Hallo iedereen, ben ik weer
Wat een mooie foto's weer hier zeg, cloor, wat zit jij geweldig op je paard, wordt er helemaal sjeloersig van
Sollicitatie ging op zich wel goed, maar ik kon niet goed inschatten wat ze er nou werkelijk van vonden.. ik ben momenteel wel de enige kandidaat die ze op gesprek hebben laten komen, maar de vacature staat nog tot morgen/overmorgen uit. Dit omdat ze toch nog iemand op gesprek willen laten komen die meer in de nieuwe media zit dan ik. Maar het meisje van het werving en selectiebureau (als je ooit in het zuiden aan het werk wilt: manpower venlo, en dan gwenny bisschops. Dat mens is echt geweldig, daar kunnen de meeste uitzendbureau's en intercedenten een hele dikke punt aan zuigen, zo'n goede begeleiding en zo oprecht geinteresseerd) vertelde me dat deze vacature al maanden uitstaat maar dat ze er maar geen goede kandidaat voor kunnen vinden, en dat de kans dat er dus binnen 2 dagen een topper tussenzit (ik was 1 van 53 reacties op deze vacature en de enige die min of meer geschikt was, kun je nagaan) is heel klein... dus ik ben echt heel, heel erg benieuwd... ben stiekem al appartementjes aan het kijken en aan het inrichten in mijn hoofd
heel slecht, ik weet het, maar kan het niet laten
Woont er hier iemand in de buurt van Venlo? Ik ben namelijk wel een beetje een bangebroek, ben bang dat ik daar dalijk in een appartementje zit in een stad waar ik niemand ken, dat ik zit te vereenzamen..
Maargoed, eerst maar even afwachten, loop weer veel te ver op de zaken vooruit... hoor het deze week..