[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:20

Ik hoop het ook. Gelukkig is de VA erg positief :). Hij heeft goede hoop dat het helemaal goed komt :).

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:31

Emerald schreef:
Karina schreef:
Emerald/Monique.... Madje ???

The one and only....(karina van andaforum?)

:j
Van de yahoo-group nog!
Jemig meis... hoeveel jaar geleden is het al niet, dat je hem ineens kwijtraakte? Ik ben dat nooit vergeten, was heel ingrijpend toen. Wat ongelofelijk mooi dat hij bij je terug komt! Jullie waren duidelijk nog niet klaar met elkaar. Een sprookje bij een sprookjes-paard. Wat is ie wit geworden!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 17:37

Karina: Jaaa, nog van de yahoo groep. Gosh, wat is dat lang geleden he? Het was echt verschrikkelijk destijds, toen hij ineens weg was. Dacht dat ik er in zou blijven............

Maar we zijn inderdaad nog niet klaar met elkaar blijkt wel en ik heb altijd sterk het gevoel gehad dat hij ooit nog eens terug zou komen. Maar goed, dat zijn dromen en ze komen niet altijd uit. Ja, verschil he? In mijn avatar als 5 jarige...en nu helemaal wit. Hij heeft ook wat bruine sproeten gekregen intussen, zo grappig!

Aan iedereen: Dank jullie voor jullie welkom. Zal vanaf nu ook gaan reageren op jullie belevenissen!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:37

Monique, wat een nachtmerrie zeg! Vreselijk. Ik voel met je mee, ik heb nu een lief paard hoor, maar ik mis mijn vriendje van jaren terug ook nog wel. Het feit dat mijn ouders hem mij niet hebben gegund, toen ze hem gingen verkopen doet me nog steeds heel erg zeer. Ik heb hem niet meer teruggevonden. Wat heerlijk dat hij dan toch terugkomt! Gefeliciteerd! Echt een eind-goed-al-goed. Enne welkom natuurlijk!

Suus: Een flinke ingreep en hopelijk vinden ze iets, wat ze kunnen behandelen. Dan ben je daarna wel van de pijn af hè?

Angela: tja, je weet hè? Vanaf zaterdag niet meer fatsoenlijk getraind en gisteren een ontploffing... Dus vandaag ging minder. De eerste proef liep hij letterlijk overal naar te kijken en te schrikken en de 2e had ik een zweepje en heb ik hem even aan kunnen pakken. Helaas nét niet genoeg voor winst. Ik kwam er 3 te kort, maar ja, hij ging in elk geval weer beter. Losrijden ging super en dan baal ik stiekem wel dat ie dat in de ring niet laat zien. :(

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:46

Anouk: Daarom was ik ook erg nieuwsgierig hoe de wedstrijd ging ( anders ook hoor ;)). Maarja dat was natuurlijk te verwachten. Wel balen dat hij het in de ring niet liet zien.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 19:09

Anouk - fijn dat sam weer lekker liep alleen balen dat die even uit zijn stekker ging maar gelukkig is het goed afgelopen
En wat super leuk echt oorbelletjes, ik was een baby toen mijn moeder ze liet schieten dus ik weet er niks meer van :D
En succes op concours ah ik lees dat je al bent geweest balen dat het niet helemaal lekker ging en net 3 puntjes tekort jammer maar nu lekker trainen voor de volgende wedstrijd

Mies – gefeliciteerd met der heb je der nog verwend ?

Suus – heerlijk even weg geweest zo te lezen, en stekte alvast voor de operatie

Monique – lekker dier zo op de foto en wat een verhaal maar je hebt hem weer terug en dat is het belangrijkste :j

Madelief – fijn te lezen dat het lekker gaat met fuur

Angela – super dat het weer beter met haar gaat hopelijk zit er nu een stijgende lijn in :D

Hier gaat het super, mijn privé les vandaag ging perfect echt een heerlijk gevoel en de hele dag met een glimlach rondgelopen, nu lekker deze zomerstop doortrainen en dan gaan we eind augustus weer knallen :D

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:40

Emerald schreef:
ik heb altijd sterk het gevoel gehad dat hij ooit nog eens terug zou komen. Maar goed, dat zijn dromen en ze komen niet altijd uit.

Hey Monique, welkom hier, en wat geweldig dat hij weer bij je terug komt!!!!!!!!!
Ik ken je ook nog van de Yahoo groep destijds ;)
Heerlijk dat je nu weer stallen mag gaan bouwen en omheining in orde maken etc. Ik weet dat je het op je oude plekje ook net allemaal in orde had, en toen kwam hij niet meer... Wat een fantastische uitkomst nu van je jarenlange hoop/droom hem weer terug te krijgen! :):)

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:39

@Karina: Vergat nog te vermelden... het is 7 jaar geleden dat dat gebeurde. (heb trouwens even in je profiel gespiekt naar je paarden, maar meeeeennn, jaloers!!!!!!!!!! Wat woon jij prachtig!! En wat een schitterende paarden!!)

