Saida; Jeetje
Schrikken van Rints zeg
. Gelukkig is ze al aan de betere hand! Bij ons ook een paard met koliek, echt rot om te zien zeg altijd..... Hopen het goed blijft gaan!! Madelief; Jeeh, weer foto's
. Hihi, Fuur geschoren, die zal wel lekker fris zijn nu haha. Leuke foto van jou en fuur, ook maar ff je topic bekijken! Mies; Jaaaah, goed gedaan hoor. Leuke foto's!
Knappe Shannon
. Eerst schrok ze nog als ze zelf ging poepen, en nu gewoon in de binnenbak een proefje lopen
. Is het niet geweldig 
Sanne; Ojee, niet ziek worden hoor, das niet fijn
. Hopen dat het over gaat....En jij en Vaidosa maken nog steeds grote sprongen lees ik. Leuk hoor je 1e buitenrit
.Marielle; Aah arme Winnie. Geef dr maar een knuff van mij.
Peet: Waar blijven de foto's
?Anita; Leuk een les met BBP. Lijkt mij ook wel is gaaf. Gister nog wezen freewylen met manda. Met touwhalster zonder zadel.
Verder weet ik het allemaal ff niet meer
Sjorrie.En dan nu: Verslag van de Dag
Jaaa, gister was het dan zover!!! Om 9.00 uur afgesproken met de kennis van me vader. We mochten zijn trailer lenen, echt heel lief
. Sven, de zoon van een goede vriend van me vader reed. Om 9.10 uur vertrokken we richting Chico, uiteraard konden we maar 80, dus ging niet al te snel.
Om half 11 waren we al bij Chico, waar het inmiddels hard was gaan regenen en waaien... Eerst nog even in de stal gekeken, wat gekletst, en dan toen het toch echt tijd om hem te gaan inladen!!
Pff, wat was ik zenuwachtig zeg
. Boer Harm nam hem mee, en meneer stond ff 1 tel te kijken van "hmm, die trailer ken ik nog wel..". Zette vervolgens zn voorbenen op de klep, even een zetje van achter met de hand op zn billetjes, en hup zo de trailer op
!! Mijn knappe vent, echt binnen 1 min stond ie erop
. Was zó trots op m.
Toen moest ik nog even plassen, vast van de zenuwen
. En toen gaan rijden naar stal. Daar netjes uitgeladen, vervolgens begon de héle stal te hinneken
En gaf meneer een flinke brul terug.
Even los in de bak gelaten, om hem daar even de beentjes te laten strekken en vervolgens even op stal gezet met hooi. Meneer was super rustig
Of die er al jaren stond!! Daarna gepoetst, vlechten gemaakt, nog een keer losgegooid ('s avonds) en samen met Benthe even een deken opgelegd en dekensingel... Meneer keek even achterom, en liep er vervolgens zo mee weg
. Geweldig beest is het
. Hij is zó braaf en koel!!! Onvoorstelbaar...... Er staat een merrie naast hem, die dr koppie bij hem in de box kan steken, en kunnen neuzen enzo. Hij neusde wat (gaf geen eens een brul
) en ging lekker eten
. In de bak liep die als een hondje achter me aan in stap én draf
. Hoooooooooo, hij is ZO leuk!!!!
Het mag snel 5 uur zijn, want ik rij er meteen weer langs
. *Zucht*, hij is echt fantastisch
. En ik zit nog steeds boven op mn roze wolk
. 

en hier ben ikke haahhaah met me mooie gezichtje
mijn computer heeft het begeven
Maar hier dan toch een dappere poging 

echt een leuk park, en Parijs is ook heel leuk om heen te gaan 

dagje school gehad en met mijn hoesten gaat het iets beter gelukkig, vooral 's ochtends en 's avonds is het nog erg.