en ik ben jaloers op al jullie sneeuwfoto's
hier namelijk alleen maar regen
vandaag echt super kunnen rijden paardje liep de sterren van de hemel gwn lekker aan de teugel lekker ontspannen en niet om de seconde met dr hoofd omhoog komen ik kan niet trotser zijn
ik voeg dalijk nog een linkje toe voor een filmpje
Als nog lekker even frisse neus gehaald

Ik kan dr wel vaak achter het behang plakken maar nu was ik echt kwaad ('Als je nu niet ophoudt breng ik je nú weg!
'). We waren even op wandeling, gewoon een paar 100 meter in onze straat (doodlopende weg dus geen/weinig verkeer), loopt mooi ontspannen met me mee, stopt wanneer ik stop, draaf wanneer ik harder ga. Gewoon lekker wandelingetje dus. Totdat ik omdraai richting huis. Kop en nek erop en drammen! Piafferend naast mij lopen, dwars door mij heen willen. Levensgevaarlijk op een gladde weg (in de berm is het prima te doen, maar zie zo'n paard maar eens normaal de berm in te krijgen). En ook door blijven drammen totdat we bijna thuis zijn, dan is er niks meer aan het handje en is ze weer lekker ontspannen. En de stal loopt de ook zonder problemen voorbij, dus graag naar huis willen is het niet. Dit doet ze wel eens vaker, alleen aan de hand en op de terugweg. Totdat we weer bijna thuis zijn dus, iemand een idee wat dit kan zijn?
. Natuurlijk nog een hoop te verbeteren, dat hebben we als doel voor 2016