[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:37

JeanleGrand schreef:
Afbeelding

Haha, ja, alleen schommelt het water hier meer. :P

Snowy Je hebt de tanden vast al eens laten checken? Bij een paard van ons was één tand helemaal rot en moest worden verwijderd. Ze had al zo lang pijn daar aan dat ze nooit meer normaal heeft leren eten. Waar ze wel goed van groeide was Luzerne van Hartog. En zemelen, daar was ze dol op. Onze Sam heeft gewoon wat tijd nodig, maar ik weet niet hoe lang Atlas al op die stal staat?
Slordig dat een paard zich op de poetsplaats zo kan verwonden!

Rowena was zeker te vroeg geboren? Zo'n slangetje hebben onze kids nooit gehad...

Lobke Ow, gelukkig maar! Haha, ja, als jaarling is wel een beetje vroeg hè? Dus Navarra komt bij jou vandaan. Dat wist ik nog niet... Nog even en ik ga een word-documentje bijhouden... :o

Shanna welkom! Ik rijd ook zo laat mogelijk, als ik de kans krijg haha!

Saida Die bus rijdt ook maar 2 keer per dag. Eerste uur vrij? PECH! Je moet gewoon om half negen op school zijn. Laatste uur vrij? PECH, gewoon op de bus wachten dan, tot de laatste zijn laatste uur heeft afgewerkt. Vaak hebben ze dan dus hun huiswerk wel al gemaakt. Maar ik wil het ook niet voor de kids hoor.

Op de rest reageer ik morgen...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:40

Ik voel me zwaar schuldig voor mijn lange afwezigheid :o, maar ik heb het zo druk gehad met school, tentamens leren, projecten afronden en daarnaast ook nog werken en Igneo, Dosie en Bonnie genoeg aandacht geven dat ik alleen aan meelezen ben toegekomen de afgelopen dagen.

Sinds donderdag ben ik lekker vrij van school en heb ik het er flink van genomen! Morgenochtend ga ik bijreageren en zal ik ook even verslag doen van de afgelopen dagen (week := )

Ik wil in ieder geval Esther feliciteren met haar aanwinst! Ik heb nog foto's van Shaggy gemaakt in maart toen ik bij Mies op bezoek was, dus die zal ik maar naar jou toe sturen.

En Shanna: Welkom hier, leuk dat je op zoek bent naar een barokkie :D
En bedankt voor je compliment van de opening, Mies en ik hebben goed ons best gedaan en de volgende wordt nog beter :Y)

Nu ga ik duimen voor regen (want dat is hier al bijna 2 weken niet gevallen) en mijn mams weer gezelschap houden.

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:42

Gaat nog wel even duren voor ik een PRE kan kopen hoor :o eerst afstuderen, geld bij elkaar hebben én een baan!
Zonder die zekerheid begin ik niet aan een eigen paard. :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:48

Een cruzado is ook heel leuk :D of een Lusitano ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:55

Lusitano's zijn me net een tikkie te rijtypisch eigenlijk, van wat ik tot dusver heb gezien. Neemt niet weg dat ik ze wel mooi vind hoor! Maar niet helemaal wat ik zoek, denk ik :)

Zit daarin trouwens nog veel verschil in qua prijs?
Want eigenlijk zijn de PRE's gewoon belachelijk duur :') Kun je ook een heel gave KWPN'er of iets met Duits bloed oid voor kopen, hahaha.

Ik ga nu naar bed, welterusten allemaal en tot morgen :wave:

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 23:07

frankiej schreef:
branka: hoosbui? hier alleen maar een klein buitje met wel erg grote druppels.

Yup, hoosbui. En wel meer dan 1! Buitenbak hoefde niet meer gesproeid te worden :D

zasread schreef:
Een cruzado is ook heel leuk :D of een Lusitano ;)

Dat kan ik absoluut bevestigen! Heb zelf een cruzado en die is beslist heel erg leuk :o :D

Annash schreef:
Zit daarin trouwens nog veel verschil in qua prijs?
Want eigenlijk zijn de PRE's gewoon belachelijk duur :') Kun je ook een heel gave KWPN'er of iets met Duits bloed oid voor kopen, hahaha.