@Frankiej: Ja, Karina en nog een paar mensen op het forum en ik gaan ver terug in de tijd. Volgens mij was dat nog 1998/99 of zo...

@Idefix: Oh, meid wat vreselijk moet dat ook zijn geweest. Ik weet hoe je je voelt. En helaas hadden bij mij ook mijn ouders ermee te maken, al was het paard echt van mij. Het is een heel akelig en ingewikkeld verhaal, maar goed, dat doet er niet toe. Zoiets zal altijd zijn sporen nalaten. Is het lang geleden of heb je nog hoop dat je hem/haar ooit nog eens terug vindt? :(:)

@Aline: Dank je! Ik was inderdaad net klaar met alles. En ook jou ken ik nog wel uit die tijd. Je hebt leuke paarden! (nog steeds)

@Moppielover: Dank je voor je welkom. En ik hoop dat alles goed gaat komen met jou zelf (je hebt toch die akelige Qkoorts of zit ik er nou helemaal naast?) en je veulen..(veulen van Shady toch?)

En verder iedereen die ik vergeet.............Dank jullie!

Voor de oudgedienden en de nieuwsgierigen onder ons:

De naam van het paard is Madrileño. Dit zal bij sommigen al een belletje doen rinkelen. Op het moment is hij dus nog niet (weer) van mij, maar het staat vast dat hij gaat komen binnen niet al te lange tijd. Omdat dit dus erg onverwacht kwam heb ik ook niets klaar, want een kleine 2 maanden geleden was ik er nog van overtuigd dat ik hem nooit meer zou zien. En ik was ook niet echt op zoek naar een ander paard...Mede omdat ik dus wel ruimte genoeg heb om ze te stallen, maar geen wei heb van mezelf. Ja, een klein stukje, als noodweitje of loslaat ruimte, maar niet geschikt voor dagelijkse begrazing of rijden. Gelukkig heb ik een hele lieve buurvrouw die een stuk wei heeft waar ze niets mee doet. Dit mag ik dus gebruiken, maar ook hier moet flink wat aan opgeknapt worden. Staat al jaren leeg.. Als ik madje daar nou in zou zetten vind ik hem nooit meer terug! :D Dan heb ik ook nog de mazzel (al zal dat een project voor volgend jaar worden) dat ik nog een hele grote wei van zo'n anderhalf hectare ter beschikking heb. Deze is alleen niet naast de deur. Maar, ik kan hier wel hooi vanaf halen en de eigenaar van de wei vind dat helemaal niet erg om te doen voor me. (wij helpen hem ook vaak met andere dingen, dus dit doet hij met plezier voor ons) Dit jaar dus nog geen hooi ervan, maar volgend jaar als het weer wil meewerken dus wel.

Anyhoe, dit in het kort het verhaal dus. Wil je meer weten, mijn pb staat open. Ik heb ook nog een klein filmpje op you tube. De link via pb.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 08:17

monique: welkom! Wat een verhaal! goed dat je het zoeken nooit hebt opgegeven!

frank je hebt pb!

denise: wat denk jij! *naja vandaag pas want ik was naar een festival* maar ze krijgt een 5 daagsje date met chico! Wat wil je nog meer ;)

oww morgen op vakantie! vandaag spullen pakken en het kriebelt al helemaal!!!!!!!! heb er zo'n zin in :D:D:D:D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 08:32

soeske schreef:
Kijkoperatie en als ze wat vinden doen ze dat ook meteen.. Ben benieuwd.. Hoe lang heb jij niet kunnen lopen? Of moeite gehad? En wat hadden ze ook weer precies gedaan?

Ik heb je maar even een PB gestuurd! *D

Monique -> Wat een schitterende afloop van jouw 'avontuur'.
Je zou het eigenlijk op papier moeten zetten, het is net een filmverhaal.
Bij mij zit er ook nog een paardje in mijn hart die ik ooit de mijne zou willen noemen.
Wie weet, ik blijf regelmatig informeren en geef de hoop gewoon niet op. ;)

Michelle&Ilona -> Alvast heel veel plezier aankomende week!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 09:04

mies en iloon: jullie krijgen wel ideaaaaal weer zeg. heel veel plezier. en doe Jan (de baas daar) de groeten van die champignonnekweker uit Kerkwijk/Ammerzoden

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:23

Monique wat gaaf voor je!! Super!!!

