaf paard :D
Shanna : Gaaf filmpje en gaaf paard :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:36

Gefeliciteerd!! Je zag er echt prachtig uit!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:41

nathaly: wat een geweldig mooie bruid en idd een knalfeest als de band iedereen aan de gang kreeg. was bij ons ook zo. nog gefeliciteerd!

de rest laat ik voor wat het is, het was een veels te lange werkdag. overigens wederom gezellig druk hier. nog maar een dikke 180 pagina's he.......... (hint hint)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:46

Whahaha, ja we moeten doorkletsen! Wie maakt de volgende opening btw (ik bied mezelf niet aan hoor! Kan met moeite de juiste smiley's plaatsen haha).

Hadden jullie ook zulk slecht weer? Hier werd het ineens erg slecht!

Heb de trouwfoto's nog eens bekeken (en nog eens, en nog eens...). Mooi *zucht* best leuk, dat trouwen. Moet ik misschien ook maar doen, alhoewel.... voor dat geld kan ik weer een paard kopen.

Hmmmmmm... dilemma...

Eerst maar eens een vent zoeken dan maar, haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:54

elise: trouwen is idd prijzig. het feest betaalt zichzelf wel terug als je de juiste gasten uitnodigt en vooral de kadotip duidelijk maakt...

hier vandaag eventjes wat regen gehad terwijl ik op de grasmaaier zat. viel dus wel mee, maar in het noorden keek het wel errug donker. overigens de buitenbak vrijdag blank gezet en nu is ie weer droog.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:56

Suelza doorkletsen >;) Ik kom amper bijgelezen ^) :')

Hier ook ff regen en onweer gehad. Precies toen we Flan net binnen hadden.
Hebben maar even in de kantine gewacht tot over was en Flan weer in de wei geparkeerd :D
Morgen doe ik wel weer écht wat met haar.

Trouwen is ook errug leuk. Ben blij dat ik t gedaan heb :j Leuk mannenjacht :))

Nu ga ik braaf bijlezen B-) O:)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:58

Oh dus dat is het geheim :D dus als ik ooit ga trouwen moet ik jou uitnodigen, begrijp ik.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:02

Suelza schreef:
Whahaha, ja we moeten doorkletsen! Wie maakt de volgende opening btw (ik bied mezelf niet aan hoor! Kan met moeite de juiste smiley's plaatsen haha).

Mies en ik doen dat weer :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:05

Nathaly Wow! Prachtig!!

Elise Gaaf paard die ferro! Ennuh...ik heb al jáááááren een afgebroken vijltje in mn hoektand zitten...die hebben ze maar gewoon "in gemetseld" toen ze hem er niet uit kregen :P
Ik heb altijd de stomste pech bij tandartsen....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:08

Heb ik dat... de helft van mijn hand slaapt :(

Morgen meeting met Ilona. Deb en Anita zijn er dan ook. Gezellie...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:15

@ BJ... mooi is ze he. Ben wel echt gek op dat paard...

Enne wbt de vijl... Mijn idee! ware het niet dat er nog een ontstoken zenuw in die wortel zit. Dus die vijl moet er helaas echt uit :(

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:15

teken om naar je bed te gaan soms?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:16

Frankiej, lekker dat ze ook dag en nacht op de wei lopen :j

Annash, welkom :)

Branka, brave Frío +:)+

Mies_Apollo schreef:
jellie: Ja benthe keek er ook erg vrolijk bij ;) inmiddels is het gekke verband eraf dus ziet ze dr al weer beter uit! Kun je nagaan dat ze zo midden in de nacht bij iemand heeft aangebeld omdat de stroom was uitgevallen. Die liet ons nog vrolijk binnen ook!

:') _O-

Suelza, balen kiespijn.. ook wel een freaky manier waardoor t veroorzaakt is := :(:)
Mooi paard!

Niese, hopelijk vind je de reden waardoor je merrie zo is.. en kunnen jullie er toch uit komen..

Dinkey, succes morgen in t zh!

Saida, gezellig feestje gehad..

