We gaan weer hard
. Leuk die meelezers die zich ook aanmelden! Af en toe een ego berichtje en mooie plaatjes van jullie kanjers is dan niet erg hoor
.
Ellis; Zo das super dat je snel een laptop hebt kunnen fixen. Kan je toch nog af en toe meelezen en een berichtje plaatsen hoe het met je gaat!
Heb je al een oplossing voor Fifi?
Heidi; Oooh nee he
. Balen zeg
. Ik upload heel veel foto's op i-net zodat ik ze daar ook nog als back-up heb! Hoe is het met je en je kleintje? Alles nog goed? En leuk als je langs komt
. Hij is zo lief!!
Yenneke; Ojee, druk druk! Goed hoor dat het zo lekker gaat met Xje!
Veel succes met klussen. Is jullie oude huisje verkocht nu?
Heike: Lekker hoor een weekje vrij, geniet ervan! En have fun 2 night!
Amanda; Gaaf een nieuw deken, moet geshowd worden he 
Eline; Leuke foto's zeg
. Vind je shet zoooo stoer
. En zo leuk van jou dat je ondanks je lengte nog van alles doet met m!! Zijn veel mensen die denken dat een shet niks kan en het beste fungeert als grasmaaier, maar ze moesten eens weten!!
Frank; Haha, jaa foto's komen snel, hoop ik, me i-net ligt er nog steeds uit thuis
Sanne; Klopt, hij had al is een paar keer op de trailer gestaan, maar tis altijd spannend
. En k heb ook zin in de 8e
. Wordt leuk! Ik ga van de week maar eens proberen aan de longe (misschien vanavond al, ligt er even aan hoe die is... ) Veeeeel plezier met Jas, wordt vast heel gezellie!!
Madelief; Ooh, die knappe fuur. Hihi, hij is leuk joh, in sportmodel
. En fijn dat het lessen goed ging! Hoe heet die film? Lijkt me een boeiende om eens een keer te zien!
Mies; Ik wil er me hele leven op blijven zitten
. Zo'n geweldig gevoel hoeft van mij niet meer weg. Gelukkig is die roze wolk groot genoeg voor ons allemaal
Jesser; Welkom. Wat een kanjer zeg
. Echt een machtig paard heb je. En gaaf die clinic van Agaath. Hoe ben je daar zo aangekomen? Lijkt mij namelijk ook wel heel erg leuk om te doen. Ken Agaath zelf ook! Ze gaf "vroeger" les bij ons op stal, maar doet dat al een hele tijd niet meer.. Die kleine van je is trouwens ook great
Soeske; Klinkt helemaal super
. Helemaal verliefd dus hihi.
Benth; Nogmaals, gefeliciteerd met je aanwinst he
. Dat wordt wel een ritje richting veluwe/drunese duinen volgend jaar
Hen: Had je topic gezien, gaaf zeg, lekker op stal. Ik weet als geen ander hoe je je voelt
.
Oohh, ik ben zó gek op mn mannetje. Hij is echt alles wat ik zocht. Lief, aanhankelijk, móói, koel, maar toch met pit
. Kortom, ik ben helemaal in love. Gister liep die me zo achterna de spuitplaats op!! Eerst kijken, maar als ik zeg dat het goed is, volgt ie me meteen
. Echt een geweldig beest. Meteen zn staart gewassen en uitgepluist. Lekker 2 x gepoetst (
) En 2 x lekker los gegooid.. Aandacht niet te kort hahaha. (Ik ben meteen het penny-meisje van de stal
)