Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dat was 1x en nooit meer. Meneer schoot steeds langs de hindernis. Dus een balkje er haaks aan gehangen en toen sprong hij nog een keer. Daarna ben ik de spullen gaan opruimen en heb hem nog even laten rondscharrelen in de bak. Een uiterst voldaan paard. Hij had geen eens zin om te rollen. Daarna met een portie muesli op stal gezet.
Doen ze altijd als je het niet verwacht.
DinkeyGirl schreef:Eef leuk dat je ook les hebt van Willy! Wel vreemd dat hij wel naar jou komt voor 1x per maand, en niet naar mij. Ik had dit toendertijd ook al eens voorgesteld, ik mis zijn lessen namelijk erg. Hij heeft ook helemaal nooit meer geantwoord op mijn laatste mailtje. [naam verwijderd] heb jij hem nog de groetjes gedaan van mij en heeft hij toevallig nog iets gezegd?

peetisgreat schreef:Essssss schreef:Dalijk er weer naar toe, kijken of die de nacht goed heeft doorgebracht!![]()
Ik vond het ook al aardig snel dat ik er op mocht, eerst zei de manege eigenaresse het zal wel 2 weken duren voordat je er weer op mag, maar de da zei iets anders, dat ik er al binnen 4 dagen op mocht. Het is wel een goede da, heeft al meerdere goede daden verricht op de manege, dus ik denk en hoop maar dat ie z'n advies goed heeft.
kijk wel uit dat je er niet te snel op gaat laat het een beetje over aan je paard hoe hij zich gedraagt en hoe het verloopt, tsjillert heeft er erg onder geleden
die heeft er een ontsteking bij gekregen erg balen en erg zielig voor mijn schatje ik ben er pas na ong. 6 weken er weer op gegaan toen was alles weer rustig onder zijn buikje
hoop dat het goed gegaan is vannacht bij je schat is het niet erg opgezet bij feu??
Yenneke schreef:Heb 't wel over jouw mail gehad Malin. Hij had 'm waarschijnlijk wel al gelezen, maar hij is zo druk dat hij vergeten is je een mailtje terug te sturen. Dan wilt hij dat op een later moment doen, maar door alle bezigheden vergeet hij het. En vaak opent zijn vrouw de mailtjes en geeft ze aan hem door dat hij mailtjes heeft gekregen, maar dan vergeet hij ze zelf nog te lezen.
Ik zei ook tegen hem dat hij dan voor 2 personen moest komen en volgens mij vond hij het dan niet zo'n probleem. Tenminste, dat begreep ik. Maar ik zou hem gewoon even bellen!
spokie79 schreef:Yenneke schreef:Heb 't wel over jouw mail gehad Malin. Hij had 'm waarschijnlijk wel al gelezen, maar hij is zo druk dat hij vergeten is je een mailtje terug te sturen. Dan wilt hij dat op een later moment doen, maar door alle bezigheden vergeet hij het. En vaak opent zijn vrouw de mailtjes en geeft ze aan hem door dat hij mailtjes heeft gekregen, maar dan vergeet hij ze zelf nog te lezen.
Ik zei ook tegen hem dat hij dan voor 2 personen moest komen en volgens mij vond hij het dan niet zo'n probleem. Tenminste, dat begreep ik. Maar ik zou hem gewoon even bellen!
Dat had ik ook begrepen. Heb je al gebeld, Malin?
Kan weer ff vooruit!