[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:26

haha het lama topic??
nog ff bijreageren op een aantal...
ilona: wat een racemonster he, mooi hoor
suzan: ziet er lekker ontspannen uit, draf komt mooier, regelmatiger, over dan de stap. klopt dat?
denise: hij staat daar wel mooi op het strand, net alsof ie de wind van voren kreeg.
jasmijn: leuk voor je joh! nr. 10 is toch sfeervol geworden.

ans: yeah alweer een nieuweling. mooi paard zeg
ilona: ik heb van de week 1x gezonderzadeld, wilde het vandaag weer maarja die regen he.
peet: ga je vanavond bokt bombarderen met pics? hahaha

vandaag me zadel met pijn in het hart verkocht. hij komt op een grote fries te liggen (van eelco@bokt). ik heb wel gevraagd om foto's, lijkt me een mooie combi te worden.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:29

hihi en Elvis doet mee met de imitatie ronde;

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:55

haha lachen!

nathalia: belangrijkste is dat je een carta de titularidad op jouw naam hebt. dan heb je nog het verschil tussen een apto/apta en premiekeuringen. de eerste is naar mijn weten zonder voorbrengen. op de stamboek site staan diverse formulieren die je kunt downloaden.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:24

Wow, we gaan hier echt snel, wat zijn er een hoop nieuwe mensen!! Ik ga morgen of zondag even bijlezen en reageren, maar doordeweeks is het gewoon niet te doen...
Maar goed, dit topic komt zeker weten sneller vol dan het vorige Haha!
Nieuwkomers welkom!!

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:01

Haha, leuke foto's weer.

Jasmijn, fijn dat het weer beter gaat met je ex. En leuke foto;s van Dizo? Was Raya er niet bij?

Madelief, ik ben wel erg benieuwd naar rijfoto's van jou en Fuur.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:24

Lieve reactie's weer van iedereen Lovers Lovers Lovers
Ik wou dat ik tijd had om bij te reageren, maar druk druk druk.

Amanda gefeliciteerd met je knappe hond.

Cloris die foto van Piropo Nagelbijten / Gniffelen ja en het afscheid was idd echt weer heel, heel moeilijk. Ik bleef hem maar knuffelen..

Anita, nee ik heb besloten om maar 1 hond per keer te doen, Dizo is heel braaf maar aan de riem erg sterk, en Raya is minder braaf en aan de riem giga sterk, dus dat is erg lastig. En ik merk nu dat ik toch wel echt meer een band heb met Dizo.. Al is Raya natuurlijk ook een schat.

Nu huis nog wat opruimen, mn ouders komen terug van vakantie.. baal het was zo heerlijk rustig...

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:24

frankiej schreef:
haha lachen!

nathalia: belangrijkste is dat je een carta de titularidad op jouw naam hebt. dan heb je nog het verschil tussen een apto/apta en premiekeuringen. de eerste is naar mijn weten zonder voorbrengen. op de stamboek site staan diverse formulieren die je kunt downloaden.

Ja, en dat de vorige eigenaar die ondertekend en dat niet vergeet in de drukte tijdens de keuring Bloos Is iets tussen Frank en mij hoor Haha! Ik dacht het handig aan te pakken door de carte van Despi mee te nemen naar de premiekeuring. Alleen ik was zo'n stresskip dat ik hem vergeten was te ondertekenen. Kon Frank hem weer naar mij toesturen, waarna ik hem weer terug moest sturen naar Frank. Handige actie dus van mij.

Maar Frank heeft wel gelijk. Zorg ervoor dat je de carte de titularidad opstuurt naar het stamboek zodat het paard op je naam gesteld kan worden. Misschien heb je dat al gedaan hoor, dan is er niets aan de hand.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:27

Cloris: Pas maar op dat Piropo niet gaat spugen. Hoe gaat het trouwens met je merrie (sorry ben haar naam kwijt)?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:06

hihi, madelief die notabene haar eigen topic niet meer bij kan houden. zal lastig worden eens per week. ik vind 1 dag niet lezen al giga achterstand oplopen haha. tot hoeveel pagina's mogen we eigenlijk?
lisenka: tja, zou het de leeftijd zijn? we vallen in dit topic wel in het "volwassen" deel haha

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:23

Lisenka schreef:
Cloris: Pas maar op dat Piropo niet gaat spugen. Hoe gaat het trouwens met je merrie (sorry ben haar naam kwijt)?

