heikedenise schreef:Anouk - super dat sam weer goed loopt kan je weer lekker aan de slag, en zolang heeft sam toch niet stil gestaan?
dus ik denk dat een proefje ook niet zo heel veel kwaad kan en voelt die niet goed aan dan kan je er altijd nog afstappen
Nou, hij ging net uit zijn dak!!! Ik was blij dat Frank hem vast had, want ik had er anders zeker afgelegen. Hij moest echt even afreageren op de praam vrees ik. Hij heeft vanaf maandag stilgestaan idd en hij liep verder wel aardig. Zoals hij te keer ging, denk ik dat ie een proefje ook wel aankan haha!
Angela: Wat jammer dat ze weer kreupelt. Hopelijk is ze snel weer mobiel genoeg. Het zit niet mee hè? Hoe gaat het verder met jou?
Shanna: Dan zou je dus ook met gemak op onze Prince kunnen? Volgens de papieren is die 1.20 m

Nou, net even een enge opstap gehad, maar gelukkig liep het goed af met dank aan Frank. Ik had hem moeten longeren. Hij moest echt zijn ei even kwijt. DA en smid was te veel van het goeie haha. Met rijden ging het meteen lekker, dus we zullen zien wat het morgen wordt. Het is 9 minuten met de auto, dus we zijn zo weer thuis! En daarna gaan Sabrina en Michelle klaarmaken voor hun optreden met ballet.
Michelle heeft vast een verjaarskadootje gehad, in ruil voor een leeg bord. Ze heeft nu oorbelletjes in de oren! Ja, echte. Het schieten was reuze spannend en wordt bij elk verslag pijnlijker, maar ze is er wel reuzeblij mee. 1 juli wordt ze ook weer 5 jaar. Wat gaat dat hard.