[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:55

Nope, ze staan maar met zn 3e. En dat is met 2 maatjes van onze stal. Ja, ik zou eerst 2 maanden gaan! (Zomerwei) maar we hebben op het laatste moment wei aan stal gekregen :D . Maar daar kunnen ze een dagdeel op lopen en niet 24/7 of een hele dag zeg maar. Vandaar 1 maandje totaal vakantie! En als ie terug is weer @ work!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:56

Oh op die fiets... Ik snap 'm.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:02

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:03

Goedemorgen allemaal! Ik ga eerst eens even bijreageren :Y)

Ik heb het filmpje van die verwaarloosde anda niet bekeken, ik kan daar dus helemaal niet tegen |( Maar ik snap echt niet dat iemand zoiets uberhaupt kan doen bij een dier....

Leuk dat Navarra en Yema naar stal Encanto komen, wij willen natuurlijk heel veel foto's :P

Esther, super gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Shaggy is echt zo'n leuk beestje met een heerlijk koppie :+: Wanneer komt hij jouw kant op? Veel plezier van hem!

Saida hahaha daar was ik al bang voor (de benen van Beda :P) maar ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen! Wel fijn dat Yorick iig de weekenden thuis is, anders duurt de tijd ertussen wel heel erg lang. Het zal stil worden voor jou! Zeker na zo'n lekkere lange vakantieperiode, oef dat wil ik ook wel!

Karina hier heeft het alleen gisterenavond even flink geregend, ik denk dat het nog geen half uur geduurd heeft. Maar gedver jouw avontuur klinkt net uit een griezelfilm! Wat schattig dat Rico voor het veulen zorgt, zo voelt hij zich ook nog een beetje nuttig. Enne als je nou naar mij (nou ja de paarden) in de richting komt, laat het dan ook even weten he? ;)

Kell wat een geweldige foto van Perla, hahah dat smoelwerk dat ze trekt :D

Verder geweldige bokfoto's van Piep en Licor _O- Suev zal dat echt nooit doen als ik erop zit! Alleen bv kleine vreugdebokjes af en toe. Maar als hij los is en mag spelen kan hij er ook wat van hoor 8-)

Iloon ik had het al gezegd maar de foto's en filmpjes van de veluwe zijn echt geweldig! Haha en die oortjes van Chiek zijn echt zooooo lief, hij geniet er echt van! Zo te zien heeft hij het super op de wei, lieve foto's man! Haha en die mobiel van jou toch weer tot leven gekomen, ik zou maar vast uit gaan kijken naar een nieuwe als ik het zo hoor :P

Nishada nog gefeliciteerd!

Ik sluit me helemaal bij Lobke aan wb de aanleuning en de lichtheid daar van. Oh ik kan echt niet wachten totdat David (ooit) een keer tijd heeft, ben erg benieuwd wat hij van Suevo vindt! Bij Suevo heb je ook chirurgenhandjes nodig anders gaat hij heel erg krabbelen, en bij te veel druk slaat hij gewoon aan het rennen!

Verder welkom aan Shanna, ik "kende" jou ook al via bokt. Hoe gaat het met Kate en Sienna? Wel grappig dat jullie allebei 'om' zijn haha :D Wb de prijs van een PRE, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik bedoel het absouluut niet aanvallend of banketstaaf, maar er is echt geen haar op mijn hoofd die 10-15.000 om maar even een bedrag te noemen, aan een KWPN'er uit te geven... Haha niet dat ik dat geld heb hoor, maar als ik het zou hebben vind ik het echt zonde om dat aan een KWPN'er uit te geven. Dan heb ik veel liever het sensibele en de fijngevoeligheid en lichtheid van een iberier. Een paard waarmee je op een gegeven moment zo'n eenheid bent dat het af en toe net lijkt of je er alleen maar aan hoeft te denken en ze doen het al voor je. Uitzonderingen zullen er vast wel zijn maar bij een KWPN'er ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Maar goed ik denk dat het erg persoonlijk is waar je veel waarde aan hecht, en voor het ras of type paard waar je die kwaliteiten in terug vindt, zal je logischerwijs dan ook meer geld over hebben.