Haha ja dat zou er nog bij passen dat hij gaat spugen, met Alegra gaat het goed, ze staat nog steeds op Texel in de opfok Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:27

Ik kan het niet meer voor me houden Nagelbijten / Gniffelen

Mensen die het snappen mogen het zeggen:

Afbeelding

Afbeelding

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 00:07

*even uit mijn hoekje en vantussen het stof en de verhuisdozen*

Haha, die foto van Piropo is hilarisch Haha!

Met Terroso gaat alles nog steeds prima, hij is intussen al gewend aan een longeersingeltje, losse bijzets en een bitje. Het is nu even druk voor mij met Licor, Terroso èn de verhuis, maar goed, daar komt wel weer rust in.

Madelief, jij vroeg nog waarom ik gestopt was met de paardenjob? Ik heb er uiteindelijk maar 3,5 maanden (van februari tot mei) gewerkt en de redenen waarom ik gestopt ben zijn de volgende:
* ik kreeg geen contract (hoewel me dat wel beloofd was) en dus geen zekerheid, nogal lastig als je een huis wil kopen Knipoog
* we verschilden nogal van mening op gebied van paarden houden en paarden trainen, meer info via pb Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 00:36

Petra -> Hee Katrien Duck! Vertel; hoe was het?

Natalia -> Hahaha! Betunero is je heerlijk aan het uitproberen! Haha!

Sanne -> Nee idd, ben niet zo van de herkauwers. Knipoog
Volgende keer dan maar later eten......
Hoe gaat het met Yaco?

Lisenka -> Succes zondag!

Ellis -> Fijn om een berichtje van jou zelf te lezen!
Wat vervelend die zorgen om Fifi!
Kan me goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt, ook al kan het even niet anders.
Heb je niemand in je omgeving/kennisenkring die je goed genoeg kent en de zorg voor Fifi toe vertrouwt?
Moeten ze wel kunnen natuurlijk.
Jeetje....... een half jaar zoet.......

Jolijn -> We zien je wel weer verschijnen, succes met Robijn!

Madelief -> Mooie reportage van Fuur!
Kan ook niet anders met zo'n knap paard!

Suzanne -> Goya heeft een lekker bol pensje daar! Haha!

Denise -> Welkom hier! Clown

Ilona -> Hopelijk zijn jullie vandaag niet weggeregend daar in Walibi!
Veel plezier morgen bij het ophalen van je mooie Chico!

Ans -> Welkom hier! Clown
Bart is leeeeeuuuuuk!
Familie van Bonte Willem?

Jasmijn -> Wat een leuke foto's van je grote schat.
Die dag pikken ze je niet meer af, meis!

Eline -> Succes op je wedstrijd morgen!

Amanda -> Gefeliciteerd metje hond! Mooi lab!

Cloris -> Whahaha! Je hebt echt een lama! Haha!
Geweldige foto!

Vanmorgen les gehad met Rintske.
We waren nog maar net bezig toen het begon te regenen.
Rintske ging steeds met haar kont naar de regen staan en was niet meer vooruit te branden, dus toch maar naar binnen gegaan.
Daar hebben we geoefend op korte wendingen waarbij Rintske moet overstappen met haar achterbenen.
Het ging niet echt super, dan was zij weer afgeleid, dan was ik weer afgeleid......
Maar ik weet wel waar ik op moet oefenen met haar.
En........!!!!!!!!
Ik heb een onwijs mooi nieuw hoofdstel voor Rintske!
Mayke had nog een aantal hoofdstellen liggen voor de verkoop, en die was ik vorige week al wezen bekijken.
Er zat er eentje tussen die ik meteen onwijs mooi vond, alleen was de frontriem ivm met mijn Kieffer een stukje korter, dus we wisten niet zeker of het hoofdstel zou passen.
Vanmorgen had Mayke het hoofdstel meegenomen, en het past heel mooi!
Het is een stang en trens hoofdstel van Cavaletti, speciaal voor friezen ontwikkeld, zwart met caramel onderlegd in de neusriem en de frontriem.
Zoooooo mooi!
Één bakstuk gaat er tussenuit, en ik ga mijn vader nog vragen of hij een lusje kan maken aan de neusriem zodat ik er een sperriempje door kan halen, want met stang en trens rijden Rintske en ik de komende jaren nog niet.
Ik zal snel foto's proberen te maken!
Het mooie is dat ik 'm deels voor m'n verjaardag heb gekregen van Mayke, lief hè?!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 00:37

