[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:25

Dank jullie wel hoor! Ik ben ook hartstikke trots op dr!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:35

Frank Ja het was inderdaad in Maren-Kessel Ja kom je daar uit de buurt?

Sanne Voor Shetlandpony's is er al best veel op het gebied van wedstrijden aan de Lange Teugel. Er zijn verschillende proeven en zo nu en dan kun je je ook inschrijven voor de kür op muziek. Ieder half jaar wordt de Nationale Shetlandpony Indoor georganiseerd, iedereen die een Shetlandpony heeft mag daar aan meedoen. En soms wordt er een extra wedstrijd in de zomer georganiseerd, en 1 keer in de 2 jaar is er het Europees Kampioenschap voor Shetlandpony's, waar ook Lange Teugel rubrieken zijn.

Nathaly welkom! Leuke paardjes heb je! Ik ben ook nog maar net nieuw hier hoor en tis wel lastig al die namen en verschillende paarden *LOL*

Benthe Dankjewel voor het compliment Lachen altijd leuk om te horen natuurlijk! Ben ook echt helemaal gek op m, mn knappe paardje Lovers (ook al is t geen anda *LOL* )

Heidi jeetje wat een gedoe met dat trailerladen Bloos! blijft altijd spannend met die jonge paardjes

Ilona Ja ik vind het harstikke leuk om vanalles met die kleine pony's te doen. Ze zijn ontzettend slim en vinden het vaak heel leuk om te werken (in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een shet = lui en irritant) En ik ben ook heel fanatiek dus vind het ook echt leuk dat er nu ook sinds een aantal jaar wedstrijden zijn die niet ohz of met mennen zijn.

regine wauuw wat een gave foto's!! Knap paard is het ook

Zo hehe ik ben weer bij Vork

Ik heb hier nog een filmpje van het springen aan de hand:

(ik liep dus mn vriendin die aan het filmen was omver Huilen van het lachen )

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:52

nathaly: welkom! wat een ontzettend schaatig hoofdje heeft je paard!

frank: bedankt voor de info! kunnen we er rekening mee houden!

madelief: waarom verwachte je dat hij ging rennen? Het is inderdaad wel makkelijker nu hij niet zo snel zeiknat staat, gelukkig wordt shannon nooit heel dik in dr haar, maar die staat nu ook lekker onder een dekentje!

benthe: Wat gaaf!! Heb geen verstand van auto's maar het klinkt gaaf!

penny: Daar heb je dan ook een penny paardje voor!!! Hij vermaakt zich dus wel zo op stal!

nathalie: Dr is wel een of ander vies goedje wat je in zn mond kan doen als hij bijt...heeft een vriendin van mij is geprobeerd

regine: Mooie foto's! Moet wel een hele klus geweest zijn om dr niet te laten eten!

eline: Grappig om te zien! Ik zou zelf halverwege wel moeten lachen om zelf over de hindernis te komen!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:00

@michelle haha nou het is meer dat je benen het halverwege beginnen te begeven Nagelbijten / Gniffelen daarom rende Umpire ook dwars door de camera heen want hij ging zó hard bij hindernis 6 en ik kon gewoon niet meer remmen want mn benen konden het niet meer bijhouden Clown Maar grappig is het wel Haha!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:11

Prinslover => bedankt had ik ook echt ff nodig een weekie vrij

nou mijn paardje vandaag los gegooid had zijn rustdag en hij had zijn eigen toch vies gemaakt niet normaal en ga me eigen nu maar ff douchen en klaarmaken voor vanavond lees morgen wel weer alles terug

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:13

Jasmijn: Ik ook!! Haha!

Ilona: Dank je Haha! Ik zal je nog even een mail sturen over 8 november! Johan en ik komen misschien met de auto namelijk..
ROFL pennymeisje, zeg dat wel! Maar je hebt er ook alle recht toe Haha! Zoals hij alles nu oppakt lijkt me inrijden geen probleem!!

Naatjuh: Gefeliciteerd met de punten van je zusje! Altijd lastig om afscheid te nemen van je paard! Gelukkig kan je hem nog volgen op bokt!

