[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:12

heikedenise schreef:
Anouk - super dat sam weer goed loopt kan je weer lekker aan de slag, en zolang heeft sam toch niet stil gestaan?
dus ik denk dat een proefje ook niet zo heel veel kwaad kan en voelt die niet goed aan dan kan je er altijd nog afstappen

Nou, hij ging net uit zijn dak!!! Ik was blij dat Frank hem vast had, want ik had er anders zeker afgelegen. Hij moest echt even afreageren op de praam vrees ik. Hij heeft vanaf maandag stilgestaan idd en hij liep verder wel aardig. Zoals hij te keer ging, denk ik dat ie een proefje ook wel aankan haha!

Angela: Wat jammer dat ze weer kreupelt. Hopelijk is ze snel weer mobiel genoeg. Het zit niet mee hè? Hoe gaat het verder met jou?

Shanna: Dan zou je dus ook met gemak op onze Prince kunnen? Volgens de papieren is die 1.20 m :+

Nou, net even een enge opstap gehad, maar gelukkig liep het goed af met dank aan Frank. Ik had hem moeten longeren. Hij moest echt zijn ei even kwijt. DA en smid was te veel van het goeie haha. Met rijden ging het meteen lekker, dus we zullen zien wat het morgen wordt. Het is 9 minuten met de auto, dus we zijn zo weer thuis! En daarna gaan Sabrina en Michelle klaarmaken voor hun optreden met ballet.
Michelle heeft vast een verjaarskadootje gehad, in ruil voor een leeg bord. Ze heeft nu oorbelletjes in de oren! Ja, echte. Het schieten was reuze spannend en wordt bij elk verslag pijnlijker, maar ze is er wel reuzeblij mee. 1 juli wordt ze ook weer 5 jaar. Wat gaat dat hard.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:24

hiep hiep hoera!!!!!! Shannon is vandaag 6 geworden! *\o/*

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:43

Gefeliciteerd met Shannon! *\o/*

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:50

Anouk, haha moet altijd lachen als jij over de kids schrijft.. Zie het allemaal zo voor me :P . Wel leuk hoor, oorbellen, een echte meid ;) .

Mies, gefeliciteeeeerd met je knappe meid :D ! Krijgt ze nog een lekkere taart :P ?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 11:54

Hallo mensen!
Heb bijgelezen, een knuf vor mensen die het nodig hebben of een sterkte of een felicitatie, neem het maar aan haha.

Ben lekker 4 dagen op het oerol geweest met de collega's, ons bedrijf gaat dan altijd 4 dagen dicht omdat de werkgever er altijd heen wil.. Vervelend hoor ;) Haha..
Verder moet ik 2 juli geopereerd worden aan mijn knie..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:00

hehe ook hier eentje die nu weer bijgelezen is. ik mistte je al suus. ik hoorde al van kennissen dat het weer erg leuk en sfeervol was

zoals anouk al schreef was sam gister echt helemaal waus. maar ik hield hem op de kleine volte goed vast. zal best zeer gedaan hebben in z'n bakkes maar dan moet ie zich maar gedragen. hij liep erna wel erg goed, net een echt dressuurpaard :P

afgelopen week weer een fijn zadel op des geprobeerd, helaas geen foto's van. maar wel weer een bewijs dat een gewoon engels zadel zeker past op hem. hij liep er ook erg lekker onder. twijfel er toch sterk aan om m'n espaniola te koop te zetten

mies: gefeli! alvast veel plezier volgende week jij en ilona!! dinsdag rond een uur of 7 ergens tussen de fietspadoversteek en bosch en duin? ik kan het nog niet helemaal garanderen vanwege de champi's. tot wanneer zijn jullie daar?

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:03

Hallo allemaal,

Mag ik me aanmelden in jullie topic? Ik lees al heel lang mee met alle avonturen, maar ja, als je paardloos bent heb je verder niet veel te melden toch?

Maar nu wil ik toch heel graag iets met jullie delen....

7 jaar geleden is mijn allergrootste vriend achter mijn rug verkocht. Dit is een heel lang verhaal en ik zal jullie de details besparen, maar ik was er kapot van. Het allerergste was nog wel, dat hij was verkocht aan een handelaar. Hoe gemeen kan iemand zijn? Enfin, ik heb 3 jaar gezocht tot ik hem vond. Al die jaren als een zombie rondgelopen. Toen ik hem uiteindelijk vond, merkte ik gelukkig dat hij bij iemand terecht was gekomen die er heel lief voor was. Daar ben ik echt zo blij om geweest. Ik ben toch al die jaren verdrietig gebleven, maar ik wist tenminste dat hij een goed huis had gevonden.

En nu? Tja, nu ben ik in de 7e hemel, want mijn vriendje komt NAAR HUIS!!!!!! Eindelijk, na al die jaren.. Ik wil het van de daken schreeuwen of wat dan ook, maar ik ben echt zo blij. Een aantal weken geleden ben ik voor de eerste keer bij hem gaan kijken en hij herkende me nog! Wat een heerlijk gevoel is dat. En binnen een minuut kon ik alweer spelen met hem, zoals vanouds. Ik zal ook terzijnertijd een ander topic openen, omdat het een heel avontuur gaat worden, maar ik kan het echt niet langer meer voor me houden.

