. Maar daar kunnen ze een dagdeel op lopen en niet 24/7 of een hele dag zeg maar. Vandaar 1 maandje totaal vakantie! En als ie terug is weer @ work! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar daar kunnen ze een dagdeel op lopen en niet 24/7 of een hele dag zeg maar. Vandaar 1 maandje totaal vakantie! En als ie terug is weer @ work!
Maar ik snap echt niet dat iemand zoiets uberhaupt kan doen bij een dier....
Wanneer komt hij jouw kant op? Veel plezier van hem!
) maar ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen! Wel fijn dat Yorick iig de weekenden thuis is, anders duurt de tijd ertussen wel heel erg lang. Het zal stil worden voor jou! Zeker na zo'n lekkere lange vakantieperiode, oef dat wil ik ook wel!

Suev zal dat echt nooit doen als ik erop zit! Alleen bv kleine vreugdebokjes af en toe. Maar als hij los is en mag spelen kan hij er ook wat van hoor

Wb de prijs van een PRE, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik bedoel het absouluut niet aanvallend of banketstaaf, maar er is echt geen haar op mijn hoofd die 10-15.000 om maar even een bedrag te noemen, aan een KWPN'er uit te geven... Haha niet dat ik dat geld heb hoor, maar als ik het zou hebben vind ik het echt zonde om dat aan een KWPN'er uit te geven. Dan heb ik veel liever het sensibele en de fijngevoeligheid en lichtheid van een iberier. Een paard waarmee je op een gegeven moment zo'n eenheid bent dat het af en toe net lijkt of je er alleen maar aan hoeft te denken en ze doen het al voor je. Uitzonderingen zullen er vast wel zijn maar bij een KWPN'er ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Maar goed ik denk dat het erg persoonlijk is waar je veel waarde aan hecht, en voor het ras of type paard waar je die kwaliteiten in terug vindt, zal je logischerwijs dan ook meer geld over hebben.
Gecondoleerd met het verlies van je vriend zijn oma, hopelijk hebben jullie een beetje bij kunnen komen van alle toestanden. Balen van die insectenbeet, dat is niet zo best. Wat vervelend dat ze nu de schuld op jouw vriend willen schuiven zeg, heeft hij hier hulp bij? In ieder geval sterkte!
Gelukkig ben je lekker klaar met alles, lekker hoor vakantie! Hahaha jij moest wel heel veel bladzijden inhalen met bijreageren 
Ik heb al zo veel horrorverhalen gelezen over dekens die niet goed passen en tot bloedens toe schuren, dat ik toch maar voor die ben gegaan. En voor wie nog iets nodig heeft: er is momenteel een actie bij de hypo van 20% korting op een artikel naar keuze muv boeken, zadels en nog iets *hahah even vergeten wat* dus dat tikte lekker aan op die dure deken!
De deken is geimpregneerd met een soort insectenwerend spul, dus meneer heeft wel weer sjiek de friemel het beste van het beste. Maar ja, als het maar werkt toch? Met die deken om lijkt Suevo net een ridderpaard, echt enorm imposant en zijn nek lijkt echt mega! Ik heb al een foto gemaakt met mijn telefoon maar zal woensdag eens een paar plaatjes schieten. Daarna hebben we de deken nog even getest door hem terug in de wei te zetten, Suev ging even blij doen (sprintjes trekken en een beetje bokken) en daarna ging hij uitgebreid rollen. Zijn deken lag daarna nog steeds perfect, echt beter! Maar je zag hem echt denken: he nu komen al die engerds niet meer op me! Daarna hebben we hem terug binnen gezet want het er kwam een hele donkere lucht aan. DinkeyGirl schreef:Verder welkom aan Shanna, ik "kende" jou ook al via bokt. Hoe gaat het met Kate en Sienna? Wel grappig dat jullie allebei 'om' zijn hahaWb de prijs van een PRE, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik bedoel het absouluut niet aanvallend of banketstaaf, maar er is echt geen haar op mijn hoofd die 10-15.000 om maar even een bedrag te noemen, aan een KWPN'er uit te geven... Haha niet dat ik dat geld heb hoor, maar als ik het zou hebben vind ik het echt zonde om dat aan een KWPN'er uit te geven. Dan heb ik veel liever het sensibele en de fijngevoeligheid en lichtheid van een iberier. Een paard waarmee je op een gegeven moment zo'n eenheid bent dat het af en toe net lijkt of je er alleen maar aan hoeft te denken en ze doen het al voor je. Uitzonderingen zullen er vast wel zijn maar bij een KWPN'er ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Maar goed ik denk dat het erg persoonlijk is waar je veel waarde aan hecht, en voor het ras of type paard waar je die kwaliteiten in terug vindt, zal je logischerwijs dan ook meer geld over hebben.
en heel fijn, de zenuwpijn komt nu dus langzamerhand terug. Mijn geluk weer natuurlijk...
Ik kan wel lui zijn hoor! Haha!
.
.
).
.

Zilfstar schreef:@ Suelza: Hoe lang zit die vijl er al in dan? (Dat dit soort dingen kunnen zeg! Was net een beetje van mijn angst af Brrrrr!
. Qua maat past hij ook veeeeeeeeeeeel beter bij je dan Vajnic 
Ik ben wel eens in de buurt daar... haha.