Frank Ja het was inderdaad in Maren-Kessel
kom je daar uit de buurt?
Sanne Voor Shetlandpony's is er al best veel op het gebied van wedstrijden aan de Lange Teugel. Er zijn verschillende proeven en zo nu en dan kun je je ook inschrijven voor de kür op muziek. Ieder half jaar wordt de Nationale Shetlandpony Indoor georganiseerd, iedereen die een Shetlandpony heeft mag daar aan meedoen. En soms wordt er een extra wedstrijd in de zomer georganiseerd, en 1 keer in de 2 jaar is er het Europees Kampioenschap voor Shetlandpony's, waar ook Lange Teugel rubrieken zijn.
Nathaly welkom! Leuke paardjes heb je! Ik ben ook nog maar net nieuw hier hoor en tis wel lastig al die namen en verschillende paarden 
Benthe Dankjewel voor het compliment
altijd leuk om te horen natuurlijk! Ben ook echt helemaal gek op m, mn knappe paardje
(ook al is t geen anda
)
Heidi jeetje wat een gedoe met dat trailerladen
blijft altijd spannend met die jonge paardjes
Ilona Ja ik vind het harstikke leuk om vanalles met die kleine pony's te doen. Ze zijn ontzettend slim en vinden het vaak heel leuk om te werken (in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een shet = lui en irritant) En ik ben ook heel fanatiek dus vind het ook echt leuk dat er nu ook sinds een aantal jaar wedstrijden zijn die niet ohz of met mennen zijn.
regine wauuw wat een gave foto's!! Knap paard is het ook
Zo hehe ik ben weer bij
Ik heb hier nog een filmpje van het springen aan de hand:
(ik liep dus mn vriendin die aan het filmen was omver
)