Regine: Wat een prachtige foto's Ja

Eline: Jeetje, voor dat springen moet je echt wel een bere conditie hebben!!

Bleh, ik hoop dat het wel wat mooier weer wordt morgen! Want ik wordt een beetje depri van al die regen Zij zijn groot en ik is klein! Jasmijn neem jij de zon mee Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:31

dr is beter voorspeld voor morgen...nou maar hopen dat het ook werkelijk beter wordt!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:30

Ik ga ook maar weer eens even bijreageren Lachen. Het gaat ook zo hard!

Saida: Bij het terugbladeren zag ik een cadeautje achter je naam staan Tong uitsteken. Dus bij deze: gefeliciteerd!
Utixo: Gefeliciteerd met je auto! Hij klinkt wel mooi Haha!.
Henj: Gelukkig is alles goed gegaan met Bailarin! Wel een gedoe zeg met die trailer... Maar ik ken het... Ik krijg Atlas al met moeite langs een open trailer... En dan hoeft ie dr niet eens op. De enige manier dat we hem nog op een trailer kunnen krijgen is zonder auto ervoor (heel slim paard, dus dat lukt ook maar één keer Tong uitsteken).
Prinslover: Klinkt alsof je nog steeds op je roze wolk zit Lachen. Lekker daar blijven Tong uitsteken!
regine: Mooie foto's zeg!

Gister ben ik nog bij Atlas langs geweest. Hij ging dit keer wel netjes mee uit het land vandaan Lachen. De laatste paar dagen heb ik maar gewacht tot de rest ook gehaald werd, maar gister was ik vroeg dus ging ik toch maar proberen hem eruit te halen terwijl 'zijn kudde' er nog wel stond. En het lukte dus, ik weer blij Lachen. Met longeren was hij erg voorwaarts en speels dus dat was ook weer een goed tekenen Lachen. Kwam alleen later met poetsen een rare bult tegen onder zijn buik. Het voelde heel hard aan. Ik wist nu niet echt wat het was dus belde de eigenaar maar even. Die is langs gekomen en had ook geen idee wat het was. Het is een rare plek voor een verdikking door een trap ofzo... Hij lijkt er niet echt pijn aan te hebben. Maar ja de komende tijd maar even in de gaten houden...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:12

wat een gezellige drukte hier weer.
ik hou het ff kort:
eline: mwah, marenkessel is redelijk in de buurt. met de pont de maas over, dan is het met de auto ca. 20 minuten.
benthe: als je volgende maand naar de drunense duinen wil: op 9 november hebben we er weer een bokt-ritje gepland: klik hier, en anders wil ik wel meegaan, ken er redelijk goed de weg.
ook had ik al gedacht om er volgend jaar eens een barokke paarden meeting/rit te houden. 2 a 2,5 uur rijdt je zomaar daar met een terraspauze erbij.

vandaag een super baaldag. een hoop problemen met de champi's. wat dat van de week al gekost heeft.... maak je met een beetje pre of fries niet goed. maarja tis nou eenmaal zo.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:43

Saida : GEFELICITEERD Haha!

Eline : leuk ! Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:48

Regine: Wauw Haha!

Nathaly: I like muffin Haha! wat een schatje Haha!
en wat een hele mooi pre Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:01

saida van harte met je verjaardag maak er een leuke dag van met frits en je kids en feliciteer hun ook even van ons liefs peet en celine Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:12

Leuk filmpje Haha!

Saida, congrats!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:13

Saida, van harte met je verjaardag!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:14

Saida; Gefeliciteeeeeeeeeerd Haha! . Leuke dag gehad? En ben je verwend?

Frank; Nee toch Ach gut . Balen zeg..... Lijkt mij trouwens ook wel wat, zo'n meeting in de Drunese duinen Cool Zo'n gids is dan altijd handig hihi Clown

Esther: Fijn dat Atlas zich weer laat vangen. Is toch altijd handig Clown . Wel vreemd van die bult, maar ff in de gaten houden idd.

