Ik heb een topicje gemaakt over mijn kleine knul

viewtopic.php?f=53&t=837503
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Saida_ schreef:Peetisgreat -> Leuk dat jullie er samen zoveel plezier van hebben!
Wat houdt VD eigenlijk zo'n beetje in?
Zijn dat allerlei grondoefeningen?
Blueberry schreef:
Essssss schreef:Blueberry schreef:
Wat een schatje!Hengst of een ruin?
Amable schreef:_Saida_ schreef:Peetisgreat -> Leuk dat jullie er samen zoveel plezier van hebben!
Wat houdt VD eigenlijk zo'n beetje in?
Zijn dat allerlei grondoefeningen?
Niet om betweterig over te komen ofzoMaar ik ben zelf erg fanatiek met VD bezig dus dacht, ga ook even antwoorden
VD is trainen in vrijheid, waar je ze in traint maakt dus niet uit. Bijvoorbeeld los longeren en daarbij ook van hand laten veranderen, piroutte laten draaien enz. Maar dus ook oefeningen uitvoeren die vaak gerelateerd worden aan het circus. Denk aan knielen, liggen, steigeren maar ook ja knikken, flemen en tellen. Voor meer info enzo verwijs ik je graag naar mijn site
http://www.amable.nl Een paar leuke VD foto's van Jauke staan in dit topic
viewtopic.php?f=10&t=827871&hilit=
Essssss schreef:Dalijk er weer naar toe, kijken of die de nacht goed heeft doorgebracht!![]()
Ik vond het ook al aardig snel dat ik er op mocht, eerst zei de manege eigenaresse het zal wel 2 weken duren voordat je er weer op mag, maar de da zei iets anders, dat ik er al binnen 4 dagen op mocht. Het is wel een goede da, heeft al meerdere goede daden verricht op de manege, dus ik denk en hoop maar dat ie z'n advies goed heeft.
Yenneke schreef:Heb je 'n trailer? Ik sta in Bleiswijk en das 15 à 20 minuten rijden vanaf Gouda. Anders zou je eventueel naar ons kunnen komen. Al is het maar 1x in de maand ofzo dan kan je de andere keer gewoon bij jou op stal lessen.