Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Splinterz schreef:Ik heb Mike echt nooit kleine plasjes zien doen. Heb ook gelezen dat niet alle merries dat doen. Ik zie wel eens witte urine vlekken in de loopstal maar nu ze 24/7 buiten staat is dat ook lastiger controleren
Nu het volgende punt: Ik zou zondag starten, voor het eerst op gras. Nu gaat het regenen en ik twijfel heel erg of ik zou gaan of niet. Wie start er nog meer zonder ijzers op (nat)gras?
Lauke schreef:Jenny_S schreef:haha ok
ik was gister aan het rekenen met doutz haar cyclus en nu blijkt dat ze precies tijdens selectieweekend 23-24 mei hengstig is![]()
dus 2 wedstrijden achter elkaar
help
Ah wat balen! Start je in hoogland en bij Groenendaal? Dan zijn we concurrenten
Die namen van die clinic ken ik ook allemaal niet, dus kan je niet helpen.
Sanet schreef:Jenny_S schreef:haha ok
ik was gister aan het rekenen met doutz haar cyclus en nu blijkt dat ze precies tijdens selectieweekend 23-24 mei hengstig is![]()
dus 2 wedstrijden achter elkaar
help
Ah joh. Gewoon rijden!
Net doen of je gek bent. Hoe meer jij je anders gedraagt, hoe anders je paard ook gaat reageren....
Dus doen of je neus bloedt en net zo rijden en doen als anders
Jenny_S schreef:Lauke schreef:Ah wat balen! Start je in hoogland en bij Groenendaal? Dan zijn we concurrenten
Die namen van die clinic ken ik ook allemaal niet, dus kan je niet helpen.
nee groenedaal en werkhoven![]()
in bovenstaand weekend is zowel de utrechtse als de friese selecties dus ben de pineut