Sanne; Jaa, ik hoop het ook, hij reageerd onwijs goed! Ik heb al meerdere voorspellingen horen doen dat ie heel braaf zal zijn, maarja, wie zal het zeggen Tong uitsteken En die regen is flink balen idd.. bah Boos!

Gelukkig, me i-net doet het weer Pling . Foto's dus! Wel van slechte kwaliteit, maar een kleine impressie:
Voor het laatst met zn grote vriendin
Afbeelding
Laatste foto op zn oude stalletje..
Afbeelding
Toen stond ie alweer op stal Haha! (Van de trailer geen foto kunnen maken, ging zo snel Clown )
Afbeelding
Lekker bekkie
Afbeelding
Buurvrouw Minka neemt ook een kijkje Pling
Afbeelding
Me knappe vent na een poetsbeurt in de bak
Afbeelding
Hinneken Clown
Afbeelding
Afbeelding

En hier Matz (Van Benthe!); hij ging vreemd met Lotte Huilen van het lachen
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:17

Ilona! Hij is zo lief Lovers Hij heeft zo'n heerlijk smoeltje Kwijl
Ik kan niet wachten tot ik hem op de foto kan zetten Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:23

Ilona : wat eeen superr leuke foto's heeft echt een super lief hoofdje Haha! vind zijn lichte neusje zooo Schattig Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:44

Haha dank je meiden!

Sanne; Haha, jaa, dat zullen tenminste mooie foto's worden Nagelbijten / Gniffelen , deze zijn echt slechte kwaliteit hihi.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:50

Hoo, ik wil naar stal toe Boos! . Maar ik zit nog steeds te wachten op me telefoon.. heb via vodafone een abbo afgesloten. Ze zouden hem tussen 17.00 en 19.00 brengen... pfffffff, en ik wou nog wel vroeg naar bed vanavond Ach gut . Moet nog 2 paarden doen!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:59

Chico is echt knap Lovers je boft maar met hem Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:08

Prinslover: Zo te zien heeft Chico het wel naar zijn zin in zijn nieuwe stalletje! Het is echt een schatje hoor!

Vandaag ben ik ook nog naar Atlas geweest, eigenaar ging het niet redden dus kreeg om half 6 een sms of ik het aub wilde overnemen. Dus ik maar weer snel omkleden en naar stal toe. Het was echt bagger weer, regen en hagel Boos!. Mocht ook weer leuk door de bagger Atlas gaan ophalen in het land. Maar hij ging wel netjes mee (mag ook wel met dit weer). De bult op zijn buik is nog steeds net zo groot, hard en ook warm... Echt geen idee wat het zijn kan Verward.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:50

iloon wat een schatje is het toch hij geniet wel van zijn nieuwe stal he met zo`n buurvrouw die lekker nieuwsgierig is ahhaha

evdpanne, wat heeft die dan voor bult en heeft hij er lang last van ???

saida heb je nog leuke kadoo`s gehad zal vast iets voor je paardje zijn hahaha
geniet nog lekker die laatste uurtjes van je jarige dag

morgenochtend ga ik tsjillert naar stal brengen en morgen middag roxy,celine gaat hem ernaar toe rijden met haar gipsen armpje.er komne nl. mensen kijken voor roxy en als die dan verkocht wordt heeft ze nog haar laatste buitenritje gemaakt zei ze,wel sneu maar hij wordt gewoon te klein, dan maar rustig zoeken voor een andere die wat grooter is, wel jammer als ze haar arm niet gebroken had had ze hem nog op wedstrijden gestart nu hebben we de knoop doorgehakt en gaat hij nu al weg als we hem dus kunnen verkopen.
dus wie nog een plekje weet voor een mooie welsh dan hoor ik het wel.
zou het wel leuk vinden als ik hem nog eens kan opzoeken en weet waar hij staat je gaat je toch hechten he aan die beesten

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:54

evdpanne: Wat is dat voor bult, hoe groot en waar zit ie?

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:21

Ik ga zo even bij reageren!

Hier de fotos's van Nino met zijn deken. Hij had echt geen zin om op de foto te gaan Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:26

Weer mooie foto's Haha!