Maar ik snap inderdaad niet zo goed dat jij niet mag als hij geen zin heeft... je bent niet van hem natuurlijk! Kijk, als zijn grootste vijanden daar zijn snap ik heel goed dat hij jou daar liever niet tussen heeft, maar wat kan er anders op tegen zijn dat jij naar een feestje gaat? Hij heeft de behoefte niet, jij hebt de behoefte well... je wilt ook niet altijd precies het zelfde eten, of tegelijk naar de wc... dat is nu eenmaal per persoon verschillend!
(ja klinkt heel makkelijk zo, weet ook wel dat t vervelend is.. als ik moet werken baal ik stiekem ook keihard als mijn vriend wel naar een feest kan en ik niet, maar dan mag hij wel!)
Ik denk dat jouw vriend alleen maar in moet zien dat jij er niet gezelliger op wordt als je niet aan je eigen trekken komt. Het is juist helemaal niet gezond om ALLES samen te doen hoor! Een eigen leven is belangrijk, dan heb je weer eens iets te vertellen als je thuis komt

Mijn paard heeft gister eerst weer flink geraced... of eigenlijk wilde ze eerst helemaal niet, toen deed ze alsof ze achtervolgt werd door een denkbeeldig vriendje en daarna heeft ze zooooo ongelooflijk ruim gedraafd, dat had ik nog nooit gezien! Een zweefmoment van bijna 2 meter geloof ik, niet normaal meer! En echt die benen zo onwijs mooi opgetroken steeds, en hard dat ze ging! Maar super gecontroleerd, staart er mooi op

Iedereen stopte gewoon met borstelen en kwam even kijken