[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:06

ja es ik krijg ook steeds zo'n foutmelding en ik dacht dat het aan mijn computer lag maar niet dus. :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:08

Ik heb er ook last van. :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:23

Dan ligt het gelukkig niet aan mijn computer en internet :D.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:35

evdpanne schreef:
Krijgen jullie ook telkens een foutmelding als je een bericht plaatst op bokt? Weet niet wat er aan de hand is maar hij doet een beetje raar :P. Gelukkig staan wel telkens de berichtjes op de pagina...

Als ik je quote in een nieuw tabblad heb ik er geen last van, maar als ik snel een berichtje wil toevoegen wel idd. Daarom dacht ik al dat het volgens mij bij bokt ligt. haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:36

Dylano heeft al vijf pagina's *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:42

Hij is dan ook wel errug leuk! Ben echt benieuwd hoe die uitgroeit!! Had al op hun website gekeken maar hij heeft ook een hele leuke pappa!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:48

Hij wordt vast heel knap... hahahahaah.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:51

Dat denk ik ook wel ja :). Hij heeft nu al een onwijs leuk koppie!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 12:20

hij heeft zeker een leuk koppie shanna

en net als esther heb ik ook even gespiekt en zijn papa :9

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:05

Arme Noushka... hopelijk knapt ze snel op.. Wel rot voor zo'n kleintje al die narigheid :(:) . Hoop dat de wond niet gaat ontsteken iig.

Shanna, haha ik zag al een topic van toen er een fotograaf kwam, van Marjolein. _O- Wat een monstertje is het al, mega nieuwsgierig! :')

Anouk, jeetje wat balen van Sam zeg!! En dat zo uit het niets.. Wat je vaak hoor je wel dat acute kreupelheden ook wel kan komen door een hoefzweer.. Ben benieuwd wat de DA zegt!

Eshter, oh ik ken dat! Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. Op een stal waar maar 4 paardjes staan heb je daar neit snel last van, en kan er niet om treuren :D ! Hoop voor jou dat ie snel aan de verbouwing gaat.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:51

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:58

Heey

Dankjulliewel :).

Anouk: Heel veel beterschap voor Sam :(:) Wat zei de VA?

Denise: Heftig zeg :oo

Met Nouchka gaat het weer wat beter :). Ze was minder heet, ze zweette niet meer en ze begon weer een beetje te klieren.
De wond is nog steeds mooi rustig.
Straks komt de VA weer even kijken.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:04

Idd Ilona! Hij liep niet helemaal rad maandag en daarom twijfelde ik, maar het was gelukkig idd een zoolzweer. Nu is ie open en krijgt hij vandaag nog rust en mag ie morgen weer aan de gang. Ik hoop dat het euvel verholpen is! Hij heeft er echt veel pijn van gehad. De DA moest een praam gebruiken, want Sam sloeg. :+ Maar niet gericht hoor, meer met zo'n air van: Afblijven!

Zo het er nu voorstaat gaan we zaterdag dus toch wel op concours... *\o/*

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:09

Anouk: Fijn :D. Gelukkig is het verder niks ernstigs :).

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:14

anouk; zou fijn zijn als het zo snel en makkelijk verholpen is!

wow denise dat is schrikken! Gelukkig heeft iedereen het overleefd

whaaa kl*te hooikoorts! wordt helemaal gek hier

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:50

Denise, jeetje wat schrikken zeg :oo . En je moeder zo dichtbij.. gedver.. gelukkig niks aan de hand met haar!

Anouk, zo zat ik toch wel goed! Je hoord het zoveel vaker.. zo uit het "niets" bam kreupel.. doet knap zeer, zo'n zweer. Haha, dat rijmt :+ . Wel fijn dat het zo snel verholpen kan worden, en hopelijk zaterdag probleemloos op pad!

Mies, ohh vervelend :( Ik heb er gelukkig geen last van *klopt heel hard af :P *

Angela.. oh das fijn nieuws over de kleine :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:55

Angela - fijn dat het me nouchka wat beter gaat

Anouk - fijn dat je nu weet wat het is, en hopelijk is die er idd snel vanaf en kan je weer lekker aan de slag

mies - ja er staat nu op internet dat er 18 gewonden zijn dus ben benieuwd als ik dadelijk thuis kom
en balen dat je zo'n last van je hooikoorts hebt

ilona - nee gelukkig niks aan de hand met me mams

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:38

Ja, omdat het overnacht is gegaan en de paarden weer iets 'engs' hadden gezien dacht ik ook nog aan verstappen. Sam kan soms toch al zo leuk maloten. Maar gelukkig bleef het hierbij. Zelf reageerde hij bij mij nogal op de hak, maar ik zag er verder ook niks aan. Dus ik duim dat het dit was. :+ Dinsdag wil ik natuurlijk ook niet missen! Haha.