Cloris : hahah
wat een foto Tong uitsteken super grappig Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 00:48

Lief ponytje Jolijn Lachen
waar is hij/ zij van ??

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 01:11

Bloos! hallo allemaal ff een klein berichtje van mij Bloos! Bloos!
ik heb geen tijdt om bij telezen ,want ik ben bezig met bewerken van foto`s, Ja het zijn ongeveer 100 ik heb er al Ja 20 uur in zitten dus snap je het wel WEINIG tijd.
IK HEB EEN MOOI NIEUWE DEKEN VAN MIJN MAN GEHAD VOOR DJEMO Lovers
FOTO`S VOLGEN NOG. HEB HEM VANDAAG OP GEHAALT EN MORGEN FF PASSEN.EN FOTO`S MAKEN Ja
Boos! krijg mij andere winter deken toch niet tereug Boos! ,en eind volgende week kom djemo al naar huiS toe Go jij! Go jij!
dus dan moet hij wel een goeie winter deken hebben.
ga nu naar bed . ben al weer 4 uur bezig geweest met de foto`s pfffff heel veel werk is het.

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 06:28

Saida, wauw klinkt als een mooi hoofdstel. Fotooooos!! En je hoeft toch niet met sperriem te rijden? Sun wordt ook altijd zonder sperriem gereden. En zijn wedstrijdhoffdstel heeft expres geen lusje voor sperriem. Want zodra er een lusje aan zit, is een sperriem verplicht. De aansnoerneusriem zit bij mij ook altijd aan de losse kant.

Hmmm Jolijn, je maakt me wel erg nieuwsgierig.

Jasmijn, en Dizo is natuurlijk ook al langer bij je geweest, dus heb je meer mee kunnen opbouwen. En het is natuurlijk leuker om je volledige aandacht op één hond te storten.

Ik zit nu lekker vroeg op met een blaasontsteking Boos! . Ben nog moe, maar kan niet meer slapen...bah. Dus even wat ingenomen en ga het zo weer even proberen. En dan straks lekker shoppen!!! Lekker nieuwe kleren kopen. Heb er wel zin in want ben al heel lang niet meer wezen shoppen. Geen tijd en geen geld. Nu dus tijd ingepland en van vriendlief geld gekregen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:08

Denise: Welkom!

ilona; Hoe was walibi?? Zeker wel vreselijk nat geregend! Als je maar lol gehad hebt!

ans: Welkom! Jeetje wat een verhaal in je profiel! Je hebt hem steeds goed opgeknapt! Je veulen is ook echt leuk, dat kopje!

esther: Je zou iets lekkers mee kunnen nemen, maar de kans is groot dat je dan de hele kudde achter je aan hebt Tong uitsteken

eline: Succes morgen!

amanda: gefeliciteerd met je hond!

cloris: Ik vrees inderdaad dat je een lama hebt Knipoog

jasmijn; Hoe is je nieuwe baan??

jolijn: Vertel!!!

saida: Je hoofdstel klinkt erg gaaf! Ben wel benieuwd naar een foto!

Anita: beterschap!!! Vreselijk een blaasontsteking!

Aangezien we zo hard gaan...wie gaat straks het nieuwe topic maken???

