[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:04

anita: Dank je Lachen Skieen is leuk! al ga ik toch voor het snowboarden! Als je eenmaal op wintersport gaat ben je verkocht Knipoog!

madelief: Als ik bedenk hoe kort we nog maar bezig zijn en wat ze dan nu al neerzet...kan alleen nog maar beter gaan! Ging het rijden nu fijner nu furia geschoren is?

lustina: Gastpaard is op de foto een beetje een spookpaard! Wat is de reden van zn verblijf?

ans: Geen verkeerd aanbod gekregen dus Knipoog Ow de knhs en l2 rijden begin dr niet over! Wat een gezeur..maargoed snap het enerzijds wel, maar van mij mag er een andere regel komen *dat je een of andere test moet afleggen oid* Ik denk wel dat je als je barokke wedstrijden gereden hebt daarna in NL mag starten, ik heb geprobeerd in belgie te rijden, maar omdat de regels daar helemaal appart zijn wilde het niet echt vlotten. Ik weet niet of er zoveel wedstrijden zijn....

ilona: De volgende stap is lopend poepen, in het bos gaat het al redelijk. Nu thuis nog..Welkom op de roze wolk Knipoog blijf je net zolang als saida en ik!

yenneke: leuk dat het zo goed gaat met jou en X! Veel plezier met klussen!

saida: Qua rijden is het niet ons beste werk Knipoog Ik kon er veel meer aanrijden, maar het was puur voor de lol! Ben tevreden en trots op dr! Gelukig is rints al aan het opknappen!

ellis: Lekker hoor een laptop! Vermaak je je een beetje op de bank?

eline: gefeliciteerd met de resultaten!

Lang leven het tijdsverschil! Wordt dr al jaren ziek van...dus lig nu al weer op bed met hoofd en keelpijn...geweldig!
Gaat dr volgende week iemand naar de paardenmarkt in hedel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:06

Ik ga Ja

Leuke foto's zag ik van een bontje Haha!

Pony's staan gezellig in de wei, was echt grappig Nagelbijten / Gniffelen

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:11

Hallo Allemaal,

Ik wil me ook even voorstellen, heb het al een paar keer geprobeerd, maar per ongeluk verkeerde link gebruikt bij het plaatsen van mijn paardjes, en hop weer weg was ik...

Maar goed, ik ben Nathaly 36 jaar (nog wel, donderdag 37) in het bezit van Querido en Muffin.
Querido is een andalusier van 5 jaar, en ik rij hem vanaf het moment dat hij ingereden is, dus los van het feit dat hij beleerd is door iemand anders doen we de weg van het leren samen afleggen.
Muffin is een kruising fallabella, heerlijke ondeugende eigenwijze mini.
Ik rij sinds een paar jaar bij Jaqueline de Ridder in Beekbergen en zij heeft een prachtige stal vol met schitterende Pre hengsten. Daar hebben we ook Querido gekocht.
Ik was, toen ik Querido leerde kennen heel erg naar van een paard gevallen, en mijn zelfvertrouwen had een flinke deuk opgelopen, maar met Querido ging dat weer groeien, en dat kleine paardje, met zijn mooie koppie, heeft mijn hart doen smelten! Ondanks dat hij maar een klein mannetje is, heeft hij heel veel karakter! Wat doen we zoal.. Beetje spelen, beetje werken, af en toe heerlijke buitenrit, wie weet in de toekomst eens een keer DomaVaquera competitie, en paar weken geleden heb ik bij Agaath Moerman een clinic gereden. Dat was leuk om te doen!
Daarnaast rij ik dus nog steeds regelmatig op de mooie hengsten van Jaqueline, en krijg ik les van haar. Zeer veel dank gaat dan ook uit naar haar geduld, ik heb nooit echt goede begleiding in het verleden meegemaakt, en fatsoenlijk zitten kon ik niet. Maar nu een paar jaar verder, en keihard werken gaat het de goede kant op.