Dat snap ik dus niet. Waarom zou je wel een flink bedrag voor een gave KWPN-er uitgeven en niet aan een gave PRE? Ik snap echt niet waarom een KWNP-er (kruising ten voeten uit notabene) wel duur mag zijn en een PRE blijkbaar niet... :?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:21

zo bedoelde ik het niet hoor, beanka. alleen heb ik al rond zitten kijken en aks ik vergelijkbare eisen stel, ga ik met een .re zo te zien toch duidelujk op een higer bedrsg uit komen dan bijvoorbeeld een kwpner. dat ik san toch graag een pre wil, is natuurlijk een heel bewuste keuze. :)

sorry Voor de typfouten, net nieuwe mobiel en moet nog heel erg wennnen... krijg niet alles in beeld te zien wat ik t p. lastig, nog maar wat op verzinnen haha.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:20

Borderjay: dat klinkt niet lekker zo met die kies, hopelijk gaat het nu wat beter.

Kelly-Taco: en lekker geoefend met je spiegelreflex?

Saida: dat zal even wennen zijn als je zoon een hele week weg is.

Mies-Apollo: leuk filmpje van de Veluwe.

Ik ben nu bij tot en met blz. 309 straks weer verder.

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:25

Hallo allemaal, ben ik weer van een tijdje weggeweest ;).

@ Annash; welkom hier en leuk dat je een PRE gaat kopen als je alles rond hebt met werk enzo :D .

@ Ilona; die foto's van de veluwe zijn echt te grappig hahaha. Heb ze lekker allemaal op je hyves bekeken ;) .

Verder nog wat minder leuks; ik ga waarschijnlijk mijn merrie verkopen ;( . Als ze zo blijft doen zoals ze nu doet tenminste. Heb 2 weken terug een poging gedaan tot rijden en ze is gewoon levensgevaarlijk. Linksom is ze redelijk braaf, maar rechtsom veranderd het in een verschrikkelijke draak... Ze gaat achteruit, steigert tot ze kaarrecht overeind staat en trekt dan gewoonweg haar benen onder zich vandaan met als gevolg dat ze bovenop je klapt... Ik had het geluk dat ze me eerst lanceerde en dus enkel op mijn benen terechtkwam i.p.v. op mijn middenrif. Met longeren precies hetzelfde verhaal. Linksom is ze braaf en op het moment dat je haar rechtsom wil sturen probeert ze je aan te vallen, te schoppen en over je heen te lopen. Uiteraard duld ik dit gedrag niet ne geef haar dan ook ontzettend op haar kop hiervoor en dan gaat het weer 2 dagen goed en daarna ben ik weer terug bij af.
Ik heb haar zaterdag na laten kijken door een osteopaat en hij kon absoluut niks vinden wat betreft blokkades of iets in die richting. Voor de zekerheid laat ik haar vandeweek ook nog nakijken door een veearts en als die ook niks kan vinden weet ik dus dat het gewoon rotgedrag is om onder het werk uit te komen. Het is biet zo dat ik niet bereid ben om de problemen op te lossen, maar ik wilde een braaf paard waar ik lekker mee kan buitenrijden enzo en dat gaat gewoon niet :( . Ik wacht het nog even af. maar ik heb er een hard hoofd in ;( . Ik probeer het nog een maandje of 3 en als ik dan nog geen steek verder ben gaat ze weg hoe erg ik het ook vind...
Word gewoon een beetje moedeloos van die constante strijd.....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:32

Mensen kinders wat een nacht.... Heb bijna de hele tijd wakker gelegen van de kies- en hoofdpijn :(

Maar goed, inmiddels ... 2 uur later dan gepland... weer werkzaam aan het bureau.

