Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Echt super
.
. Nouchka voelde niet meer heet aan dus hij heeft niet meer getemperatuurd. De wond zag er goed uit
.
heb weer bijgelezen doe ik elke dag wel even maar heb niet veel tijd om te reageren we zijn met een website bezig en daar zit toch meer werk aan dan je denkt.Als die af is geef ik wel een link.
en met spaans outfit, ingevlochten en staart opgebonden.
. Dan was het helemaal compleet! jus schreef:Hoi meiden en Frankheb weer bijgelezen doe ik elke dag wel even maar heb niet veel tijd om te reageren we zijn met een website bezig en daar zit toch meer werk aan dan je denkt.Als die af is geef ik wel een link.
Moppie gaat gelukkig beter met kleine das fijn.
Anouk als het een hoefzweer is dat kan goed zeer doen dus kan normaal zijn dat hij nog kreupeld.
Ik lees over een ontploffing , hier zijn ze helemaal gek op vuurwerk dus er ontploft best wel veel hier ook met glasflessen en natuurlijk bommen van ETA (gelukkig laatste tijd rustig)
Shanna toch een palomino geworden ik heb vaak de ponies bewonderd op internet van die fokkerij dus gefeliciteerd.
In Spanje hebben we ze ook hoor maar dan in paardenmaaten met spaans outfit, ingevlochten en staart opgebonden.
) is mooi aan het worden ook. Voor mij is ie te jong, maar hij zal menig meisjeshart sneller doen kloppen...

) en hopelijk loopt die vandaag al beter.
de hoefsmid was er vandaag en Sam liep weer helemaal goed! Hij moest wel een praam op met kappen. Blijkbaar was het nog wel iets gevoelig, maar Sam is ook niet zo van de mannen, dus hij kan zowiezo wel dwarsig zijn geweest. Mét praam was hij in elk geval zo mak als een lammetje. Dus vanavond rijden en morgen toch maar op conours. Betalen moet ik toch al en het is net de straat uit. Volgens de smid is dat goed te doen voor een paard. Een springparcours zou ie nog afraden, maar ja een dressuurproefje kan ie wel aan. haha.
ik ben verliefd
. Dan is hij ongeveer net zo groot als Nouchka nu is
.
. En wat een gaaf zadel, ziet er echt heerlijk uit
. Wat is het prijskaartje van zo'n zadel
? ( mag ook via pb)

maar Flaaf mag regelmatig mee op buitenrit en hij zal ook wat serieuzer aan het werk worden gezet in de bak (arme schat
) en met de kleintjes gaat het ook goed. Mabrouk lijkt nu echt aan te komen en Darius wordt zo'n lekker flink ventje
! kun je wel zo'n ontzettend leuk paardje kopen!