Denise we hadden je al gemist! Ik was er al bang voor |( Gecondoleerd met het verlies van je vriend zijn oma, hopelijk hebben jullie een beetje bij kunnen komen van alle toestanden. Balen van die insectenbeet, dat is niet zo best. Wat vervelend dat ze nu de schuld op jouw vriend willen schuiven zeg, heeft hij hier hulp bij? In ieder geval sterkte!

Angela fijn dat je even gereden hebt, hopelijk voel je je wel snel beter! :(:)

Branka wat heerlijk he, als ze zo braaf zijn! Dan zit je echt even helemaal te genieten!

Elise dat klinkt niet lekker, veel sterkte! Het is ook altijd wat met jou. Hoe lang moet je daar mee rondlopen? Hopelijk kan jij wat voor het paardje van Denise betekenen. Ik moest gelijk aan jou denken toen ik haar verhaal las!

Sanne welcome back :D Gelukkig ben je lekker klaar met alles, lekker hoor vakantie! Hahaha jij moest wel heel veel bladzijden inhalen met bijreageren :P

Denise hopelijk komt er wel een oplossing voor jou en je merrie, het klinkt echt alsof ze ergens last van heeft. Ik hoop dat Elise je kan helpen!

Hier gaat alles verder zijn gangetje, ben dat gips wel behoorlijk beu nu zeker met die hitte. Kan er eigenlijk wel weer aardig op lopen, ware het niet dat ik dan een paar uur daarna onwijze kramp krijg over mijn hele been, en vervolgens helemaal niet meer kan lopen :roll:

Zaterdag kwamen mijn mams en ik op stal aan, toen bleek dat Suev zo gek van de dazen was geworden dat hij was gaan rennen, daardoor was hij bezweet geraakt en toen kwamen er natuurlijk nog meer. Dus hebben ze hem gelukkig binnen gezet, toen kwamen wij net. Dus hebben we hem samen met de hulp van mijn lieve zorgboerderij vriendinnetjes Sanne en Michelle Suevo lekker afgespoeld, hij stond gewoon te genieten! Daarna hebben we hem lekker binnen laten staan en zijn op jacht gegaan voor een vliegendeken. Nadat ik een paar telefoontjes had gepleegd zijn we bij de hypo in Rotterdam een Rambo flybuster gaan halen :wow: Ik heb al zo veel horrorverhalen gelezen over dekens die niet goed passen en tot bloedens toe schuren, dat ik toch maar voor die ben gegaan. En voor wie nog iets nodig heeft: er is momenteel een actie bij de hypo van 20% korting op een artikel naar keuze muv boeken, zadels en nog iets *hahah even vergeten wat* dus dat tikte lekker aan op die dure deken!

Zondag gelijk de deken meegenomen om te passen en hij zat als gegoten! Zelfs de nek, en daar was ik toch wel even bang voor geweest. Suev heeft een korte maar brede nek, wel lekker dat deze hals bij hem precies tot zijn oren komt :P De deken is geimpregneerd met een soort insectenwerend spul, dus meneer heeft wel weer sjiek de friemel het beste van het beste. Maar ja, als het maar werkt toch? Met die deken om lijkt Suevo net een ridderpaard, echt enorm imposant en zijn nek lijkt echt mega! Ik heb al een foto gemaakt met mijn telefoon maar zal woensdag eens een paar plaatjes schieten. Daarna hebben we de deken nog even getest door hem terug in de wei te zetten, Suev ging even blij doen (sprintjes trekken en een beetje bokken) en daarna ging hij uitgebreid rollen. Zijn deken lag daarna nog steeds perfect, echt beter! Maar je zag hem echt denken: he nu komen al die engerds niet meer op me! Daarna hebben we hem terug binnen gezet want het er kwam een hele donkere lucht aan.

