. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Je snapt precies wat ik bedoel. Ik had eigenlijk wel verwacht dat die allang verkocht zou zijn. Wat doen ze inmiddels met hem? Wordt er ook al op gereden? Geen idee hoe ze dat aanpakken daar? Hoe heet hij eigenlijk? En achter witvoetje. Net zo hoog als bij Sammie..
Maar hij heeft er 2, Sam maar één.
Morgen hebben we het kinderfeestje van Michelle dus dan zal ik daarna wel heel lekker slapen. Michelle krijgt 5 kleutervriendjes te spelen en Sabrina krijgt er één op visite... Zal blij zijn als het half 6 is en allemaal weer thuis hihi, dan heb ik weer een half jaartje uitstel... Citaat:Wat doen ze inmiddels met hem?

soeske schreef:Maar ik ben nu officeel centered riding level 1 instructrice![]()
soeske schreef:Maar ik ben nu officeel centered riding level 1 instructrice![]()
. Shaggy is al goed in schapen drijven
, maar volgens mij is dat alleen omdat ie zoiets heeft van weg me land uit jullie eten mijn gras op!
Ik kan tot level 4, maar dat duurt een paar jaar..
, aan mijn houding mag ook nog wel wat gesleuteld worden
. Inderdaad ik denk dit paard ook niet , ik heb PRE gezien met veel kracht die dus wel goed tekeer kunnen gaan.Citaat:de meeste pre's doen er niet moeilijk over

.
.
.
. Ze loopt helemaal zuiver en de wond is nog steeds mooi rustig
.
. Ze vond het niet erg dat de hoefsmid in de buurt van Nouchka kwam
Ze mocht er zelfs mee knuffelen enzo
.