Ik waag me er niet meer aan Carnaval, ik drink ook geen alcohol en dan is het niet altijd even leuk om er tussen te staan. Hopelijk is de sneeuw weer snel weg, wil gewoon mijn paard rijden i.p.v. kijken.
En aangezien er gisteren een melkkies uitviel terwijl meneer stond te eten, krijgt hij volgende week vrijdag de tandarts op bezoek. Algemene controle, checken of het wisselen goed gaat en kijken of er verder nog iets moet gebeuren. Benieuwd hoe hij daarop zal reageren
dapperedodo
Geplaatst: 14-02-13 16:03
Natasje sterkte
Geeske sterkte troost je vriendin maar lekker dat dieren zo goed kunnen reageren mooi.
hier geen carnaval woon boven de rivier dus vind het echt helemaal niks.
wel lekker met me vriend weekenje weg naar ameland geweest echt heerlijk maar echt ijskoud
Even gauw een dikke knuffel voor Natasja en geeske!
liesd
Geplaatst: 15-02-13 10:09
Figo is sinds gisteren zadelmak
Gisteren eventjes een ponyzadel op zijn gegooid terwijl hij stond te eten. Eerste keer dat hij zoiets op zijn rug had, en er kwam geen enkele reactie. Erna ook eventjes aangesingeld en dat vond hij ook allemaal best.
Vond het wel grappig, het is niet de bedoeling dat hij vanaf nu een zadel opkrijgt, daar is het nog veel te vroeg voor. Wilde gewoon eventjes de reactie zien
Bedankt voor alle knuffels, heb ze heel hard nodig gehad!! Gister eindelijk kunnen praten. Allebei kunnen vertellen wat we willen/niet leuk vinden en we gaan kijken of 't zo misschien toch nog lukt.. Zetten het alleen wel ff op een lager pitje, elkaar wat meer rust/vrijheid geven.
Fijn Natasja, in ieder geval dus even kunnen praten...
Leuk Liesbeth, ik heb Fiëla ook wel een paar keer een zadel opgelegd, zij geeft ook geen kik!! Maar net als bij jou gebeurt er verder ook nog echt niets mee. Fiël is ook zoooo overbouwd haha. Echt een kleuter is het. Overal maar aan willen zitten en mee spelen enzo. Ze had de laatste dagen heel veel last van dr tanden en at heel slecht, zag vandaag dat één van haar snijtanden net gewisseld is en de hoefsmid was er vandaag en heeft even gekeken en waarschijnlijk is toen een kies losgekomen. Dus nu hebben we een mooie dop van haar haha!
keona
Geplaatst: 15-02-13 20:05
Ook hier hebben we geisha al eens het enkelspantuig op gelegd en gelopen aan de hand met haar.en ook daar gaf zij niks om,maar we doen dan ook veel met ze.dus ze hoeven ook nergens bang of onder de indruk ergens van te worden.zelfs de singel gaf ze niks om.verder doen we ook niks met onze jonge paarden/ pony's alleen wat wandelen en de basis
Bah Natasja, toch vervelend dat het dan ineens zo bergafwaarts gaat... hopelijk komen jullie er nog sterker uit samen, en anders toch reëel blijven Je kunt iemand wel bijschaven, maar niet veranderen natuurlijk...
Knappe Figo!
Hier is het gewoon even dubbel als je naar stal gaat... je wilt lekker aan de slag met je paardje maar de sfeer is gewoon raar, dus dat lukt niet echt, om lekker te genieten! Maar Chim doet nog goed haar best gelukkig... woensdag in de les was ze wel pittig, maar meer voor zichzelf en voor mij en weer minder met de anderen bezig. Wel 2x er vandoor geschoten, maar krijg haar tot nu toe snel weer terug. Toch wel even de masseur er bij halen, want de galop is echt niet goed nu...
jullie ook allemaal zo'n lekker dagje gisteren het was echt super weer bij ons vroeg voorjaars zonnetje hebben heerlijk met zn 5e de paarden gepoetst op stal en heerlijk lopen kwekken gebeurt niet zo vaak dat we met zn alle op stal zijn tegelijkertijd.
Amor ook opgemeten gelijk en hij is nu al 1,44 dus hij bigint nu tog goed aan de maat te worden dus ben blij dat 2 jaar trug tog de juiste beslissing gemaakt heb om hem te redden hij begint ook steeds beter in proportie te worden en weer lekker grijs.