Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Geen wonder dat ze zo slecht in haar vel zat en zo mager is.
.
Shaddy begint Nouchka te accepteren en doet bijna niet meer lelijk tegen Nouchka
.

. Ik vertrouw het niks met al die wormen.
.
die van ons hier doet het dus ook zonder verdoving, kreeg toen al wat reacties als dat dat niet goed zou zijn voor paarden hier die er niet aan gewend zijn maar ik moet zeggen dat het bij ons ook gewoon goed ging.. Hij nam er ook ruim de tijd voor, bij Flavio en Darius die wat lastiger zijn, is het uiteindelijk ook gewoon gelukt
de laatste keer dat hij terug kwam had hij ook een elektrisch apparaat, daarmee heeft hij toen Mouza en de arabier nog gedaan, die waren mak als kippetjes, net als Mabrouk die eerste keer al. 
ik vind haar er op de foto's trouwens best goed uitzien, en wat fijn moet het zijn om haar weer lekker thuis te hebben!
en tja, het blijft surrealistisch hier die situatie, aan de ene kant gaat alles weer gewoon z'n gangetje, aan de andere kant weet je niet echt wat je morgen nu weer kan verwachten. In Libie blijft het ook maar doorgaan, daar lijkt voorlopig ook geen verbetering in te zitten 
ik zal kijken of ik van de week weer eens wat foto's kan maken, ook van hoe het terrein nu is opgeknapt, op wat laatste bouwmaterialen na is het nu bijna helemaal keurig. De carport is bijna afgestuct, de zadelkamer moet nog een dak op en geverfd worden, hoop eind van de week dat alles klaar is

Filmpje met de jonge hengst heb ik hier wel geplaatst toch? Iig iets haha. Paarden bij jullie dus ook wintervacht.. Vast niet zo dik als in NL?
ben ik blij dat we uiteindelijk niet naar die DA hebben geluisterd die wilde opereren of blisteren

Hoe ver is ze?
Mijn bijrijdster heeft Furia lekker mee naar buiten genomen, valt dan toch altijd nog tegen onverwachts wat ik allemaal voor mijn studie moet doen. Moet o.a. een snack ontwikkelen van max. 110 kcal en met biologische/duurzame ingrediënten, nou das niet makkelijk en wat ik vandaag geprobeerd had vond ik echt niet lekker haha. Dit is ook niet de richting van de studie die ik op wil (gebrek aan creativiteit haha) maar goed, je moet natuurlijk met alle richtingen van de opleiding kennis maken.
vervelend is dat altijd dat er altijd zo veel dingen bij komen kijken waar je zelf eigenlijk niets mee wilt he, dan zou je je veel liever verdiepen in een voor jezelf interessanter onderwerp maar moet je weer de regeltjes volgen.. 

_Saida_ schreef:Branka -> Hoe is het met Petra en haar knappe Tsjillert?
_Saida_ schreef:Angela -> Hou Nouchka maar goed in de gaten met al die wormen.
Ze zou niet de eerste zijn die koliek krijgt na zo'n flinke wormenbesmetting, en dan dat in ene 'alle' wormen weg zijn...
Fijn dat Broek beter gaat! Mooie berber van je vriendin! Ik was laatst bij een berber merrie, voor een zadel check. Blijven ook leuke paardjes.