Hier een paar linken van wat foto's van Querido en Muffin.
http://www.mijnalbum.nl/Album=FK6F8V6M

http://www.mijnalbum.nl/Album=4JPWNINF

http://www.mijnalbum.nl/Album=GSRZWURW

http://www.mijnalbum.nl/Album=SZN4PWIE

Ik zit voornamelijk in de meeleesmodus, want het gaat heel erg snel en ik kan dat niet zo bijhouden, maar ik wilde me wel graag voorstellen. (oh en mijn nickname is Jesser, zo heet onze lieve hond.)

Groetjes Nathaly

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:24

paardenmarkt zal wel een verkeerschaos worden, ze zijn hier aan de A2 bezig, tussen hedel en zaltbommel wordt aan de parallelweg ernaast ook gewerkt en bij afrit hedel/kerkdriel wordt ook gewerkt aan het viaduct waardoor ze daar rijbanen gaan sluiten.... ben benieuwd hoe dat gaat volgende week. ik ga niet, ondanks dat het maar 10 minuutjes fietsen is.

nathaly: welkom hier. leuk stelletje heb je daar, wat een mooie pre

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:14

He, nathaly, welkom!
Iloon, eindelijk is ie er he Haha!
verder weet ik het ff nie meer hihi. Heb weer fijn weekend gehad met me vriendje hihi. Heerlijk uit eten geweest, lekker gechilled en vandaag lekker gesquashed. Heb hem net weg gebracht naar de bus, zit doordeweeks in den helder

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:37

Vandaag weer les gehad met Furia, hij was gelukkig normaal en heeft niet gek gedaan zo na t scheren gelukkig Haha!
Hijs wel mooi zo hoor kaal Lovers
Verder ben ik echt dóódop en beetje zwakjes, net dramatische film gezien (Augusta Gone), over een ontspoord pubermeisje.
Was af en toe best moeilijk, was ook nog eens waargebeurd, zielig hoor Ach gut

Lusitana: Kiespijn, das nooit leuk Sterkte ermee!
Frank: Ja, t was maar ff n uurtje stappen, niet echt ruiterpaden helaas maar gewoon van de omgeving genieten Haha!
Ans: Even uitproberen, haha de moeite waard he Tong uitsteken Fijn dat het rijden zo lekker is!
Iloon: Aah, wat een kanjer dat hij er in 1 keer opstond!!
Lekker he, als je droompaard eindelijk op stal staat ken het gevoel Ja
Yenneke: Aah sleutel van je nieuwe huis, veel plezier ermee, lekker dat Xtremo goed gaat!
Saida: Gelukkig maar!
Peet: Leuke foto's!! Met kerst ben ik daar hopelijk ook, met vriendlief Lovers
Ellis: Ach gut En zorgt iedereen een beetje goed voor je?
Heidi: Aaah vervelend, hopelijk zijn je foto's nog "heel"! Hoe ver ben je, beetje actief kindje?
Eliine: Goedzo, ja ik dus ook niet, mijn paard is een maatje voor het leven!
Vind het echt gruwelijk dat er allemaal dat soort wedstrijden zijn Haha! Gefeliciteerd met je goede percentages!
Sanne: Jaa het grappig is dat ie normaal zwarte benen heeft, maar die zijn nu ook wit Haha!
Das eigenlijk het grootste verschil, want hij is al best heel wit van zichzelf..
Mies: Fijner? Ben blij dat ie niet is gaan rennen of anders gek doen haha Haha!
Furia stond gelukkig niet zo dik in zn vacht dat het hem hinderde, maar tis natuurlijk zonde als je paard na 20 min al zeiknat is vandaar het scheren Haha!
Maar goed omdat hij er nog niet veel last van had, dus ook niet veel verschil Haha!
Huh word je ziek van de wintertijd, hihi wel grappig, maar sterkte ook hoor ! Ach gut
Nathaly: Fijn dat je je even komt voorstellen! Grappig, vraag me dan meteen af hoeveel meelezers we hebben hihi Bloos
Gelukkig nog een Andalusier, en ook nog eens dezelfde leeftijd als Furia, cool Haha!

Nou, ik ga slapen Dromen ... Truste iedereen!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:40

Wat een leuke shet Eline! Ik vind shetten niet vaak mooi, maar deze heeft echt een gave bouw.