Ga zo even alles bijlezen...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:42

evdpanne schreef:
Annash: Hier kan je wel wat over hem lezen [EA-CO] TK Leuke jonge ruin :). Het is gewoon echt een schatje en ben ook helemaal gevallen voor zijn karakter en hij ziet er natuurlijk ook gewoon onwijs leuk uit :). Met rijden moeten we nog veel leren maar dat komt wel goed met veel geduld en les!
Ilona: Ik heb nog geen foto's gemaakt ;), had mijn camera wel bij me maar ja heb er helemaal niet meer aan gedacht :P. Ik zal de volgende keer dat ik erheen ga wel foto's nemen :D. Dan kan ik denk vast ook wel nog wat foto's van Navarra en Yema maken. Die zijn er dan ook als het goed is :P.
Denise: Balen zeg met dat alles.... :(:) Wel fijn dat alles goed gaat met Heike! Spannend hoor weer wedstrijd in september!

Ik ben net nog even langs geweest op stal :). Eline het grote nieuws verteld :D. De nieuwe verzorgster wordt momenteel al ingewerkt. Echt grappig als ik dat weer zie... Zo heb ik ook ooit gestaan :P.

Hey, ik heb wat gemist?!?! Heb je een paardje gekocht?!?!? Gefeliciteerd!!!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:11

Niese: wat vervelend van je merrie zeg!

En goedemorgen :)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:27

Annash: Lusitano's zijn vaak nog ietje duurder dan PRE's :+

Niese; dat kan ook met hormonen te maken hebben, je ziet het vaker bij merries waarvan het voorplantingsorgaan niet helemaal optimaal functioneerd.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:29

Ha, nou dan wordt het zeker geen Lusitano, ik heb helaas geen geldboom _O- ik moet hier al flink voor sparen :o
Maargoed, als je iets echt wilt, is het dat waard! En gelukkig kan ik vrij goed sparen. :)
Ik zat gisteravond al te rekenen wat ik het einde van het jaar kan hebben, haha. Met een beetje geluk moet het wel verdubbeld zijn al. Heb nu een paar duizend euro :+ op mijn spaarrekening, dus los van mijn gewone rekening.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:30

Vanaf blz 296 :wow:

Madelief: Johan en ik willen heel graag samen een huis. Maar hij moet nu eerst een baan vinden, wat op dit moment echt best wel moeilijk is. Als hij een baan heeft kunnen we lekker gaan rondkijken. Ik hou mijn kamer in Groningen dus eerst nog aan. Sowieso t/m februari, want dan moet ik full-time stage lopen in Groningen.
Fijn dat Furia beter loopt met zijn ijzertjes!

Anouk: Zo hé! Op je 13de al verliefd op Frank :wow: hoelang zijn jullie dan al wel niet bij elkaar?
Fijn dat de kinderen zo van de show hebben genoten :D
En Sam en jij zijn geloof ik ook weer goed op weg! Wanneer is jullie volgende wedstrijd?
Fijn dat de verjaardag van Michelle zo geslaagd was :)
Dat blondje is Mies ;)

Esther : Fijn dat het kamp zo leuk was :D Misschien dat je volgend jaar met Shaggy op kamp kan gaan ;)
Jeetje, wat ontzettend irritant dat je afstudeermaatje niet echt meewerkte :(:) Gedver en dan ook nog vertraging..
Leuk, die workshop van Hypofocus, daar wil ik ook graag aan mee doen, helaas moet ik op de 12de werken.

Lisenka: Is er al een veulen bij jullie?

Eline: Dat is best wel makkelijk. Bij dat nee schudden, kriebel je het paard in zijn oor en zeg je ‘No’ (omdat je nee ook vaak voor andere dingen gebruikt, ik tenminste wel) Als het paard dan met zijn hoofdschud geef je hem een beloningen. Vervolgens herhaal je dit een keer en koppel je er ook een hand gebaar aan, namelijk je wijsvinger heen en weer bewegen. Je herhaalt een aantal keer het kriebelen in het oor, de wijsvinger bewegen en het No zeggen. En de meeste paarden pikken dat vrij makkelijk op, als ze maar een beloningen krijgen. Op gegeven moment kan je proberen de kriebel weg te laten en alleen No te zeggen met daarbij het handgebaar. Als hij dat dan doet, gelijk belonen. Uiteindelijk is het het doel dat je ook No weg laat en dat het paard dus zelf ‘antwoord’ op een vraag.. En dat je alleen het handgebaar nodig hebt.
Volgende keer les 2 ;)
Jeetje, dat is schrikken, hoe is het nu met Atlas?

