Skieen is leuk! al ga ik toch voor het snowboarden! Als je eenmaal op wintersport gaat ben je verkocht
!madelief: Als ik bedenk hoe kort we nog maar bezig zijn en wat ze dan nu al neerzet...kan alleen nog maar beter gaan! Ging het rijden nu fijner nu furia geschoren is?
lustina: Gastpaard is op de foto een beetje een spookpaard! Wat is de reden van zn verblijf?
ans: Geen verkeerd aanbod gekregen dus
Ow de knhs en l2 rijden begin dr niet over! Wat een gezeur..maargoed snap het enerzijds wel, maar van mij mag er een andere regel komen *dat je een of andere test moet afleggen oid* Ik denk wel dat je als je barokke wedstrijden gereden hebt daarna in NL mag starten, ik heb geprobeerd in belgie te rijden, maar omdat de regels daar helemaal appart zijn wilde het niet echt vlotten. Ik weet niet of er zoveel wedstrijden zijn....ilona: De volgende stap is lopend poepen, in het bos gaat het al redelijk. Nu thuis nog..Welkom op de roze wolk
blijf je net zolang als saida en ik! yenneke: leuk dat het zo goed gaat met jou en X! Veel plezier met klussen!
saida: Qua rijden is het niet ons beste werk
Ik kon er veel meer aanrijden, maar het was puur voor de lol! Ben tevreden en trots op dr! Gelukig is rints al aan het opknappen!ellis: Lekker hoor een laptop! Vermaak je je een beetje op de bank?
eline: gefeliciteerd met de resultaten!
Lang leven het tijdsverschil! Wordt dr al jaren ziek van...dus lig nu al weer op bed met hoofd en keelpijn...geweldig!
Gaat dr volgende week iemand naar de paardenmarkt in hedel?

Sterkte ermee!
Fijn dat het rijden zo lekker is!
... Truste iedereen! 
en vrijdag gaan we samen naar Igneo
Heb je al een oplossing voor Fifi?
. Balen zeg
. Echt een machtig paard heb je. En gaaf die clinic van Agaath. Hoe ben je daar zo aangekomen? Lijkt mij namelijk ook wel heel erg leuk om te doen. Ken Agaath zelf ook! Ze gaf "vroeger" les bij ons op stal, maar doet dat al een hele tijd niet meer.. Die kleine van je is trouwens ook great
) 

een sms of ik niet heel toevallig kon voeren. Dus wat dat betreft heb ik er weer 1 te goed