Morgen over een week moet ik naar het ziekenhuis voor controle, dan wordt er WEL een foto gemaakt en het gips mag eraf. Als het goed aan elkaar is gegroeid mag het gips er af blijven, dat hoop ik echt want ik ben het zo zat!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:06

DinkeyGirl schreef:
Verder welkom aan Shanna, ik "kende" jou ook al via bokt. Hoe gaat het met Kate en Sienna? Wel grappig dat jullie allebei 'om' zijn haha :D Wb de prijs van een PRE, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik bedoel het absouluut niet aanvallend of banketstaaf, maar er is echt geen haar op mijn hoofd die 10-15.000 om maar even een bedrag te noemen, aan een KWPN'er uit te geven... Haha niet dat ik dat geld heb hoor, maar als ik het zou hebben vind ik het echt zonde om dat aan een KWPN'er uit te geven. Dan heb ik veel liever het sensibele en de fijngevoeligheid en lichtheid van een iberier. Een paard waarmee je op een gegeven moment zo'n eenheid bent dat het af en toe net lijkt of je er alleen maar aan hoeft te denken en ze doen het al voor je. Uitzonderingen zullen er vast wel zijn maar bij een KWPN'er ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Maar goed ik denk dat het erg persoonlijk is waar je veel waarde aan hecht, en voor het ras of type paard waar je die kwaliteiten in terug vindt, zal je logischerwijs dan ook meer geld over hebben.

Kate heeft Sienna een tijdje geleden alweer verkocht :)
10-15.000 euro geef ik alleen uit aan een paard waar ik het aan uit wil geven, ongeacht wat voor ras het is :+ :+
Wat jij beschrijft, herken ik wel hoor, en dat is bij Vaj. Da's toch wel een KWPN'er... met een scheutje Duits bloed, hahaha.
Naja, punt blijft gewoon, ik ga een paard kopen waar ik een klik mee heb. In principe wil ik een PRE, maar als ik er één tegenkom dat een KWPN'er is... tja, zal ik 'm toch niet laten staan denk ik. Een klik met een paard hebben is voor mij gewoon het belangrijkste!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:09

Ja, fijn he! mijn kwaaltjes...

Ik heb al een hekel aan de standarts en toen ik hem met grote ogen in mijn mond zag kijken en hoorde zeggen: "K.U.T., heb ik dat?!" toen vond ik de tandarts ineens helemaal niet leuk meer...

Heb nu dus gewoon letterlijk een tandartsvijl in mijn kies zitten
:( en heel fijn, de zenuwpijn komt nu dus langzamerhand terug. Mijn geluk weer natuurlijk...

Ik heb een abonnement op zulke achterlijke dingen geloof ik...

Maar goed, lang leve de Ibrufen ;)

Die dazen zijn idd verschrikkelijk op het moment! Ik spuit de paarden momenteel iedere dag helemaal onder de vliegenspray. Ze rennen bijna letterlijk het land uit, want we hebben een bepaald stuk waar je langs loopt, waar ze bijna aangevallen worden door hordes dazen!!!

Lijkt wel alsof het erger is als voorgaande jaren!

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:14

Hallo iedereen!

ik probeer al een eeuwigheid mee te doen, maar tegen de tijd dat ik 'bijgelezen' ben is mijn tijd op en kom ik aan reageren niet eens toe. Nu lag ik al bijna 15 pagina's lezen achter, en ben nog niet bij maar zit illegaal op mijn werk nu te lezen en moet nu verder werken, maar wil wel Robijn en Karina veel sterkte wensen. Ik las dat het met Rico niet goed gaat komen, Veludo afwachten is, en dat Robijn haar paard nu ingeslapen is. Heel verdrietig allemaal.
Ooit probeer ik echt bij te reageren, vind dit altijd zo'n leuk forum, maar ik kom er maar niet toe.

grr Chwwa

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:17

Ai Suelza, dat klinkt echt niet tof :=

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:20

Michelle -> Ik was de eerste die het huis uit ging, maar volgens mij misten mijn broer en zus mij niet zo super, hahaha!
Die waren blij met de rust in huis! :D

Lobke -> Wat een prachtpaardjes laat je weer zien!

Esther -> Shaggy!! Wat leuk! Gefeliciteerd! *\o/*
Ook leuk voor Michelle, kan ze Shaggy mooi blijven volgen hier.

Ilona -> Ja wat een luxe hè, 5 weken vakantie!
Ik kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst is geweest, volgens mij in mijn schooltijd.....
Klinkt als een heel leuk weekend!

Jolijn -> Geeft niets dat je je zo voelt, is heel normaal. :(:)
Kom je nog wel bij je bijrijdpaardje?