Jesser gefelicteerd. Jullie zagen er prachtig uit *D

Zo toch een klein beetje bijgelezen..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:19

Nee, dat kan niet. ATWT begint zo :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:22

dat gaat toch wel door hoor

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:22

Dankje, Jellie!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:27

Niet zonder mijn positieve energie! Ik volg het al *schaam* 14 jaar.... Ik was GTST ontgroeid ;)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:31

Suelza schreef:
Niet zonder mijn positieve energie! Ik volg het al *schaam* 14 jaar.... Ik was GTST ontgroeid ;)

join the club! Ik kijk ook al jáááren ATWT :o

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:34

Ik kijk alleen atwt als ik ziek ben :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:36

Oh wat goed! Dat hoor ik graag! Zit in de tssenijd met een schuin oog naar een trouwprogramma te kijken, terwijl ik met mijn haarspeld lettertjs aan het aantikken ben op mijn touchscreen gsm met internet.

Hoe bedoel je verslaafd ?

:D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:37

Oh wat goed! Dat hoor ik graag! Zit in de tssenijd met een schuin oog naar een trouwprogramma te kijken, terwijl ik met mijn haarspeld lettertjs aan het aantikken ben op mijn touchscreen gsm met internet.

Hoe bedoel je verslaafd ?

:D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:40

Annash schreef:
Nou, ik vind de opening zo al heel wat hoor, iedereen hetzelfde achtergrondje enzo, hartstikke leuk!

Geen idee of zomertenue was toegestaan. Volgens mij heb ik iedereen in jasje gezien. Daarbij ben ik dusdanig eigenwijs dat ik dat jasje toch wel aantrek. Is zoveel netter!
Het ging goed hoor. Was de laatste selectie voor de regio. We zijn in de kringselecties uiteindelijk tweede geworden met twee keer een tweede plek (en 1x vierde, maar slechtste resultaat mag je wegstrepen!) met 196 punten vorige keer en 197 punten gisteren in de M2.
De andere proef gisteren (niet voor selectie) hebben we gewonnen met 196 en een 9 voor uitgestrekte draf... achten hebben we vaak, maar een 9 is toch wel erg gaaf :oo :D

Maar nog niet met een barok paard hoor... ik rij nu nog een KWPN'er met Duits bloed... hahaha ;)

Ach míjn droom is ook een (eigen) PRE. Maar mijn schoonpa kwam ook met een KWPN'er. (Een Kimberley nog wel) En tja, dan zeg je ook geen nee, hè? Haha. Nu heeft mijn lief de droomPRE en ik een kwal van een KWPN'er (vindt mijn man dan, ik ben zwaar verliefd nog steeds) Zo lang ik het leuk blijf vinden met Sam, blijf ik blij op hem zitten. Na hem wil ik overigens ook graag een PRE. Ik train hard. Ik wil ook eens een 9 krijgen! Heb er al één op mijn naam staan met halsstrekken.

Van mij mag je je ook beter voorstellen hoor. Ik ben hier alleen actief op dit forum. Nou, ook al gedaan! Mooi cv'tje hoor! :+ Een hele carriere al!
En als je hier komt, hoor je bij het harem van Frankiej. Ik heb eerste recht, want ik ben er mee getrouwd. Zielig hè? haha

Ik vind KWPN'ers vaak ook belachelijk duur. En Jazz of Gribaldi hoeven van mij al niet. Ik ben een talentloze ruiter en zo'n beest kan ik echt niet aan. Dan liever zo'n boelkloedige PRE (Sorry Sanne) En niet om het één of ander, maar 3 van de spaanse talenten op de olympics waren PRE. De vierde was KWPN. haha. Ze zijn er in alle prijsklasses net als KWPN. Het is net waar je voor gaat hè? Lobke (IDRA) heeft een plaatje van een PRE. En dan snap je meteen dat zo iets kan concureren met een KWPN.

Esther GEFELICITEERD met je aankoop! Shaggy. Niet bekend bij mij, maar ik zal hem vast wel beter gaan leren kennen. ;) Een mooie foto van hem bij Mies. Mooi koppie. Ah, de achtergrond is ook al bekend.
Mies Jij ook proficiat!
Satijnen bedje? Een paard? Dat doe ik met mijn mannetje, hoe denk je anders dat wij aan drie kindjes komen? :D

Elise Wat een pechtijd heb jij zeg! Ik hoop maar dat je een boel geluk tegenkomt en heel snel! Schandalig dat ze je na zo'n blunder zo lang laten rondlopen met pijn! Wie is jouw tandarts? De plaatselijke slager ofzo?

