Dankjulliewel

Malin : Balen dat ie zoveel last van de dazen had

Nathaly: Gave jurk zeg

Suelza : Gaaf paard

Shanna : Gaaf filmpje en gaaf paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mies_Apollo schreef:jellie: Ja benthe keek er ook erg vrolijk bijinmiddels is het gekke verband eraf dus ziet ze dr al weer beter uit! Kun je nagaan dat ze zo midden in de nacht bij iemand heeft aangebeld omdat de stroom was uitgevallen. Die liet ons nog vrolijk binnen ook!
Annash schreef:Nou, ik vind de opening zo al heel wat hoor, iedereen hetzelfde achtergrondje enzo, hartstikke leuk!
Geen idee of zomertenue was toegestaan. Volgens mij heb ik iedereen in jasje gezien. Daarbij ben ik dusdanig eigenwijs dat ik dat jasje toch wel aantrek. Is zoveel netter!
Het ging goed hoor. Was de laatste selectie voor de regio. We zijn in de kringselecties uiteindelijk tweede geworden met twee keer een tweede plek (en 1x vierde, maar slechtste resultaat mag je wegstrepen!) met 196 punten vorige keer en 197 punten gisteren in de M2.
De andere proef gisteren (niet voor selectie) hebben we gewonnen met 196 en een 9 voor uitgestrekte draf... achten hebben we vaak, maar een 9 is toch wel erg gaaf![]()
Maar nog niet met een barok paard hoor... ik rij nu nog een KWPN'er met Duits bloed... hahaha