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:46

Haha! OK dan! Go jij! Go jij! hallo iedereen
ik ben dus al een paart dagen trg enheb het fantasties gehad
ben nu in de ruitershop aan het werk , invallen dan he,het is ff rustig dus kan ik ff me verhaal doen

we hebben het heel erg leuk gehda de reis ging goed geen ongelukken gebeurt
smiddag waren we rond een uurtje of vier in het hotel lekker op ons balkon gezeten ne genoten van de zon
daarna lekker wat gegeten en toen op weg naar het park
kaartjes gekocht en het park ingegaan
maar we waren dom want we hadden kaarten voor twee dagen
want het park was die dag nog twee uur open dus ik op me beste frans en engels naar een parkmedewerker en die heeft me uiteindelijk de kaartsje trg gegeven en we zijn netjes het park uitgegaan en de volgende dag trg gegaan
hadden we ff geluk die kaartjes zijn echt mega duur Bloos
we hebben toen maar heerlijk door de winkels gelopen en inkopen gedaan
lekker wat gedronken en genoten van alles
de volgende ochtend vroeg uit de veren en de wandelschoenen aan
tegen zes uur hadden we het gehad en zijn we naar ons hotel gegaan moe maar wel voldaan wat is het toch mooi
met alle poppen op de foto .........die komt echt snel.......
dindsag zijn we heerlijk laat opgestaan en hebben we parijs onveilig gemaakt
wat een satd om auto te rijden pfffffffff ik kwam ogen te kort overal ongelukken brrrrr

woensdag weer het park ingeweest en de hele dag genoten
ik ben in alle atracties geweest die maar snel konden
ook de terror of tower brrrrrrrrrr nou meiden en jongens die laat iik voortaan over aan de waaghalsen ik was zo bang dat ik echt bijna in me slipje plasten Huilen h Ach gut hihi

ik zal echt proberen zosnel mogelijk de foto`s erop te zetten enjullie een beetje mee laten genieten

het was echt superrrrrrrrrrrr

liefs katrien duck

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:16

Frank: Mooi dat je zadel verkocht is. Heb je al een andere?
Jolijn: Wat een een schatje. Je maakt me wel nieuwsgierig.
Saida: Lijkt me een mooi hoofdstel.
Djemo: Je andere deken was toch gestolen?
Anita: Wat vervelend een blaasontsteking. Beterschap!

Nu jullie het toch over de carte de titularidad hebben. Ik zag net door de nieuwe libro website
dat Nino al op mijn naam staat Haha!. Wat was dat een gedoe met zoveel papieren insturen, maar
het is dus gelukt. Alleen ik kan geen keuringen meer lopen, heb een ruin Tong uitsteken .

Straks even rijden...het is mooi weer!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:42

Nieuwkomer(s)?; welkom!! Die zwart-wit fries is tof zeg Haha! . Echt een heel byzonder dier!

Amanda; Haha, jaa, ik ken het, druk druk... Maar leuk dat alles goed gaat met jou en Nino! En gefeliciteerd met je hondje!

Peet; Zo, dus weer dolle dwaze dagen in Disney. Echt heel leuk daar. Ben er al heel wat keertjes naar toe geweest Haha! . Echt super tof! Ben benieuwd naar de foto's met Plutooo Knipoog

Cloris: Hahahaha, die foto is echt ge-wel-dig Haha! ! Het lijkt idd net een lama haha. En Elvis is een goede immitatie van m hoor hihi.

Frank; Goed dat je zadel verkocht is! Geld kan je mooi gebruiken voor je zadel die er nu weer aan komt.. Hopelijk heeft de koopster er nog veel plezier van!

Madelief; Haha, jaa tis moeilijk bij te houden hier, maar wel gezellig! Pling Ben super benieuwd naar je HAW topic Ja . Hoe is het verder daar? Nog steeds naar je zin? En Fuurtje ook? Wanneer zie je je vriend weer Pling ?

Jasmijn; Ik ga meteen in je topic kijken!! Jammer dat ik Dizo nog nooit in t eggie heb gezien... Ach gut

Lobke; Zo, dat gaat goed zeg!! Terroso is een braaf paard zo te lezen! Ben ook zo benieuwd hoe mijn kleintje het gaat doen Lachen

Saida; Jaaa, dus toch!! Fijn man dat ie past! Pling Nu moet je natuurlijk snel gaan spammen met een foto Haha! . En wat lief van Mayke dat je hem deels voor je b-day hebt Pling

Marielle; Gaaf, een nieuw deken!

