Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kom je daar uit de buurt? 
altijd leuk om te horen natuurlijk! Ben ook echt helemaal gek op m, mn knappe paardje
(ook al is t geen anda
)
blijft altijd spannend met die jonge paardjes
)
daarom rende Umpire ook dwars door de camera heen want hij ging zó hard bij hindernis 6 en ik kon gewoon niet meer remmen want mn benen konden het niet meer bijhouden
Maar grappig is het wel

Ik zal je nog even een mail sturen over 8 november! Johan en ik komen misschien met de auto namelijk..
pennymeisje, zeg dat wel! Maar je hebt er ook alle recht toe
Zoals hij alles nu oppakt lijkt me inrijden geen probleem!!
Jasmijn neem jij de zon mee
. Het gaat ook zo hard!
. Dus bij deze: gefeliciteerd!
.
).
. Lekker daar blijven
!
. De laatste paar dagen heb ik maar gewacht tot de rest ook gehaald werd, maar gister was ik vroeg dus ging ik toch maar proberen hem eruit te halen terwijl 'zijn kudde' er nog wel stond. En het lukte dus, ik weer blij
. Met longeren was hij erg voorwaarts en speels dus dat was ook weer een goed tekenen
. Kwam alleen later met poetsen een rare bult tegen onder zijn buik. Het voelde heel hard aan. Ik wist nu niet echt wat het was dus belde de eigenaar maar even. Die is langs gekomen en had ook geen idee wat het was. Het is een rare plek voor een verdikking door een trap ofzo... Hij lijkt er niet echt pijn aan te hebben. Maar ja de komende tijd maar even in de gaten houden...
wat een schatje

. Leuke dag gehad? En ben je verwend?
. Balen zeg..... Lijkt mij trouwens ook wel wat, zo'n meeting in de Drunese duinen
Zo'n gids is dan altijd handig hihi
. Wel vreemd van die bult, maar ff in de gaten houden idd.
En die regen is flink balen idd.. bah 
. Foto's dus! Wel van slechte kwaliteit, maar een kleine impressie: 

(Van de trailer geen foto kunnen maken, ging zo snel
)

Hij heeft zo'n heerlijk smoeltje 
vind zijn lichte neusje zooo Schattig
, deze zijn echt slechte kwaliteit hihi.
. Maar ik zit nog steeds te wachten op me telefoon.. heb via vodafone een abbo afgesloten. Ze zouden hem tussen 17.00 en 19.00 brengen... pfffffff, en ik wou nog wel vroeg naar bed vanavond
. Moet nog 2 paarden doen!!
je boft maar met hem
. Mocht ook weer leuk door de bagger Atlas gaan ophalen in het land. Maar hij ging wel netjes mee (mag ook wel met dit weer). De bult op zijn buik is nog steeds net zo groot, hard en ook warm... Echt geen idee wat het zijn kan
.