Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jaa, ze was eerst wel bang, maar toch nog gedraaft met haar hihi.
heb ze nog niet eens allemaal door kunnen lezen. En een boek over het africhten en door rijden van jonge paarden. Heb er zeker wel wat aan gehad, heb het meeste ook zelf aangeleerd
is wel het leukste vind ik zelf, en ik leer meer van een jongpaard, een wat ouder ervaren paard hadden we al.
.
Ik moet zeggen dat hij de dressuur toch wel langzaam maar zeker wat beter oppakt, hij word namelijk bijna altijd buiten gereden. Er komt langzaam aan een beetje stelling en buiging in, en hij word iets voorwaartser. Rij hem nu pas een maand en maar 2x per week, dus er komt een beginnetje. Heb een paar foto's geschoten tijdens het poetsen&opzadelen. Helaas was ik alleen dus niet van het rijden, maar die komen ook vast wel 
*jammer van dat oog..*

) leren ze direct een stuk vlugger! Ben benieuwd naar jullie vorderingen! Had je al die boeken trouwens bij de slegte?
Als jullie paarden een truucje hebben geleerd wel ff laten zien met een foto he
En kijk anders eens op www.amable.nl
en heb er weer van genoten!! 

zonde van die Kiephals
heel slecht, ik weet het, maar kan het niet laten

Maar ze zijn eruug lang
Ik heb ook wel geluk dat ik iedere x zulke leuke paarden kan rijden! Als ik het goed heb begrepen ben je verhuist van stal? Zal best een moeilijke keuze zijn geweest, maar geloof dat je het best naar je zin hebt, gelukkig maar!
Ik weet het niet precies, maar ik denk zo'n 1.65 / 1.68 m
Alleen had ze niet om gedaan
omdat het nogal een gedoe is omdat ik achter ook strijklappen heb..