Hier ook een update. Mijn 2,5 jarige is verkocht, dinsdag opgehaald door de nieuwe eigenaar. De dag ervoor ben ik gebeld door de eigenaar van de veulenopfok waar mijn 22 jarige stond. Ze hebben hem in laten slapen, puur ouderdom ging opspelen, hij begon zich wat dagen ervoor af te zonderen van de groep, minder eten en veel liggen. Maandag kon hij niet meer zelfstandig opstaan en na een half uur weer liggen, ze hebben toen besloten hem in te laten slapen. Van te voren hebben we het hier over gehad mocht het gebeuren en alles is ook zoals ik het zelf ook gedaan zou hebben verlopen. Helaas heeft hij daar maar een half jaar gestaan, ze waren enorm blij met hem, en ik blij dat hij zo'n mooi plekje had na m'n relatiebreuk. Maar binnen 2 dagen echt 2 paarden 'weg' had ik niet gedacht.
Wat knap Nynke, ga je dan op geluid af? Van het publiek of ook van het paard zelf? Sorry als het stomme vragen zijn Geniet ervan en veel plezier!
Er zijn geen domme vragen hoor! Vond vooral de clinics ook heel leuk, goed te volgen voor mij en heb ik ook veel uitgehaald voor mijn eigen rijden. En reed een vriendin van me mee, dus dat was extra leuk. Nummer 10 van markus waren we hier ook spontaan verliefd op. Past alleen niet op mijn merrie Was echt heel grappig want vriendin probeerde tijdens het keuren een beetje voor mij te omschrijven wat er in de ring liep, en ze zei steeds precies het zelfde als de jury dus ze kan zo gaan beoordelen terwijl ze zelf niet in de Friezen zit. vonden jullie de Teun nakomelingen ook matig stappen? Ik kwam ook nog volgers tegen van insta, echt supergrappig! Heel veel plezier nog de mensen die vanavond en morgen gaan!
Laatst bijgewerkt door Nynkex01 op 13-01-23 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik liep ook niet warm van de Teun nakomelingen. Nummer 10 was ook een van mijn favorieten, al had hij wel teveel spanning om de stap goed te laten zien. Prachtig paard!
Sunny, dat had ik vandaag ook hahaha morgen zit ik aan een van de eerste tafeltjes dus dan schuif ik iets op naar de trap waar je de tribune op komt zeg maar. Vandaag ook veel geshopt tussendoor en zelfs nog even weggeweest dus ook niet alle paarden gezien. Tot nu toe hele leuke dagen gehad en nu net terug op de hotelkamer. Nog even wat nakijken in de boekjes en dan op tijd naar bed om morgen weer vroeg fris en fruitig vroeg aanwezig te zijn Veel plezier voor iedereen!
Nynke, fijn dat je vriendin je zo kan helpen en ook leuk om dat zo samen te doen. Geniet ervan!
Ik heb er super veel zin in morgen vertrekken wij optijd eerst nog even langs de paarden! (Vind dat altijd lastig uit handen te geven ) Misschien tot morgen veel plezier allemaal wat is het toch een bijzonder ras!
Ik ben best trots op mezelf dat ik geen cent heb uitgegeven in het Stroodorp! Moest natuurlijk wel even zo’n fancy zadel met lak en bling in mijn handen hebben kunnen die mij niet even ook sponsoren? Ik doe heel hard mijn best met insta en zo