Even een ego berichtje. Ik heb een auto! Een JEEP GRAND CHEROKEE 4.0I LAREDO, 6 cilinder, 176PK/130KW. Hij is bordeaurood, lederen beige (:+)bekleding en matten, automaat, totaal luxe, alles electrisch, stoelverwarming, en een schuifdak. Er word nu een trekhaak onder gezet en de APK word gedaan, en daarna ga ik hem ophalen.
Ik zie mezelf al gaan met de trailer erachter (L).

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:47

Nataly: Welkom!
Utixo: Gefeliciteerd met je auto.. daar kan ik alleen nog maar van dromen.

Net even de nieuwe dekens gepast. Had 2 maten opgestuurd gekregen. En paste uitstekend!

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 01:33

Hallo,

Wat gaan jullie snel in dit topic!! Probeer wel mee te lezen, maar haal alles door elkaar! haha
Komt vanzelf.

Eindelijk staan bailarin bij ons op stal. het trailer laden was een heel verhaal, maar dat is nu gelukkig achter de rug.
Bij deze een aantal foto's van haar
[ITP] Nieuwe aanwinst PRE merrie Bailarin

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 07:36

morguh...
goh benthe en wat voor één! leuk joh. denk je wel aan je rechtervoet anders zal het een kostbare grap worden ook aan de pomp Tong uitsteken
heidie: mooie merrie! dat trailerladen komt wel, neem er de tijd voor

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:01

Frankiej, goedemorgen terug, bedankt, zijn ook leuke lieve paardjes hoor! Enne, officieel zou Querido wel papier hebben, dat is er nooit bij gekomen. (was ook nooit de bedoeling dat hij naar Nederland kwam, dat was een ander verhaal) mij maakt het niet zoveel uit. Hij ziet eruit als een andalusier, loopt als zo een en gedraagt zich als een andalusier..hihi

Soeske hoi hoe gaat het met jou en Goya en Bram?

Furia, ja.. Querido is ook nog niet zo oud hoor. we hebben hem nu ongeveer anderhalf jaar, mei vorig jaar gekocht. En toen Muffin ook, moest wel een vrienje erbij komen he.. sneu als ze alleen staan.

Amanda, dank je wel!

Nu moet ik stoppen, druk met kids, enz. enz.

groetjes en fijne dag!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:23

Nataly => welkom hier
Ellis => lekker hoor een laptop kan je teminste op de bank blijven liggen
Amanda89 => fijn dat je dekens pasten hoef je ze ook niet
terug te sturen

en wat betreft hedel ik weet niet of ik dit jaar ga wil wel maar even kijken wie ik mee krijg:P

nou mijn update daarlijk weer naar me grote topper toe en vanaaf lekker met vriendlief en mijn ouders en schoonouders uit eten

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:34

zo dan ff weer een stukje van mij

ik ben eigenlijk benieuwd naar lindy is ze nou al bevallen of heb ik dat helemaal gemist Bloos
utixco,helemaal super van je auto zeg gefeliciteerd en heel veel veilige kilometers gewenst
wel foto`s plaatsen hoor
nataly welkom en leuke paardjes heb je
henj, gewoon lekker meelezen en je weet wie iedereen is
marielle, wel jammer dat we nu elkaar weer kruisen .......zei gaat nl. djemo naar haar huis halen en ik doe tsjillert weer naar de manege.
het is voor mij toch makkelijkere om nu een binnebak het te hebben, nu hij zo vaak op wedstrijd gaat zondag 8 nov is het dubuut van tsjillert
morgen haal ik hem waarschijnlijk op
eerst moet ik nog ff vlas halen voor in zijn stalletje en alles ff schoonmaken
gisteren heb ik de meeste spullen al gebracht ......tjeetje wat heb je dan veel spullen om mee te nemen hihihi wist niet dat ik zo veel had Haha!
en dan liggen de meeste dekjes nog thuis en wat dekens hahaha

verder alles hier goed met iedereen, welkom aan de nieuwelingen die ik mss nog niet welkom heb geheten
Clown

ik zal van de week nog foto`s maken van tsjillert mss wel leuk voor de nieuwelingen heb ik een mooi excuus om weer foto`s te plaatsen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:11

Michelle: Beterschap Ach gut

Saida: Gefeliciteerd!!!