Anita; He, bah... Balen zeg. Hopen dat het snel weer over is! En leuk shoppen, ik ga vanmiddag ook ff kijken!

Mies; Ehh jij Haha! ? Haha, ik ben daar denk ik niet zo goed in Nagelbijten / Gniffelen , maar idd wel handig om ff bespreekbaar te maken! Ik ga zeker voor een deel 3 Haha! .

Gister naar Walibi.. Lekker veel kleine files gehad, toen nog een uur wachten op vriendlief omdat ie moest wachten op de bus (reed 1 x in t uur), dus al met al een lange reis haha Knipoog . Maar goed, uiteindelijk daar was het best grappig!! Wel super druk, maar niet zo erg dat ze de hekken moesten sluiten ofzo. Ben niet in de spookhuizen gegaan Nagelbijten / Gniffelen , had geen kaartje ervoor gekocht, ben niet zo'n held Huilen van het lachen . Verder viel het super mee met het weer!! Ik dacht echt dat we weg zouden regenen, maar we hebben alleen wat miezer gehad, en later de avond helemaal droog Pling . Viel 100% mee! Benthe is trouwens wel de spookhuizen ingegaan, en kwam er bekant met een rolberoerte uit ROFL .

Jaaaaaaaaaaa, nog 1 nachie slapen jongens dan komt ie ein-de-lijk Hyper! Hyper! Hyper! Pfffff, het wachten duurde echt lang, maar nu is echt-echt-echt het einde in zicht!! Haha! Ben echt zoooo benieuwd hoe die het gaat doen.. Als ik dat lees van Lobke en Kathleen hoe goed hun paardjes het oppakken, ben ik zo benieuwd hoe die van mij dat doet!
Op 8 november hebben Sanne, Jasmijn (misschien Madelief?) , Mies en ik weer een mini-meeting. Komen ze naar mij toe om Chico te bewonderen, en Sanne komt mooie plaatjes schieten van Chico on the beach Cool . Hoooo, kan niet wachtennnn.. Haha! Party!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:56

Zorg dan dat jullie er 's ochtends zijn, ik heb slaapdienst Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:52

Spokie -> Ik heb niet zulke stille handen, dus dan is het fijner voor Rintske om er een sperriempje aan te doen.
Je hebt ook van die afneembare lusjes had ik gezien, dan kan ik die er zo weer afhalen wanneer ik dat wil.
Moet alleen nog even ontdekken waar ik die kan krijgen.......

Petra -> Klinkt als een leuke vakantie!
Hebben je vriendin en haar zoon het ook leuk gehad?

Ilona -> Leuk zo'n dagje Walibi!
Zo te lezen hebben jullie veel lol gehad!
Foto van Rints met nieuw hoofdstel komt eraan.
Moet eerst nog het één en ander erbij kopen.
Er zitten koperkleurige gespjes aan, dus wil ik ook een bit eraan in die kleur, en ik moet nog een afneembaar lusje zien te vinden voor een sperriempje......

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:58

Hoi allemaal,ben weer terug...

Vorige week zaterdag dus de crematie van mijn opa gehad,het was een mooi afscheid,het is me gelukt om als enige spreker(spreekster) van de familie te dienen en ik heb een stuk voorgelezen over hoe hij was als opa en overgroot opa...een stuk met een lach en een traan...ik weet zeker dat hij vreselijk trots op me was,ook al stortte ik aan het eind echt uit in tranen,het was me gelukt!
Na de crematie naar opa's huis gegaan en een doos met foto's te voorschijn gehaald,dit was echt een mooie afsluiting,erg leuk om al die oude familie foto's te zien...
Toen we s'avonds om 21.00 thuis waren gekomen zei mijn moeder dat ze toch wel graag weg wilde,ze zag er tegenop om thuis te zijn in dr eentje...dus wij allemaal koffers gepakt en met zn tienen vertrokken naar Belgie.
ook dit bleek een goed besluit te zijn,we hebben er nog veel over gepraat,vooral ook de kinderen,maar ook momenten gehad dat we het konden vergeten.
Moeilijk wordt dat we komende week zijn huis leeg moeten halen,maar ja,ook dát hoort er bij.

