Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Verder welkom aan Shanna, ik "kende" jou ook al via bokt. Hoe gaat het met Kate en Sienna? Wel grappig dat jullie allebei 'om' zijn hahaWb de prijs van een PRE, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik bedoel het absouluut niet aanvallend of banketstaaf, maar er is echt geen haar op mijn hoofd die 10-15.000 om maar even een bedrag te noemen, aan een KWPN'er uit te geven... Haha niet dat ik dat geld heb hoor, maar als ik het zou hebben vind ik het echt zonde om dat aan een KWPN'er uit te geven. Dan heb ik veel liever het sensibele en de fijngevoeligheid en lichtheid van een iberier. Een paard waarmee je op een gegeven moment zo'n eenheid bent dat het af en toe net lijkt of je er alleen maar aan hoeft te denken en ze doen het al voor je. Uitzonderingen zullen er vast wel zijn maar bij een KWPN'er ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Maar goed ik denk dat het erg persoonlijk is waar je veel waarde aan hecht, en voor het ras of type paard waar je die kwaliteiten in terug vindt, zal je logischerwijs dan ook meer geld over hebben.
Zilfstar schreef:@ Suelza: Hoe lang zit die vijl er al in dan? (Dat dit soort dingen kunnen zeg! Was net een beetje van mijn angst af Brrrrr!