. Hij heeft goede hoop dat het helemaal goed komt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij heeft goede hoop dat het helemaal goed komt
. Emerald schreef:Karina schreef:Emerald/Monique.... Madje ???
The one and only....(karina van andaforum?)
). Maarja dat was natuurlijk te verwachten. Wel balen dat hij het in de ring niet liet zien. 

Emerald schreef:ik heb altijd sterk het gevoel gehad dat hij ooit nog eens terug zou komen. Maar goed, dat zijn dromen en ze komen niet altijd uit.
Dan heb ik ook nog de mazzel (al zal dat een project voor volgend jaar worden) dat ik nog een hele grote wei van zo'n anderhalf hectare ter beschikking heb. Deze is alleen niet naast de deur. Maar, ik kan hier wel hooi vanaf halen en de eigenaar van de wei vind dat helemaal niet erg om te doen voor me. (wij helpen hem ook vaak met andere dingen, dus dit doet hij met plezier voor ons) Dit jaar dus nog geen hooi ervan, maar volgend jaar als het weer wil meewerken dus wel.
:D:D:D soeske schreef:Kijkoperatie en als ze wat vinden doen ze dat ook meteen.. Ben benieuwd.. Hoe lang heb jij niet kunnen lopen? Of moeite gehad? En wat hadden ze ook weer precies gedaan?
moppielover schreef:Anouk: Daarom was ik ook erg nieuwsgierig hoe de wedstrijd ging ( anders ook hoor). Maarja dat was natuurlijk te verwachten. Wel balen dat hij het in de ring niet liet zien.
Mijn vriendin haar paardje ging ook niet optimaal vandaag. Dat was wel jammer! Die kan super lopen. Maar nu zaten de hoefijzers in de weg begreep ik.
Helaas wil ik toch mijn huidige paard daarvoor niet verkopen, ik heb getwijfeld hoor, maar nee, geen optie. Dus er komt er hopelijk nog zo één langs of ik moet een loterij winnen.
shannon is klaar voor de strijd dinsdag!
.
!
De meesten blijven nogal ver achter hem hangen.
oww heb er zin in!