Nee, dit jaar helaas niet. Eind maart komt er een veulen en merk dat ze het er nu al zwaar mee heeft. En ik kan wel een ander paard kiezen wat geen veulen krijgt maar daar heb ik nog nooit op gereden. Ik ben nogal een bangbroek dus dat ga ik niet doen. Afgelopen jaren wel altijd meegereden.
Oh wat een prachtige trekpaarden komen er voorbij !! Ben fan van t ras zo lief en geduldig !
Ti's zo jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders had ik wel langs willen komen voor portfolioshoots. Pb me als je interesse hebt, en niet langer dan 45 min rijden van me vandaan woont
6e keer Evita OHZ, ze doet het zo gaaf Vind haar echt een hele toffe verschijning Kan niet wachten tot ze verder is doorgereden en ik haar écht aan het werk kan gaan zetten
En de eerste sessie 'zadelmak maken' gehad met Serena vandaag
Oh wat leuk! Ik was hier al langer naar op zoek maar kon het topic niet vinden! Nu wel gevonden!
Sinds een maandje zorg ik ook voor een trekpaard. Het is een kruising Ardenner x Belgisch trekpaard. Haar naam is Bella, ze is sinds afgelopen week 8 jaar oud en ze is 1.63m hoog. Ik ben al helemaal gek op haar, ze heeft veel pit maar is ook erg aanhankelijk. Helemaal m'n type
ze lijkt wel erg veel op ons verzorgpaard lara. mooi he veel bruin met zwarte sokken.
beauty_xxx
Geplaatst: 27-03-14 16:31
mijn vriend heeft in totaal 10 trekpaarden , we verwachten binnen een week een veulen en daarna nog 1 wij doen; - prijskampen -rijden in de koets en onder het zadel(huifkartochten) -demonstraties beslaan(hij en zijn vader zijn hoefsmid) -dressuurwedstrijden -kegelparcour(agribex) -en de meest van de tijd keuringen
ze hebben zelfs een eigen fokstal "stal de balgerhoek" en ik heb een veulen die naar mij is vernoemd " ineke de balgerhoek"
aangezien mijn foto's te groot zijn kan ik geen foto's posten
@momomo helaas kan ik de foto's niet zien... @lauraneyens Wat een super leukerd!! @VisibreTeam Leuk! Komt wel goed @Kayleigh_ Jullie zien er samen goed uit! Veel plezier samen!! @beauty_xxx jullie doen veel leuke dingen!