Hoe oud zouden jullie beestje schatten trouwens??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dus vandaar dat ik het wist hihi. Maar hoe zit het nou? Klets je nou nog gezellig mee of ... ?
Wil jullie wel weer zien!
Mis m toch wel heul erg!!

En bedankt voor je compliment trouwens!!
Ik wist niet eens dat er langeteugel wedstrijden waren..
Sjee, ik zou me echt kapot schrikken!! Gelukkig is het goed afgelopen 

Zou 26 kunnen? 
Ben je al weer wat fitter? Hoe is het met de knappe Desparado?
Baal er ook behoorlijk van, ennu we mogen tot de 500 pagina's, wie gaat de volgende opening eigenlijk maken??
Haha, zie dat Mies de vraag ook al heeft gesteld! Wie willen er allemaal? Haha en wie heeft er veel tijd en is creatief en heeft zin alle weetjes uit dit topic te verzamelen 

), maar eerst de ochtend weer werken 

[ITP] Super knappe P.R.E Furia door Paoline 

Spannend!! Ik weet nog zo goed dat we Nino gingen halen. Wat

Want anders moeten we straks allemaal achter hem aan 
Wel foto's maken he!!!
frankiej schreef:haha het lama topic??
denise: hij staat daar wel mooi op het strand, net alsof ie de wind van voren kreeg.
.

deze 2 was ik vergeten 

Wat vervelend zeg!! Fijn dat je veel steun hebt gekregen op stal, dat ze zo goed op Rintske letten.

Zijn stap is inderdaad erg moeilijk voor hem, het gaat nu wel beter. de draf is inderdaad regelmatiger. Hij heeft in stap bijna de neiging soms om lateraal te lopen, niet handig dus haha.Citaat:Nog een filmpje van ons van van t zomer. Commentaar is welkom hihi, hou het netjes
http://nl.youtube.com/watch?v=BnmxJDGtNss
Citaat:Leuk filmpje van Goya, jou ken ik volgens mij ook van het vd-forum kan dat? Wel apart zo met 1 hand rijden, lijkt me nog best lastig vooral om dan een mooie aanleuning te behouden.