Nathalie: Welkom! Ik 'ken' je kanjers al wel een beetje van het Andalusierforum!

Ben nu weer heerlijk voor school aan de slag, hoop dat ik een beetje snel klaar ben, dan kan ik zometeen nog even naar Vaidosa toe!

Donderdag komt Jasmijn op bezoek Hyper! en vrijdag gaan we samen naar Igneo Haha! Zie ik hem eindelijk ook weer een keertje in het echt Nagelbijten / Gniffelen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:17

Ik heb er zin in Sanne!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:46

We gaan weer hard Haha! . Leuk die meelezers die zich ook aanmelden! Af en toe een ego berichtje en mooie plaatjes van jullie kanjers is dan niet erg hoor Knipoog .

Ellis; Zo das super dat je snel een laptop hebt kunnen fixen. Kan je toch nog af en toe meelezen en een berichtje plaatsen hoe het met je gaat! Pling Heb je al een oplossing voor Fifi?

Heidi; Oooh nee he Verdrietig . Balen zeg Ach gut . Ik upload heel veel foto's op i-net zodat ik ze daar ook nog als back-up heb! Hoe is het met je en je kleintje? Alles nog goed? En leuk als je langs komt Haha! . Hij is zo lief!!

Yenneke; Ojee, druk druk! Goed hoor dat het zo lekker gaat met Xje! Pling Veel succes met klussen. Is jullie oude huisje verkocht nu?

Heike: Lekker hoor een weekje vrij, geniet ervan! En have fun 2 night!

Amanda; Gaaf een nieuw deken, moet geshowd worden he Knipoog

Eline; Leuke foto's zeg Haha! . Vind je shet zoooo stoer Lovers . En zo leuk van jou dat je ondanks je lengte nog van alles doet met m!! Zijn veel mensen die denken dat een shet niks kan en het beste fungeert als grasmaaier, maar ze moesten eens weten!!

Frank; Haha, jaa foto's komen snel, hoop ik, me i-net ligt er nog steeds uit thuis Boos!

Sanne; Klopt, hij had al is een paar keer op de trailer gestaan, maar tis altijd spannend Clown . En k heb ook zin in de 8e Haha! Haha! . Wordt leuk! Ik ga van de week maar eens proberen aan de longe (misschien vanavond al, ligt er even aan hoe die is... ) Veeeeel plezier met Jas, wordt vast heel gezellie!!

Madelief; Ooh, die knappe fuur. Hihi, hij is leuk joh, in sportmodel Haha! . En fijn dat het lessen goed ging! Hoe heet die film? Lijkt me een boeiende om eens een keer te zien!

Mies; Ik wil er me hele leven op blijven zitten Haha! . Zo'n geweldig gevoel hoeft van mij niet meer weg. Gelukkig is die roze wolk groot genoeg voor ons allemaal ROFL

Jesser; Welkom. Wat een kanjer zeg Kwijl . Echt een machtig paard heb je. En gaaf die clinic van Agaath. Hoe ben je daar zo aangekomen? Lijkt mij namelijk ook wel heel erg leuk om te doen. Ken Agaath zelf ook! Ze gaf "vroeger" les bij ons op stal, maar doet dat al een hele tijd niet meer.. Die kleine van je is trouwens ook great Lovers

Soeske; Klinkt helemaal super Pling . Helemaal verliefd dus hihi.

Benth; Nogmaals, gefeliciteerd met je aanwinst he Pling . Dat wordt wel een ritje richting veluwe/drunese duinen volgend jaar Haha!

Hen: Had je topic gezien, gaaf zeg, lekker op stal. Ik weet als geen ander hoe je je voelt Haha! .

