Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiesbethDW schreef:Ellis, kan me voorstellen dat dat even stressen was! Maar goed dat ze nu een fijn plekje heeft!
Keona, leuk, weer een veulen!
Geeske, hopelijk lost de massage die pijnlijke plek op! Ik rij regelmatig andere paarden, interessant om het verschil te voelen.
Figo was een held bij de tandarts! Hij stond er met zijn mond opengesperd heel relaxed bij, zonder verdovingEr bleken serieuze haken te zitten, waardoor zijn wang aan de binnenkant wat beschadigd was, maar dat is nu netjes bijgevijld. Er zijn ook twee wolfstandjes verwijderd, maar die gingen er heel makkelijk uit.
Ik hoorde wel van een stalgenoot dat hij af en toe hapt naar mensen die voorbijkomen wanneer hij aan het eten is. Het eten ligt in de gang, dus wanneer ze te dicht langs hem wandelen, kan hij heel zuur kijken. Weet niet goed wat ik eraan kan doen, als ik er ben, doet hij niets. Nog altijd een restje voedernijd, misschien? Heb gezegd dat ze hem uiteraard mogen corrigeren, maar ik heb er natuurlijk geen zicht op als ik er niet ben.
LiesbethDW schreef:Fijn dat ze ook zo braaf was! Hoefsmid is voor binnenkort
dapperedodo schreef:Ellis: fijn dat je nieuw plekje hebt en dat ze bij je stal fijn meedenken
Hosante: gefeliciteerd met je verjaardag
Keona: wat leuk een veulentje weet je al welke hengst.
Figo braaf bij de tandarts knap hoor. Amor wil ik ook naar de tandarts voor controle is nog niet gebeurd sinds ik hem heb denk dat het zn eerste keer word dan