Denise -> Wat een nare periode hebben jullie gehad.
Hopelijk zijn jullie weer een beetje tot rust gekomen tijdens jullie vakantie.
Vervelend dat ze de schuld op je vriend gaan schuiven nu, lekker bedrijf is dat, zo score je echt punten bij je personeel..... :(

Shanna -> Je klinkt als iemand die niet stil kan zitten! :D

Branka -> Frío mag wel wat van dat coole aan Rints overgeven..... ;)

Elise -> Beterschap! Hopelijk gaat het vandaag beter met de hoofdpijn?
Veeeeeeeel water drinken wil ook vaak helpen. ;)
En weer zit het je tegen..... Je bent met recht een uitzonderlijk geval, maar geen hopeloze! (als je dát maar onthoudt!)

Anouk -> Sneu hoor, voor die kinderen.....

Sanne -> Het is je vergeven, hoor! Leuk dat je er weer bij bent! :D
Frits heeft 2 eigen bedrijven.
Het hoofdbedrijf is Huisman Glas- & Schilderwerken, en daarnaast heeft hij nog een webwinkel (http://www.babyspeen.nl) samen met de buurman.
De buurman is eigenaar van een babystore bij ons in de buurt, en de outlet en opgekochte partijen verkoopt hij samen met Frits.
Dat loopt best leuk!

Denise -> Wat typisch dat Isabel de ene kant op erg braaf is en de andere kant op niet.
Wat je ook kan doen is haar ogen na laten kijken, misschien dat ze aan 1 kant minder ziet.
Of de tandarts laten komen en haar gebit na laten kijken.
Wat Cyrina aangeeft zou idd ook nog kunnen.
Succes iig met haar!

Malin -> Van welk materiaal is jouw vliegendeken gemaakt?
Bij die van mij staat er niets vermeld in de deken, ook niet welk merk het is, maar zo te voelen is het nylon.
Vooralsnog vind ik Rintske er vrij rustig bij staan op het land, ondanks de dazen en horzels.
Na het rijden spoel ik de zweet af, en laat ik haar even opdrogen op stal met wat te eten, en daarna gaat ze het land op.
Ze draagt alleen een vliegenkap.
Maar misschien dat ze er op de Veluwe wel veel last heeft.
Ik zie het daar wel, er is een ruitersportzaak vlakbij, dan koop ik daar wel een deken voor haar.
Dat heb ik vorig jaar ook bij Lodewijk gedaan toen hij mee was naar de Veluwe.
Hoe lang moet je nog met dat gips om lopen?

Chawwa -> Geneer je niet, er zijn er hier meer die het gewoon niet bij kunnen houden. :D
Gewoon af en toe lekker ego berichtjes plaatsen, en niemand die je er op aankijkt, hoor!
Foto's zijn ook zeer welkom!
Ik weet zeker dat menig barokke paardenfan zit te kwijlen van die knapperds van jou. ;)

Vanmorgen was ik al om 9 uur op stal en zat ik niet lang daarna op Rintske.
Niet al te lang gereden, maar wel erg fijn en alles even meegepakt.
Daarna de standaard dingen doen en om 11 uur was ik weer thuis.
Gistermiddag een tuinfeestje gehad bij m'n zwager en schoonzus.
Hun zoon was afgelopen week jarig en gaat over een maand naar Afghanistan.
Ze wilden dit niet zomaar voorbij laten gaan en besloten om een tuinfeestje te geven met bbq en alles erop en eraan.
Ik heb erg gezellig zitten kletsen met 3 nichten van Frits die ook alledrie paarden hebben.
Ze wonen niet al te ver weg, dus wie weet gaan we daar ook eens langs voor een buitenritje! :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:23

_Saida_ schreef:
EliseVeeeeeeeel water drinken wil ook vaak helpen

Helpt cola en koffie ook?

:D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:24

Hm dat heb je aardig goed... ik kan wel stil zitten, als ik wat te doen heb! :+
Maar bijvoorbeeld een hele dag in de zon liggen op het strand vind ik verschrikkelijk... doe me dan maar een waterfiets op zee :') Ik kan wel lui zijn hoor! Haha!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:42

Er komt volgende week zoiezo al een veearts voor iemand anders op de manege dus dan vraag ik of hij gelijk mijn paard ook helemaal na wil kijken incl. gebit. Even kijken of er een tandartsje bij moet komen ;) .
Ik weet gewoon echt niet wat er met dat paard aan de hand is.... Ik hoop dat als het mij niet lukt, dat Elise er uit kan komen....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:44

Ik duim voor je Denise, dat 't goed komt :j

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:46

Ik hoop het ook echt! Ondanks dat ik haar af en toe maar wat graag achter haar stalwand wil plakken, houd ik ook onvoorwaardelijk van der en zou haar eigenlijk niet kwijt willen. Maar op een gegeven moment houd het op..
Misschien een projectje voor jou Shanna ;) .

