Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ja en het afscheid was idd echt weer heel, heel moeilijk. Ik bleef hem maar knuffelen..frankiej schreef:haha lachen!
nathalia: belangrijkste is dat je een carta de titularidad op jouw naam hebt. dan heb je nog het verschil tussen een apto/apta en premiekeuringen. de eerste is naar mijn weten zonder voorbrengen. op de stamboek site staan diverse formulieren die je kunt downloaden.
Is iets tussen Frank en mij hoor
Ik dacht het handig aan te pakken door de carte van Despi mee te nemen naar de premiekeuring. Alleen ik was zo'n stresskip dat ik hem vergeten was te ondertekenen. Kon Frank hem weer naar mij toesturen, waarna ik hem weer terug moest sturen naar Frank. Handige actie dus van mij.Lisenka schreef:Cloris: Pas maar op dat Piropo niet gaat spugen. Hoe gaat het trouwens met je merrie (sorry ben haar naam kwijt)?

super grappig

hallo allemaal ff een klein berichtje van mij
het zijn ongeveer 100 ik heb er al
20 uur in zitten dus snap je het wel WEINIG tijd.
krijg mij andere winter deken toch niet tereug
,en eind volgende week kom djemo al naar huiS toe
. Ben nog moe, maar kan niet meer slapen...bah. Dus even wat ingenomen en ga het zo weer even proberen. En dan straks lekker shoppen!!! Lekker nieuwe kleren kopen. Heb er wel zin in want ben al heel lang niet meer wezen shoppen. Geen tijd en geen geld. Nu dus tijd ingepland en van vriendlief geld gekregen. 

hallo iedereen
h
hihi 
. Wat was dat een gedoe met zoveel papieren insturen, maar
.
. Echt een heel byzonder dier!
. Echt super tof! Ben benieuwd naar de foto's met Plutooo 
! Het lijkt idd net een lama haha. En Elvis is een goede immitatie van m hoor hihi.
Ben super benieuwd naar je HAW topic
. Hoe is het verder daar? Nog steeds naar je zin? En Fuurtje ook? Wanneer zie je je vriend weer
?

Nu moet je natuurlijk snel gaan spammen met een foto
. En wat lief van Mayke dat je hem deels voor je b-day hebt 
? Haha, ik ben daar denk ik niet zo goed in
, maar idd wel handig om ff bespreekbaar te maken! Ik ga zeker voor een deel 3
.
. Maar goed, uiteindelijk daar was het best grappig!! Wel super druk, maar niet zo erg dat ze de hekken moesten sluiten ofzo. Ben niet in de spookhuizen gegaan
, had geen kaartje ervoor gekocht, ben niet zo'n held
. Verder viel het super mee met het weer!! Ik dacht echt dat we weg zouden regenen, maar we hebben alleen wat miezer gehad, en later de avond helemaal droog
. Viel 100% mee! Benthe is trouwens wel de spookhuizen ingegaan, en kwam er bekant met een rolberoerte uit
.
Pfffff, het wachten duurde echt lang, maar nu is echt-echt-echt het einde in zicht!!
Ben echt zoooo benieuwd hoe die het gaat doen.. Als ik dat lees van Lobke en Kathleen hoe goed hun paardjes het oppakken, ben ik zo benieuwd hoe die van mij dat doet!
. Hoooo, kan niet wachtennnn..
Mijn dochter blij want die mocht gisteren toen we thuis kwamen dus Moreno rijden...ik baal wel,had me verheugd om weer lekker te gaan rijden bij thuis komst(ik ben niet zo'n vakantie-mens,verheug me bij vertrek al weer op het thuis komen
)
Igneo is ook zo'n lekker ding
En dat knappe ponytje op de foto's,vertel!
(helaas nog geen foto's denk ik..)
Mooi koppie heeft ze!

foto zien van het hoofdstel!!
Ja met Kas heeft het helaas niet meer zo mogen zijn na alle strijd, erg jammer.. leuk dat je mijn profiel gelezen hebt 
Ben er wel trots op dat ik em mag rijden