Hooikoorts is ellende ja. Ik slik nu iets tegen zonneallergie. Raar maar waar, maar de zon zorgt ervoor dat ik me stukkrab van de jeuk op mijn huid. Nog nooit zo erg gehad zeg!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:28

Denise -> Ik schrok van je berichtje over die ontploffing!
Een bekende van mij woont op zo'n 2 min. afstand van waar het is gebeurd.....
Gelukkig niks aan de hand.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:43

Zo, dat ziet er niet mooi uit en Denise haar moeder er toevallig in de buurt. Gelukkig is ze ongedeerd! Dat is schrikken!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 00:00

*\o/* *\o/* Jaaaaaa,mijn dochter is geslaagd voor haar VMBO *\o/* *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 00:09

Gefeliciteerd!

Ik duik mijn bedje in.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:32

Anouk – ik duim dat het ook bij dit blijft en dat je vandaag er weer lekker op kunt

Saida – gelukkig dat er niks aan de hand was je schrikt toch altijd, ik was zelf op mijn werk in Breda, maar mijn moeder was er wel vlakbij en andere bekenden maar gelukkig bleven die ook ongedeerd

Gefeliciteerd gab met je dochter en haar diploma, wat gaat ze hierna doen ?

nou na gisteren die ontploffing te hebben ''meegemaakt'''dacht ik lekker even na mijn werk van heike te kunnen genieten en even lekker met hem te knuffelen en poetsen en wassen (hij had een dagje vrij) maar helaas gooit een of andere bestuurder roet in het eten. want hij is dus tegen de auto aangereden en doorgereden, mijn vriend zat achter het stuur dus die keerde de auto en zette de ''achtervolging'' in om te vragen hoe we het gingen regelen maar helaas liet deze man zich niet stoppen en begonnen we steeds harder te rijden uiteindelijk heeft mijn vriend de auto ervoor gegooit (letterlijk) en hebben we hem tot stoppen gebracht. de politie was ondertussen ook al onderweg en toen hebben we het gelukkig verder kunnen regelen met de politie maar de reden dat die bestuurder weg reed was omdat die al gezocht werd door de politie en omdat zijn auto niet verzekerd was.

dus het was weer een hectische dag en ik was dan ook pas om half 10 bij heike :( heb maar even met hem gestapt en zijn medicijnen gegeven en nog even een borstel erover heen gehaald
(heike had heel de dag al op de wei gestaan dus het is niet zo dat ik maar even ben geweest, het stalpersoon had hem ook al gedaan die had ik al ingelicht)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:30

Gab: Gefeliciteerd! Een zorg minder! Gaat ze doorleren voor iets of is ze het leren helemaal zat? En natuurlijk een examenfeestje in de achtertuin??? (Sterkte dan... :D )

Denise: Volgens Frank is ie nog steeds kreupel. Zometeen ga ik zelf nog even kijken en als dat echt zo is, ga ik verhaal halen bij de DA. Die had grote haast, dus ik vermoed dat ie het heeft afgeraffeld deze keer. Gewoonlijk is ie heel secuur hoor, maar omdat hij ontzettend veel weet van paarden, is ie zeer geliefd in de buurt en daardoor heeft hij eigenlijk net iets te veel klanten. Dat kan natuurlijk, maar zo blijft ie het druk houden hè?
Wat ongelooflijk balen dat dit jullie dan weer net moet overkomen! Maar ik neem aan dat de politie nu ook zorgt dat de schade vergoed gaat worden? En ach, ik denk niet dat Heike baalde dat ie niet aan het werk moest? Haha. Dus jij hobbelt ook vandaag?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:37

Gab, gefeliciteeeeeerd met je dochter! :D Vast een opluchting?!

Denise, jeeetje meid.. Wat een verhaal :oo . Jullie hebben hem uiteindelijk tóch te pakken gekregen mbv poltie?! Hoe wordt zoiets geregeld, aangezien hij niet verzekerd is? Balen joh.. :( .

Anouk, jaa zou anders ook jammer zijn van dinsdag idd! Hopelijk issie snel de oude!