Denise WELKOM weer. Heb je gemist!
Hier weinig nieuws. Michelle is nu officieel kleuter. En het rijden gaat super.
Wat sneu dat het zo slecht gaat met je vriend. Jullie hebben veel te verhappen samen! Gecondoleerd met zijn oma. Het is voor oma vast beter zo. En wat afschuwelijk dat ie nu voor de rechter moet verschijnen! Wat zit het rechtsysteem in Nederland toch raar in elkaar zeg! Onbegrijpelijk! STERKTE

Angela Fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden! En als ik iemand ben, waarvan je denkt dat je je verhaal kwijt kunt aan mij, sta ik daar voor open hoor, maar ik ga je er niet voor PB'en. Dan voel ik me zo'n aagje...

Jellie Erg hè? die binnenzitters met pc in de buurt? Haha! Ik kan het nu ookeven helemaal niet bijhouden

BrankaZ Wat een braverik. Sam heeft bewezen ook al zo te zijn. Fijn hè? Overigens prefereer ik een droog ritje... Ik ben het met je eens wat betreft PRE of KWPN. Om die reden hebben wij ook bewust gekozen voor een Dartmoortje en niet voor een Welsh voor de kids. Die zijn ook prijziger, maar ik heb al een goed bod gehad en hij gaat niet weg voor dat geld. ;)

Sanne Wij zoenen met elkaar sinds 1995... :+
Sam en ik gaan het waarschijnlijk weer proberen rond 1 september. Eerst maar eens lekker doortrainen. Met dat hete weer zoek ik het niet om op concours te gaan.

Ilona Fantastisch dat je weer mobiel hebt. Ik mis het niet, maar het zal wel fijn zijn? Haha. Desje heeft zijn baas wel gevonden hoor. Ze passen goed bij elkaar... haha Daarom klikken Sam en Frank niet. Sam vindt dat er gewerkt moet worden en verwacht dat ook van zijn baas. haha.

Deniesje Balen zeg dat het zo tegenzit. Het klinkt wel als pijn? Hopelijk vindt Elise de oplossing en ga je alsnog gouden tijden tegemoet. Ik heb ook zo'n rottijd gekend met Sam. Hij rende weg met opstijgen. (En dan bedoel ik rengalop) Af en toe kan ik nog stijf van de zenuwen worden, zo maar uit het niets (gisteren nog), maar ik ben echt doodsbang voor hem geweest en ik kan met hem alleen aan de slag en alles doen. En nu rijden we samen met ontzettend veel plezier. Het is dus mogelijk. Ik zeg het je, om je een hart onder de riem te geven.

Malin Ik duim mee, dat alles goed is aangegroeid. Je hebt jonge botten, dus ik ben positief!
Wat sneu dat Suevo zo'n last had van de vliegen! Hopelijk is de deken een daverend succes! Wij hebben hier ook al meer last van vliegen als andere jaren.

Chawwa Leuk te lezen, dat je meeleest!

Saida En gelijk hebben ze. Afghanistan is niet niks. Hopelijk krijgen ze hun zoon weer helemaal heel terug!

Spokie Proficiat met je nieuwe woning! Hypotheken... weer er alles van. Is mijn vak. ;) haha
Het is warm hè?

Benthe Ha, het lukt weer! Ook jou gemist hier zeg. Wat sneu dat je neus zo'n dreun moest krijgen!

Zo blz 315 begin ik morgen mss.

Sam was wel geinig gisteren, alleen werkte het averechts op mijn gemoed. Elke keer als ik wil opstappen, doet ie een klein stapje opzij. Hij weet, dat ik dat echt heel vervelend vind. Het liefst zie ik hem helemaal stilstaan, zodat ik zeker weet, dat hij hem niet peert.

Gelukkig was er iemand die er wel even bij wilde komen staan. En dat is genoeg voro mij om door te zetten. Daarna weer lekker gereden. Het was wel heel warm! Vandaag heb ik Michael Jackson zitten kijken. Wat een show maakte hij ervan zeg! Geweldig!

Welterusten!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:42

Idefix : Ik pb zo even ;) Ik vind je helemaal geen aagje hoor ;)
Fijn dat je lekker gereden hebt :D En wat een grapjas is sam zeg :P

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:50

Idefix, ben gelukkig niet de enigste :)) Sam beetje ondeugend met opstappen.
En naar Michael Jackson gekeken. Zal wel een spektakel geweest zijn. Heb wel met hem te doen..

Wij zitten gezellig naar Rammstein te luisteren =:) Ga zo bed wel opzoeken.. morgen weer véél te vroeg dag..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 23:18

Nathaly, gefeliciteerd!
Elise, wat zit je mooi op het paard! en geweldige piaffe!

Net gewerkt, 1e dag weer dat we op maandag open zijn.. nou, hardstikke rustig haha