Nathalia: Jammer dat Garbosa niet drachtig is.

Heidi: Wat ontzettend gaaf dat Baron als wit paard voor een ‘prins’ mocht fungeren. Ik vind de foto’s echt hilarisch!! Zo in dat pak op Baron :=
Gelukkig was het geen Rhino.

Kelly Wat een prachtig hoofdstel, aan wie is het de eer om hem te dragen?
Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar die P.R.E. ruin
Wat voor camera heb je gekocht, met wat voor lenzen?
Wouw, wat is Bello toch een schitterend paard. :~

Elise: Jeetje, dat allemaal door zo’n stomme bacterie op de lens, hopelijk blijf je niet voor eeuwig chef hek..
Whahaha, over jou leven kan je wel een boek schrijven. Schitterend dat verhaal bij de Fysio en je blousje binnenstebuiten en dan ook nog tegen een boom lopen.
Sterkte met het verlies van je collega :(:)

Cyrina: Het hekwerk ziet er echt prachtig uit!
Hier het zelfde, dikke uier, dikke buik, maar nog geen veulen in zicht :n

Saida: Jeetje, is dat even schrikken, dat schuren van Rintske!! Pfoeh, gelukkig kwam het door de deken.
Heeft Frits een eigen bedrijf?
Heb je nog meer foto’s van de clinic van Jenny? En fijn dat je wat aan de clinic hebt gehad!

Bianca: Zo Jippie wordt een flinke dame!
Hoe gaat het rijden nu?

Ilona: Ik heb genoten van je uitgebreide verslag van de veluwe!
De foto’s en filmpjes zijn ook ontzettend leuk :D
Gaaf dat je op Marialva hebt gereden :):)
Oja, ik zal vanavond even voor een camera voor je rondspeuren :j was er nog niet aan toegekomen :o
Oh, wat heeft Chico daar een heerlijke paradijsje.

Mies: Dat doen we, we gaan carNAval bij jou vieren :):)
Als de dames er zijn, gelijk foto’s plaatsen he!!
Ik heb hem van de Welkoop, maar ik geloof dat dat zo’n beetje dezelfde winkel is.

Malin: Er zijn wel hele goede boeken, maar die gaan vaak over een specifieke camera. Zo heb ik er eentje die gaat over mijn canon EOS 400d.. De boeken horen vaak bij een soort type camera.
Dan moeten we volgende keer allebei maar mee naar de Veluwe :P

Jan: Zalamera is echt een mooie dame, weten jullie al of ze bruin blijft?

Gabriella: Gefeliciteerd met je punten, heb je nu ook een winstpunt?
De foto’s zien er ook goed uit :j

Zilfstar Heb je al een bijrijder gevonden?

Karina: Jeetje een allergie voor vogels, dat is wel heel bijzonder voor een paard, of niet. Het afscheid komt zo wel heel dichtbij :(:) en dan ook nog die heftige artrose in zijn rug.
Gedsie, en dan ook nog zulk slecht nieuws over Veludo, het zit je ook niet mee hè.

Suzanne Gefeliciteerd met je Diploma!

Cloris: hihi, dat doet Piropo goed :p

Tot blz 312….. en nu moet ik werken, dus de rest komt vanmiddag, na het oefenen voor de show! (want die hebben we dinsdag :):) )

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:42

Cyrina schreef:
Annash: Lusitano's zijn vaak nog ietje duurder dan PRE's :+

Niese; dat kan ook met hormonen te maken hebben, je ziet het vaker bij merries waarvan het voorplantingsorgaan niet helemaal optimaal functioneerd.

