Van mezelf houden is altijd al 'n probleem geweest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van mezelf houden is altijd al 'n probleem geweest
Ik heb gewoon veel verkeerde vriendjes gehad 
natas! Ook wat ervaring mee (gepest worden trouwens ook) dus als je er wat over kwijt wil weet je me te vinden! 

Stalgenootje/dierenartse volgt daar een opleiding voor en gaat hem gebruiken om een stageverslag te maken. Ben benieuwd wat dat geeft!
Dat doet gewoon heel veel met je humeur!
en de andere groene liep achter de voorste, zo hadden we allebei een ervaren paard voor ons...
Laat staan tegen mezelf zeggen dat ik van me houd...
En nou laat Bob mij inderdaad ook wel fijn voelen, hij zegt zo vaak op een dag dat 'k zo mooi ben en zo lief en weet ik wat.. Maar ondertussen gaat er zoveel anders fout.. Hij wil mij niet delen, wil dat ik niets anders doe dan wat hij wil en ja, dat gaat gewoon niet..
Maar inderdaad, soms ook wel een dipje gehad, en dan moet je je wel echt afvragen wat alle 'voors' en 'tegens' zijn, en waar je dan mee kunt leven en waar niet mee... 
Dan is het gewoon gezellig... of ik blijf lekker de hele avond weg, of hij gaat weg... je moet elkaar wel los kunnen laten, ook als je een relatie met elkaar hebt! En natuurlijk wil ik ook wel eens wat en hij niet, of andersom. maar dat moet denk ik niet het grootste deel van de tijd zijn, dan blijf je maar met elkaar in gevecht....!
Maar gewoon omdat ik het dan leuk en gezellig vind. Alleen hoe het nu gaat kan gewoon écht niet, als hij niet wil mag ik ook niet.. Ben ook heel erg bang dat dat uiteindelijk ons zal doen breken. Bijv. aanstaande zaterdag is er een feestje hier in de buurt, veel van mijn vrienden/vriedinnen gaan daarheen, maar hij heeft geen zin. Dus nu hebben we er al ruzie over gehad, dat ik er ook niet heen mag.. Want hij zegt: als jij uit wil zonder mij, heeft het geen zin meer om een relatie te hebben...
WTF...? Terwijl ik juist sta te springen dat ie meegaat!! En nja, als hij niet wil, vind ik het wel minder leuk, maar dan alsnog wil ik er wel graag heen..

Vind het zo heerlijk als het windstil is! Dan is alles zo rustig. Hopelijk lukt 't van 't weekend dan haha!