Ik zelf had een wat mindere week,na aankomst in het huisje in Belgie had ik de koffer boven op de slaapkamer gezet,en toen ik naar beneden liep gleed ik uit en donderde van de trap Verdrietig
Ik ben echt plat op mn rug op de trap gevallen en dus bont en blauw(zeg maar gerust zwart....) de eerste 3 dagen bijna niet kunnen bewegen en dus niks kunnen doen,hele week niet gezwommen of niks ....
gelukkig kan ik nu weer een beetje zitten en lopen,mijn zwarte rug is nu niet zwart meer,maar paars/groen/geel en het zakt al wat.

Dus helaas nog even geen paardrijden voor mij Huilen Mijn dochter blij want die mocht gisteren toen we thuis kwamen dus Moreno rijden...ik baal wel,had me verheugd om weer lekker te gaan rijden bij thuis komst(ik ben niet zo'n vakantie-mens,verheug me bij vertrek al weer op het thuis komen Haha! )

verder ga ik nog wel even goed bij lezen..zag dat er veel nieuwkomers bij zijn gekomen; welkom allemaal!
Ik las ook over Ellis dr ongeluk,jemig,dat is schrikken! Sterkte en beterschap Ach gut
Zag hééle mooie foto's voor bij komen van mooie paardjes Vingers aflikken Igneo is ook zo'n lekker ding Vingers aflikken
Jolijn,je blijft toch wel lekker schrijven hè?Ik ben dol op nieuwtjes over Robijn Knipoog En dat knappe ponytje op de foto's,vertel!
Peet: fijn dat je het zo leuk gehad hebt!
Cloris: wat een geweldige foto van je lama!

Verder nog even bij lezen Knipoog

Oh ja,ik ben op zoek naar een fijn dressuurzadel voor weinig(zoals iedereen waarschijnlijk) ik heb eventueel mijn Passier VZH in te ruilen...heeft iemand nog tips,adviesen of aanraders voor me?

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:05

spokie79: ja gaaf paardje hè! Zal em vandaag voor het eerst rijden! zin in Haha! (helaas nog geen foto's denk ik..)

flamon: dankje! Ja is echt een heel gaaf aanbod waar ik erg blij mee ben!

Lisenka: Ja vind die bonte friezen idd ook wel wat hebben! Vooral deze, mooi aan de maat en mooi type!

evdpanne: Thnx! Ja vanmiddag even proberen hoe het gaat met rijden, gaat vast goed!

Barocco: Wat fijn dat ie even bij jou geweest is, ook beter dat jullie nu weer goed kontakt hebben, kun je em wat vaker zien! Jammer dat je em zelf niet kon houden, maar als het zo kan is het ook fijn! Leuke hond!

Eliine: Succes vandaag! Ziet er gaaf uit zeg!

peetisgreat: dank je! zal zsm vastleggen hoe hij er onder het zadel uitziet Haha!

amanda89: Gefeli Knipoog Mooi koppie heeft ze!

cloris: prachtige charmante foto! Idd net een lama Clown Huilen van het lachen

frankiej: ja alweer 1tje erbij haha, thnx Haha!

_saida_: Dank je!! Geen idee of het familie is Bloos foto zien van het hoofdstel!!

djemo: ow leuk dat je een deken hebt gekregen! lief zeg! ben benieuwd.. foto!

Mies_Apollo: dank je! ben ook erg blij met mijn veulentje Haha! Ja met Kas heeft het helaas niet meer zo mogen zijn na alle strijd, erg jammer.. leuk dat je mijn profiel gelezen hebt Bloos

prinslover: Thnx! Ja aparte verschijning hè Haha! Ben er wel trots op dat ik em mag rijden Bloos

Zooo weer een beetje bij Haha!
Vanmiddag eind van de middag naar Bart en verheug me al op onze eerste rit! Ben erg benieuwd hoe hij rijdt!
Zo zie ik ook bijna elke dag mijn veulentje die daar geboren is en nog bij zijn mams staat Haha!