Dit alles komt namelijk heel onverwacht voor me, want ik dacht echt dat ik hem nooit meer zou zien. Maar goed, omstandigheden van de huidige eigenaresse hebben hem terug naar mij gebracht. (en ik heb echt met haar te doen, want ik weet precies hoe het voelt om hem kwijt te raken. Haar voordeel is dat ze tenminste nog heeft kunnen kiezen waar hij terecht gaat komen, bij mij was dat dus niet het geval.)
Nu moeten we dus als een speer stallen bouwen en de wei in orde maken. En dan komt de grote verhuis...

Enfin, hier even een plaatje van onze eerste minuut, na 7 jaar......
Afbeelding

Lekker ding is het he?
Afbeelding

Enfin, jullie zullen ons ongetwijfeld nog vaker tegen gaan komen.

Groetjes!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:06

Wauw Esmarald, dat is een sprookjes verhaal natuurlijk ;)
Welkom! En plaats maar veel fotos van je knappe man hoor!

Frank, haha, ja, was super gezellig. Had wel even nodig om bij te komen ;)

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:11

Dank je Soeske,

Het is inderdaad een sprookjesverhaal, met een sprookjespaard... :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:19

emerald welkom. schreeuw het maar rond hier hoor. wat een apart verhaal, erg leuk! wat is je echte naam? je woont in ierland las ik in je profiel?

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:22

Hi Frankiej,

Mijn echte naam is Monique. En ik woon inderdaad in ierland. Vandaar ook dat de verhuis een avontuur gaat worden.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:33

Ooh, heb je hem in NL gevonden?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:06

Hoi Monique, welkom hier wat een mooi (en triest) verhaal, maar met inderdaad een sprookjesachtig einde! Hij is ook heel mooi, ben benieuwd naar meer foto's :j

Mies: Gefeli met Shannon!
Shanna: Ik had je nog niet gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dus bij dezen :D

Anouk: Dan is Michelle bijna net zo oud als mijn lieve nichtje (die wordt a.s. woensdag 5 jaar). Haha, schattig hoor dat ze er zo van onder de indruk is is ook erg spannend!

Hier met Fuur alles goed, hij is vrij hyper op de nieuwe stal, maar ook wel leuk dus :j Hij heeft het erg naar zijn zin, allemaal nieuwe paardjes dus dat vindt hij geweldig haha!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:07

soeske schreef:
Ooh, heb je hem in NL gevonden?

Ja, hij is in nederland. In de tijd dat dit speelde, was ik net verhuisd. Ik heb dus vanuit ierland moeten zoeken waar hij gebleven was en dat heeft 3 jaar geduurd.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:18

Het wachten word dus uitgebreid beloond ;)

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:31

:j :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:39

Emerald -> Welkom hier! :+
Wat is de naam van je ontzettend knappe barokke vriend?

Suus -> Wat voor operatie gaan ze doen aan je knie?
Ik was heel goed herstellende, maar ben er vorige week weer flink doorheen gegaan.
Nu weer een hele stap terug moeten doen dus, maar we houden moed!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:44

Kijkoperatie en als ze wat vinden doen ze dat ook meteen.. Ben benieuwd.. Hoe lang heb jij niet kunnen lopen? Of moeite gehad? En wat hadden ze ook weer precies gedaan?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:01

Emerald/Monique.... Madje ???

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:35

Karina schreef:
Emerald/Monique.... Madje ???

The one and only....(karina van andaforum?)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:42

Shanna: Wat een lekkerding is het toch ook! Hij heeft inderdaad echt een heerlijke eigewijze kop!
Emerald: Welkom! En wat fijn voor je dat je je oude vriend terug gevonden hebt! Veel succes met de hele reis!
Mies: Gefeliciteerd met Shannon!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 15:13

monique en karina kennen mekaar al??

suus: nou laten we er het beste maar van hopen op 2 juli.

shanna: nog gefeliciteerd. wanneer is het allemaal zeker?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 15:50

Monique, welkom! Wat een feest dat hij weer naar jou toe komt, als of het zo heeft moeten zijn.... Wel verdrietig voor zijn huidigde eigenaresse nu... :(:) Maar hij komt goed terecht. Echt een sprookjes paard ook, die manen :~

Frank wij blijven tot vrijdag. Een uur of 7 is mij betreft prima!! Michelle?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:08

Heey

Emerald: Welkom :D Wat een prachtig paard zeg :D.

Anouk: Lief dat je het vraagt :). Met mij gaat het nog niet zo goed. Ben deze week ook weer niet naar school geweest. De drukte van zondag met Nouchka is teveel geweest waardoor ik weer een kleine terugval heb :(.
Hoe ging de wedstrijd?

Mies: Gefeliciteerd met Shannon :D.

Met Nouchka gaat het weer wat beter :). In stap loopt ze weer normaal :). In draf en galop loopt ze nog wel erg moeilijk en het liefste galoppeert ze. De draf slaat ze vaak over omdat dat waarschijnlijk toch pijnlijker is als de galop. En in de galop zet ze het beentje raar neer maar ze komt wel vooruit.
De wond is nog steeds mooi rustig :).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:19

Hopelijk komt alles weer goed met haar! Veulen bij ons op stal (inmiddels alweer twee) is tot twee keer toe door de draad heen gerend en moest ook geniet worden.... Dat is uiteindelijk ook allemaal weer goed gekomen!