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:49

Hahaha nou wie weet! Beetje jammer dat ik de komende maanden ivm stage dan geen tijd ga hebben...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:52

Suelza schreef:
_Saida_ schreef:
EliseVeeeeeeeel water drinken wil ook vaak helpen

Helpt cola en koffie ook?

:D

Misschien wel als je er maar genoeg van drinkt..... :P

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:53

Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor. Op mijn werk heb ik ook weinig tijd om te bokken en thuis geniet ik nu liever van het mooie weer. En alles groeit heel hard in de tuin, dus dat kost ook wat tijd. Dus maar even mijn lunhcpauze voor jullie opofferen om toch even wat van me te laten horen.....en dan niet alleen maar ego...haha.

Chawwa, here the same problem. Gewoon iedere keer weer proberen hoor.

Arme Elisje, het zit je ook niet mee. Knuffel van mij.

Malin, arme Suevie. Gelukkig heb je nu een mooie deken. En gelukkig dat je nu al iets mobieler bent. Jammer dat het daarna afgestraft wordt met de kramp. Pfff, nog een week gips dus. Maar je kan in ieder geval af gaan tellen. En het weer schijnt nu slechter te worden, dus heb je misschien iets minder last met die hitte.

Iloon, wel lekker voor Chic, helemaal vakantie. En lekker dat je nu dan ook wei bij stal hebt ookal is het net 24/7. Kan hij in ieder geval op de dag wel lekker de wei op. Weideplekken (helemaal bij stal) worden toch steeds schaarser in de randstad.

Denise, wij hebben al ge-pb't. Ik hoop dat het snel beter gaat met Isabel, maar ik verwacht van wel als Elise met haar aan de slag gaat.

Sanne, spannend zeg weer een show. Jij doet ook maar leuke dingen met die paarden. Bij ons heeft het de afgelopen weken ook niet geregend, dus ik sta trouw iedere avond mijn tuin te sproeien.

Branka, heerlijk hoor dat Frio zo braaf is. En wij hebben geen spatje regen gezien. Vreemd he, dat je in zo'n klein land zoveel weersverschillen nog kan hebben.

Annash, welkom hier. Enne....alle dames in dit tpoic horen bij Frank zijn harem hoor. Al moet bij nu wel gaan vechten met Jan om ons. Niet zoveel mannen hier op bokt (en in de paardenwereld ook niet ;)).

Frank, Sun doet dat inderdaad ook.....nadat je hem gewassen hebt de eerste stofplek in de wei opzoeken om zichzelf tot blubberpaard te maken. Die snoet die die dan ook heeft als hij heeft liggen rollen, onbetaalbaar. En jou samenvatting voor Denise.....klinkt niet heel positief met al dat ongeluk ;).

Esther, gefeliciteerd met je nieuwe aanwist. Hij is echt leuk....heerlijk koppie heeft hij hoor. En leuk hoor, zo'n groen paard. Kan je nog lekker lang van genieten.

Moppielover, sterkte.

Denise, wat een schok zeg dat jullie dan voor moeten komen. Dit is dan nog even een trap na. Veel sterkte in deze rotte tijd. Wel fijn dat het met Heike dan in ieder geval wel goed gaat.

Nou verder terug heeft weinig zin volgens mij.

