En wat erg... jakkes! Wat was er mis?
Sterkte ermee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
( hij ontspant heel moeilijk).
. We zijn lekker naar buiten gegaan en hebben heerlijk gecrost. Ze was heel braaf maar wel heel actief en snel 
. Het is gewoon echt een schatje en ben ook helemaal gevallen voor zijn karakter en hij ziet er natuurlijk ook gewoon onwijs leuk uit
. Met rijden moeten we nog veel leren maar dat komt wel goed met veel geduld en les!
, had mijn camera wel bij me maar ja heb er helemaal niet meer aan gedacht
. Ik zal de volgende keer dat ik erheen ga wel foto's nemen
. Dan kan ik denk vast ook wel nog wat foto's van Navarra en Yema maken. Die zijn er dan ook als het goed is
.
Wel fijn dat alles goed gaat met Heike! Spannend hoor weer wedstrijd in september!
. Eline het grote nieuws verteld
. De nieuwe verzorgster wordt momenteel al ingewerkt. Echt grappig als ik dat weer zie... Zo heb ik ook ooit gestaan
.
Echt super dat je nu een eigen paard hebt. Hij ziet er echt leuk en mooi uit
evdpanne schreef:Annash: Hier kan je wel wat over hem lezen [EA-CO] TK Leuke jonge ruin. Het is gewoon echt een schatje en ben ook helemaal gevallen voor zijn karakter en hij ziet er natuurlijk ook gewoon onwijs leuk uit
. Met rijden moeten we nog veel leren maar dat komt wel goed met veel geduld en les!
Ilona: Ik heb nog geen foto's gemaakt, had mijn camera wel bij me maar ja heb er helemaal niet meer aan gedacht
. Ik zal de volgende keer dat ik erheen ga wel foto's nemen
. Dan kan ik denk vast ook wel nog wat foto's van Navarra en Yema maken. Die zijn er dan ook als het goed is
.
Denise: Balen zeg met dat alles....Wel fijn dat alles goed gaat met Heike! Spannend hoor weer wedstrijd in september!
Ik ben net nog even langs geweest op stal. Eline het grote nieuws verteld
. De nieuwe verzorgster wordt momenteel al ingewerkt. Echt grappig als ik dat weer zie... Zo heb ik ook ooit gestaan
.

.
. Maar jezelf voorstellen mag altijd natuurlijk!
Komkommer in je handtasje..

Diegene die aangevallen is door hem zal wel geschrokken zijn.
je bent al erg actief hier. overigens gezien je aantal berichten actief op heel bokt. ga zo ff profiel bekijken

frankiej schreef:shanna: welkom bij m'n haremje bent al erg actief hier. overigens gezien je aantal berichten actief op heel bokt. ga zo ff profiel bekijken

Geboren en getogen bij mijn stalhouder. Ik heb hem dit jaar ingereden, al lekker mee naar het bos geweest.
heb je toch geen last meer van de insectenbeet?! Wat raar dat ze je vriend de schuld willen geven, aan zoiets kan toch niemand wat doen!
inmiddels is het gekke verband eraf dus ziet ze dr al weer beter uit! Kun je nagaan dat ze zo midden in de nacht bij iemand heeft aangebeld omdat de stroom was uitgevallen. Die liet ons nog vrolijk binnen ook!
dat bleek wel op de meeting die we hadden!
dank je.