De osteopaat heeft ook de hormoonhuishoudeng 'gevoeld' en ook daar was niks mis mee ;) . Ze vond het trouwens wel lekker al dat gefriemel aan der. Ze stond half te slapen en haar gebruikelijke centenbakje werd een enorme centenbak hahaha. Het is op de problemen met het rijden en longeren na echt het liefste en braafste paard wat je je maar kan voorstellen. Ik kan verder (bijna) alles met haar! Maar heb geen paard om te vertroetelen en om ernaats te lopen....
Ik wil zoiezo eerst alles proberen wat in mijn macht ligt om het goed te krijgen, het is niet dat ik zomaar de handdoek in de ring ga gooien, maar ik moet gewoon goed in mijn achterhoofd houden dat ze misschien weg moet. En ik ken mezelf; als ik me daar nu niet alvast op ga voorbereiden dan gaat het me nooit lukken....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:50

Denise: Jeetje meid.. ik schrik van je berichtje.. :o Had het niet verwacht, je was zo blij met haar! Is het geen idee om hulp in te schakelen bij het beleren? Misschien eerst beginnen aan de verstandshoudingen (grondwerk ect.). Andalusiers zijn zeer gevoelige paarden, en soms niet even makkelijk (gezien je haar verleden ook niet weet.. ) . Ik las later op internet dat de stal waar je haar gekocht hebt ook niet al te best staat aangeschreven :o . Balen hoor meis.. je was zo happy met dr!! Succes! Ben je vanavond op stal? Ik kom waars. ook ff langs :)

Elise: En, hoe is het op je werk? Alweer aan de koffie? Of is die nog afgezworen ;) ? En iemand al een beuk op de kop gegeven :+ ? En wat k.lote van je kies zeg....... blegh!

Shanna: Goedemorgen! En PRE's zijn ook heel duur ja... daar struikelde ik ook wel over haha. Eer dat je dat geld bij elkaar hebt := . Maarja, je hebt er wel een uniek paard voor terug hoor! Vaak zijn ze het dubbel en dwars waard! :j Maar snap je punt wel.. ;)

Sanne: Haha, jij ook met je drukke leven ;) . Maak is wat tijd voor ons :+ haha. Nee hoor meis, maakt niet uit! En hij staat zeker op een paradijs! Hij groeit flink van het gras haha! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet einde van de maand. Volgens mij issie dan precies goed zeg maar! Iets wat spekkies :D , dat mag wel van mij!

Branka: Fijn dat Frío zo braaf was! Ik herken het gevoel. Op de veluwe zaten wij met zulk weer alleen buiten op de ruiterpaden, een uur bij ons huisje vandaan :( . Onweer boven ons hoofd, en regen waar geen einde aan kwam.. verschrikkelijk! Maar oohhh, wat was Chico braaf :+: . Echt een super paard, hij heeft geen stap verkeerd gezet, en dat is dan net een ruim jaar ohz!!

Anouk: He balen dat je niet meer hebt kunnen rijden. Maar ach, misschien deze week even inhalen ;) ?

Denise: Ik miste je al in het topic! En je hebt nogal voor de kiezen gehad.. Gecondoleerd voor jou en je vriend, wat erg.. ;( . En ook nog dat gek.loot met dat tafereel van je vriend, erg hoor!! :(:) Waarom zou het zijn schuld zijn?? Gelukkig alles goed met Heike. Staat aan stal op de wei :D ?

Angela: Fijn dat je toch nog met de paardjes bezig bent! Doet je vast goed! Wel vervelend dat je je nu rot voelt, knuffels :(:)

Frank: Haha, die des bedacht zich wel na het zien van de zweep ;) . Volgens mij issie soms ook liever lui dan moe. Chico rent ook liever niet als het niet hoeft :+ haha! Maaar, als hij eenmaal opdreef is, dan gaat ie lekker haha! En ja, net wat mies zegt. Wie zet er dan ook een witte buiten na het afspuiten :+ . Niet ieder paard heet Chico die zich netjes houd :') .