Ik heb verder ook niet veel gedaan met Sun, door de hitte. Ik heb hem donderdag gedoucht en zaterdag heb ik hem maar aan de hand gewerkt. Dan heeft hij in ieder geval wel wat gedaan, maar is hij niet oververhit geraakt. En die dazen zijn verschrikkelijk. Ik heb ook al een aantal beten. Dat spul van Elise werkt goed, maar nu gingen ze dus maar op mij zitten ipv op Sun.
Verder nog een leuk nieuwtje....we hebben een optie op een nieuwbouwhuis. Geheel onverwacht. Ik ging vorige week boekjes halen bij de makelaar voor een nieuw project, even kijken of het leuk zou zijn. Maar er werd verkocht op volgorde van inschrijving. En precies zo'n huis als we wilden hebben, maar nergens konden vinden hebben we nu gevonden. Dus direct een optie genomen en over 2 weken hebben we de tekenafspraak staan. Dus nu maar alles gaan regelen voor de hypotheek en met een beetje geluk gaan we dan volgdend najaar verhuizen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:54

Nee, inderdaad niet zoveel mannen in de paardenwereld... moet toch maar gaan springen, daar zijn er meer! Hahaha... maar leuk en beschikbaar is ook niet makkelijk te vinden, paardenwereld of niet ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:38

Angela – fijn dat het rijden lekker ging

Esther – ik lees dat je shaggy bij mies hebt gekocht super hoor wanneer ga je hem halen ?
En hoe kwam je zo bij shaggy uit als ik vragen mag

Frank – bedankt voor de korte samenvatting, fijn dat het rijden toch nog lekker ging en des lekker afgespoten die van mij ziet er daarna ook uit als een varken :+
En ze willen de schuld op mijn vriend schuiven omdat die persoon geen geld mee heeft genomen dus ze zien het niet als een overval maar als een straatgevecht en aangezien mijn vriend de eerste rake klap heeft gegeven (die persoon sloeg eerste maar sloeg mis) willen ze nu de schuld op hem af schuiven

Benthe – ik lees dat je je neus gebroken hebt gelijk de eerste dag balen zeg hoe komt dat ?

Ilona – mies- en benthe hebben jullie het wel naar je zin gehad ?

Shanna – welkom hier ik heb al een paar keer topics van jou gezien en mijn complimenten voor je rijden ook ik ben niet zo groot 1.53 en mijn paard is 1.74 maar ik heb heel veel moeite om hem ‘’bij elkaar’’ te rijden maar als ik jou topics zie dan ziet het er super gemakkelijk uit echt ik ben jaloers :o
Zal zo even reageren in je topic

Mies – van die insecten beet heb ik gelukkig weinig last der zit nog een plek en hij is nog gevoelig maar me leren laarzen kunnen weer aan dus ik zit er al weer op :P
Ook ik vindt het raar dat ze de schuld op mijn vriend willen verhalen maar we laten het er niet bij zitten.
Fijn dat shaggy een goed tehuis krijgt en zo kunnen we hem ook nog blijven volgen op bokt.
Hoe is het trouwens afgelopen met je e achter b heb je hem gehaald.?

Elise – he balen kiespijn volgens mij is jou een ‘’normaal’’ leven niet gegund zonder al die pijn aan je lichaam is het ene ‘’bijna’’ over komt het volgende al en je bent al zo’n die hard die maar door gaat ik heb er diep respect voor niet dat ik kleinzeerig bent maar zover gaat ik niet

Sanne – ook ik ben een tijdje niet aanwezig geweest hoor dus je bent niet de enige
En ik moet vanaf 287 bij gaan reageren zoveel is echt niet te doen.

Denise – he balen van je merrie hopelijk bied de dierenarts meer uitkomst

Ilona – bedankt we hebben het idd aardig voor de kiezen gehad, en het zou mijn vriend zijn schuld zijn omdat hij de eerste rake klap gaf lees mijn reactie aan frank maar hierboven.
Ja heike staat nu bij stal een op een kleine wei en gaat begin augustus voor een maandje naar de ‘’echte’’ grote wei :P
Fijn dat chico zo braaf was in de veluwe ik zoek dadelijk even je verslag terug
En staat chico toch op de wei ondanks dat jullie nu wei aan stal hebben *leest verder* ik snap het al ;)

Malin – bedankt aan de ene kant wisten wij ook wel dat het afgelopen zaak was met zijn oma maar toch blijf je stiekem hopen helaas is ze toch overleden maar wel met der familie om der heen.
Ja mijn vriend krijgt hulp op zijn werk dus ik blijf hopen dat die rechtszaak er nooit hoef te
Komen.
En ach gos arme suevo die van mij heeft ook zo’n last van dazen en die heeft ook zo’n deken zelf met zo’n ding erbij voor zijn voorhoofd ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet :D