Oohh, ik ben zó gek op mn mannetje. Hij is echt alles wat ik zocht. Lief, aanhankelijk, móói, koel, maar toch met pit Lovers . Kortom, ik ben helemaal in love. Gister liep die me zo achterna de spuitplaats op!! Eerst kijken, maar als ik zeg dat het goed is, volgt ie me meteen Pling . Echt een geweldig beest. Meteen zn staart gewassen en uitgepluist. Lekker 2 x gepoetst ( Clown ) En 2 x lekker los gegooid.. Aandacht niet te kort hahaha. (Ik ben meteen het penny-meisje van de stal Huilen van het lachen )

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:50

Hey Nathaly (naam genoot Tong uitsteken) welkom hier. je hebt echt een knapperd !!! en een leuke kleine scheet Haha!

Van het weekend onze New Forest verkocht aan een vrouw hier op bokt, gelukkig krijgt hij het goed daar ! maar vond het wel erg om hem te zien gaan, maar daar is het beter voor hem want me zusje gaf hem zo goed als geen aandacht meer nadat ze Dinkster erbij heeft gehad.
Zondag was er onderlinge wedstrijd bij ons op stal en helaas kon ik neit meerijden want ben nog steeds aan het wachten op me zadel Boos! maar me zusje heeft wel mee gereden, gewoon kasse B en was eerste met 212 punten !!!! en daarbij kreeg ze ook nog de wisselbeker omdat ze de meeste punten van heel de stal heeft behaald !! ben echt trots op der !!
zondag heeft Betunero ook voor het eerst op me voet gestaan en auw wat weegt hij ongelovelijk veel !!! Zijn spaanse pas ben ik een beetje aan het verwaarlooze want hij bleef z'n benen tegen me hoofd aan gooien Boos! krijg dat bijten van hem er ook niet uit, hebben meer van julle er last van met en hengst dat hij blijft bijten ? krijg het er met geen mogelijkheid uit Boos!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:59

nataly welkom! knapperd heb je Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:04

Volgend jaar pas? Ik was van plan volgende maand al een ritje Drunense Duinen te doen, ik zie wel wie er mee gaat Lachen

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:07

Ik heb wel meegelezen maar het is bijna niet te doen om alles bij te houden. Ik ga daar straks even voor zitten en teruglezen en meteen reageren in een bestandje naast bokt. Dan kan ik het erin plakken!

Ik doe nu alleen even heel ego.... Ik heb net mijn foto's van Hilda gekregen... ga ze toch even showen... sorrie- moet ff Cap spamme:

Beautifull black
Afbeelding

Ja Ja ze ken heul heul hard
Afbeelding

Cappie niet gras eten....
Afbeelding

Je moet gewoon netjes met mij op de foto Knipoog
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:11

Bent; Ikke ikke Haha! . Maarja, helaas zal dat nog niet gaat, zou wel heel voorbarig zijn ROFL . Maarja, mijn tijd komt ook nog wel Knipoog .

Regine; Waaauw, Kwijl Heeeeeeel mooi hoor. Jullie staan er echt prachtig op. Cap is ook een leukerd Pling

Naat; Knap van je zusje zeg!! Wel jammer dat dr pony nu weg moest... maar ze heeft er nog 1 begreep ik? En lastig dat bijten.. Ik denk heel consequent er in blijven, hopelijk valt het kwartje. Die van mij is gelukkig niet happerig..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:15

Regine: WAUW, wat een kwijlmerrie! Daar moet je zuinig op zijn.

Iloon, jouw tijd komt zeker nog wel. En geloof me, het komt vast sneller dan verwacht. En ik leen gewoon zo vaak mogelijk de trailer, ik kreeg vanochtend om 08.15u Slapen een sms of ik niet heel toevallig kon voeren. Dus wat dat betreft heb ik er weer 1 te goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:46

Wauw, mooie foto's!

Iloon: fijn gevoel he Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:08

Ik vind haar zo'n charmante verschijning Regina Vingers aflikken

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:21

Ilona: die ene die verkocht is, is verkocht omdat ze er geen aadacht meer aan gaf, die ze nu nog heeft daar heeft ze mee gewonnen. en dat bijten is echt zo vervelend van betunero, ben er consuquent in maar het kwartje valt nog niet echt bij hem Boos!

Regine: echt super foto's, harstikke mooi !!! Haha!