Mensen, mijn mobiel is opgestaan... *\o/* Hij doet het weer!! (Voor hoelang? :P ) Want hij geeft nu al strepen door het beeld... maar kan nog net lezen wat ik tik per sms _O- . Achja, ik kan wel bellen en gebeld worden! Das mooi :) .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:59

zohe, het gaat weer hard..
Gister ook hier een flinke hoosbui gehad, was aant werk in de keuken en had de deur open, maar kon binnen no time dweilen :P
Annash, welkom hier!
Niese, welkom terug. Heb je wel eens professionele hulp erbij gehad? Vervelend zeg!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:05

@ Iloon, ja ik ben er vanavond. En ik doe al veel grondwerk met haar en Linda gaat me helpen met Parelli :) . Het is verder echt (voor mij dan) het allerliefste, braafste en mooiste paard wat ik me maar kan wensen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Op een gegeven moment moet ik ergens een grens trekken...
En zaterdag komt Elise (Suelza) even langs om te kijken :D . In eerste instantie gaat Frank me helpen door te proberen haar eerst voor de kar te zetten. Misschien dat als ze dat snapt het rijden ook makkelijker gaat. Want bereden is ze zoiezo; je kan gewoon opstappen e.d. alleen lopen doet ze niet en rechtsom al helemaal niet.
Lukt het Frank niet, dan hoop ik dat Elise met haar verder kan en als het haar niet lukt dan weet ik het ook niet meer....
Pffffffffffffff, het is zo moeilijk allemaal. Kan wel janken gewoon.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:11

Jaa snap ik. Ik had alleen de keuze niet gemaakt voor de kar, en ook niet bij Frank, gezien zijn geduld bij paarden... Maar wie weet, is het wel de oplossing! Ik wilde je net Elise gaan aanraden per pb! Ik heb al veel goede berichten gezien in dit topic :j . Ik hoop echt dat het lukt!! Maar ik snap het wel. Je betaald een hele hoop geld per maand aan je paard, voor veel plezier. Maar als je dat niet van je paard hebt, kun je beter een ander goed tehuisje zoeken en gaan voor je echte droom paard natuurlijk!! Wat dat aan gaat heb ik echt super erg geboft met Chico...

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:38

Weet je wat het is, Isabel heeft iemand nodig die duidelijk aangeeft dat zij NIET de leider is, maar de persoon. Iemand die alles te zacht wil doen loopt ze zo overheen. Vandaar dat ik denk dat het met Frank misschien wel gaat lukken omdat hij dat vervelende gedrag (net als ik) niet accepteerd. Ook door het eentuele werk voor de kar zal ze een stuk sterker worden in haar rug en achterhand wat alleen maar goed is voor het rijden zodat ze het gewicht makkelijker kan dragen. Want ze heeft nu echt nul komma nul bespiering. De conditie word wel steeds beter.
Moet nog t/m woensdag rustig doen met haar i.v.m. de behandeling zaterdag, dus ga donderdag weer proberen te longeren en deze keer weer proberen met een elastiek zodat ze die rug beter gaat gebruiken.
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:47

Je moet doen wat jij denkt dat goed is! Iedereen maakt andere keuzes, ik hoop dat het werkt! En dat je er alsnog een toppaard aan hebt!! Het is wel erg lastig allemaal :(:) ...
Ik zie je vanavond wel :D . Kunnen we ff bijkletsen!
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 06-07-09 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:50

Ik zie je vanavondwel, komt helemaal goed. heb je anders zin om te helpen met grondwerken?

Dat vind ik echt het enige jammere aan het feit dat Chico op het land staat; jij bent er nu ook haast nooit meer *snik, snik*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:52

Ja, ik kom wel langs hoor! Ben einde van de maand waars. weer terug :D . Gezellig!! En ik wil je wel helpen! Maar heb geen parelli spullen, en das wel belangrijk, zonder die dingen is het wat lastig.. Maar je kan wel wat basis dingen oefenen :D . Zie je vanavond :*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:53

Blijf je maar 1 maandje op het land staan Ilona? Is dat trouwens toevallig het land waar Zaphyra (grote donkerbruine KWPNer) ook staat? Die is vorige week gebracht...