Saida – ja we zijn gelukkig wel redelijk tot rust gekomen, en nee het bedrijf laat idd geen visite kaartje achter maar goed ik hoop dat we hier gewoon op een normale manier uit komen en mijn vriend zijn baas helpt gelukkig ook wel dus dat scheelt
En leuk hoor een tuinfeest en gezellig met je nichten samen rijden een soort familie ritje :D

Anita – het voelde zeker als een trap na maar goed ik hoop gewoon dat we er normaal uit kunnen komen.
En groot gelijk dat je van dit mooie weer geniet moet je ook zeker doen
En super dat jullie nu jullie huis gevonden hebben die je wilde veel succes iig ik duim met je mee

Zo de laatste paar pagina’s even bij gereageerd als er nog meer dingen gebeurt zijn dan frank’s samenvatting dan hoor ik die graag zo ben ik toch nog een beetje op de hoogte

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:47

@ Heike, het is altijd goed gegaan totdat ik, wijsneus, moest roepen dat ik "the unbreakble" was, nooit iets had gebroken en het toch eens tijd werd dat ik dat wel zou doen.

Het begon met een gebroken neus...

En de rest is inmiddels bekend.... haha

Wbt jouw verhaal... Kun je nog eens precies vertellen wat er is was voorgevallen? Dan laat ik mijn licht er even over schijnen...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:53

@ Suelza: Hoe lang zit die vijl er al in dan? (Dat dit soort dingen kunnen zeg! Was net een beetje van mijn angst af Brrrrr!)

@ zasread: Ja voorlopig komt dus een vriendin van ons 1 keer per week om samen Jippe te doen. Na de vakantie van de kinderen zou ik er weer op moeten mogen... Dus dat gana we dan ook eerst samen aanpakken.

Bakkes! Ik wilde naar stal vanmiddag maar werd weer aan de praat gehouden op school...

Ik heb de komende dagen even heel veel deadlines te halen en zaken af te werken. Dus ben effe een tijdje wat minder op Bokt!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:54

Zilfstar schreef:
@ Suelza: Hoe lang zit die vijl er al in dan? (Dat dit soort dingen kunnen zeg! Was net een beetje van mijn angst af Brrrrr!

Sinds februari geloof ik... Maar achteraf bleek dat de tandarts door een zenuw geboord had en nu wilt mijn arts een second opinion of ze mijn hele kies moeten trekken en dus een brug gaan zetten.

Alleen de specialist heeft weer een wachttijd van maanden...

;(

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:01

Oh heerlijk zeg... dat geemmer altijd...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:06

Bah, ik heb enkel maar tijd om bij te lezen en mijn eigen verhaal kwijt te kunnen, reageren is niet te doen.

Shanna Leuk dat je hier nu ook zit! Ik geniet altijd van jouw foto's, je rijd zo heerlijk natuurlijk. Zou je graag een keer met Utixo aan het werk zien :+. Qua maat past hij ook veeeeeeeeeeeel beter bij je dan Vajnic ;)

Denise Dat is een bijzonder grappig verhaal. Ik had Utixo bij naar de Veluwe, en Utix is al vaker geweest, hij weet dus wat er komen gaat. Utixo was dus lekker happy en vrolijk. Nou is Utix nogal, ehhh lomp, van zichzelf, en ook erg soepel. Toen ik hem dus even in moest houden was hij het er niet mee eens, zwiept een paar keer met z'n kop, alsof hij wil zeggen van; Baas, zandpad! Waarom rustig?! Vervolgens raakt hij mijn neus, vloek ik een paar keer en stroomde er een half bloedbad uit. Nou ja, paar uur ziekenhuis verder en mijn neus bleek gebroken.

Wat betreft Irma en haar peesblessure, vorige week zijn we weer naar de veearts geweest. Het gat is niet veel verbeterd, ze staat ondertussen op eggbars, volgende week moeten we weer gaan draven en opbouwen, en zal ze beter moeten lopen. Zo niet, word het een heel lastig verhaal...

Ik ga eens even verder terug lezen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:13

NRPS'je? Ik klim er zo op hoor... hahaha als je dat leuk vindt :+ Ik ben wel eens in de buurt daar... haha.

Gebroken neus ai, moet er niet aan denken :=
Hopelijk gaat de peesblessure de goede kant op.