Anouk: daar zou ik inderdaad nog oppassen. :+

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 11:00

Anouk, ligt er aan of ik van de pijn af ben. Als ze niets vinden niet, anders waarschijnlijk wel..
Denise, dankje! Fijn dat je les goed ging!
Saida, dankje :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:11

Heey

Mies & Ilona: Heel veel plezier :D.

Monique: Dankje :). Ik heb idd Qkoorts ;( En Nouchka is idd het veulen van Shaddy :D.

Met Nouchka gaat het redelijk. Ze loopt hetzelfde als gister ( dus niet beter maar ook niet slechter).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:23

Sterkte Moppielover!

Ik ga aant werk.. Morgen weer 4 dagen weg, centered riding cursus deel 2

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:13

moppielover schreef:
Anouk: Daarom was ik ook erg nieuwsgierig hoe de wedstrijd ging ( anders ook hoor ;)). Maarja dat was natuurlijk te verwachten. Wel balen dat hij het in de ring niet liet zien.

Ja, zou nogal oneerlijk zijn als ie dan super liep hè? Wel leuk natuurlijk, maar het was geen verrassing idd. :+ Mijn vriendin haar paardje ging ook niet optimaal vandaag. Dat was wel jammer! Die kan super lopen. Maar nu zaten de hoefijzers in de weg begreep ik.

Denise: Zo leuk dat het nu zo goed gaat! Tof! Het is je van harte gegund. Waar ga je knallen na de zomerstop?

Monique: Voor mij is het ruim 10 jaar geleden. Mss wel langer inmiddels. 1998 volgens mij. Ik heb lang gezocht, maar uiteindelijk niet gevonden. Ik denk niet dat ik hem nog vinden ga. Wel jammer, want ik heb dus helemaal geen foto's van dat paard. Hij was bestemd voor mijn moeder, maar die durfde er niet op te rijden. Daarom deed ik dat. En ik weet nog dat ik hem zag en stiekem hoopte dat hij het paard was wat te koop stond. En dat was hij! Dat gevoel heb ik daarna nooit meer gehad met een paard. Ja, met één en die staat in Spanje... <3 Helaas wil ik toch mijn huidige paard daarvoor niet verkopen, ik heb getwijfeld hoor, maar nee, geen optie. Dus er komt er hopelijk nog zo één langs of ik moet een loterij winnen.
Je zit wel in een ideale situatie zeg! Mensen om je heen die je de ruimte geven om je droompaard weer te kunnen weiden en voor hooi. Tof! Dat moet echt zo zijn hè?

shanna: En vandaag was ie niet makkelijk hoor! Hij trok ook een spurtje en Sabrina was daarna heel heel erg boos. hihi

Suus: Is dat niet zwaar voor je dan die cursus? Of kun je daar ook gaan zitten? Lijkt me een pijnlijk verhaal en het maakt het extra moeilijk om op te blijven letten wat ze te vertellen hebben? Moet je 4 keer op en neer? Je weet ons te vinden als je hulp nodig hebt hè? We helpen je graag! Mee doen wordt moeilijk, want ik had even vergeten dat ik voor Michelle ook nog wat moet organiseren. 1 juli wordt ze 5 en vrijdag viert ze haar verjaardag vast voor klasgenootjes.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:59

whooooe laatste nachtje slapen voor vakantie!

Ik heb er zin in!

Ow en anouk ;) shannon is klaar voor de strijd dinsdag!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:07

mies: sam heeft een havermenu gekregen, 2 kg per dag.... hihi

suus: nou, leer ze he in t zonnige zuiden!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:08

Iedereen heel veel plezier op vakantie!! Ben stiekem ook wel een beetje jaloers hoor! Lijkt me heerlijk zo elke dag lekker een ritje maken :).

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:26

ik zou het aantal nog maar opvoeren hoor frank ;)!

Ow shannon en chico morgen herenigd

<3
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:35

kom maar op. sam wint van iedereen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 08:53

ah, voor alles moet een eerste keer zijn ;)!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:34

Ja, Sam wel! Haha, maar ik? Zonder gekheid, als ik hem laat gaan wil ie er wel tempo in gooien. We zullen zien hè? Een keer een uitdaging voor hem is niet verkeerd. ;) De meesten blijven nogal ver achter hem hangen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:29

hahaha ben benieuwd! ik vind het op goede paden altijd wel lekker om een keer hard te gaan..stond verbaasd van shannon vorige keer op het strand. helaas hebben we hier niet echt van die vlaktes waar shannon helemaal durft te gaan...wel brede bospaden maar dan blijft ze allert wat er uit de paden kan komen!
Maar het belangrijkste is dat het een leuke rit wordt :) oww heb er zin in!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:32