Prinslover schreef:. Hahaha, wij in rep en roer! Ik had gelukkig 2 wijntjes op, dus trok het wat beter.
Owww haha, dat heb ik dan net maar met terugwerkende kracht gedaan, die twee wijntjes er in gegooid. Werkt het dan ook nog?

Geweldig die filmpjes! Ben verliefd op Chico zijn oortjes. Het hek-filmpje is ook leuk, misschien nog een leuk idee voor de ooit-paarden-meeting, beetje extra trial-training

Al die Bok(t)foto's, jeeee... levensgevaarlijk die barokke peerden

Nishada, je topic bekeken, je had Urbino er prachtig voor staan hoor tijdens de finale! Ik vind jouw rossige haar ook zo mooi kleuren bij zijn crème... wat dat betreft waren jullie in ieder geval het mooiste SETJE

Lobke ik hoop zeker eens bij jou en Licor langs te komen. We zijn een poosje terug een weekendje in Maastricht geweest, toen waren we al aardig in de richting. Maar dat gaat vast nog wel een keer gebeuren. Het is alleen altijd even flink plannen hier met de paarden en 5 honden en tegenwoordig nog 2 kittens. Heb je topic bekeken en vind Licor er erg goed uitzien! Jammer dat het in de proef minder liep, je ziet het ook echt op de foto's dat ie er moeite mee heeft. Maakt het nog verschil in je draf- en galopgedeeltes?
Veludo begint zich nu al te vervelen

Vanmorgen kwam ik bij Rico en Ullkenney, en daar had veulentje Extravaganza de schuilstal achterin opgezocht voor verkoeling. Rico stond daarbij om op haar te passen, en Ullkenney stond helemaal vooraan in de wei. Was wel heel schattig... gelukkig vertrouwd ze hem nu dus met haar veulen. Want ik maakte me even zorgen of het nog wel zo leuk was voor hem. Hij is helaas wel vandaag alweer begonnen met hoesten.... maar ik verwacht dat hij minder snel vol zal lopen omdat hij in de wei meer met zijn hoofd omlaag loopt als hier, werkt er toch makkelijker uit... zou het niet?