Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Suelza schreef:En verder, tja... veel mensen daar hebben, integenstelling tot in mijn eigen korps, relatief weinig rijervaring. Ik ben gewoon bang voor scheve gezichten, wat je op maneges ook al hebt als je iets beter of anders rijdt als de rest. Daarom sta ik op een kleine pensionstal, dan kun je tenminste gewoon je eigen ding doen...
Moeilijk... werken met paarden is leuk, maar plezier met werken is nog veel leuker...
Kelly_Taco schreef:Ongelovelijk vind ik het dat mensen daar nog in trappen Marialva Ik zou nooit mijn paard verkopen zonder de kopende partij te hebben gezien....
En jullie hebben allemaal niks gemist hoor.. maar ik had het hier nog niet neergezet... wilde het eigenlijk stil houden tot morgen maar ik kan het toch niet laten:
![]()
![]()
MORGEN WORDT ADORNO GEKEURD.... EN ALS HIJ GOED IS DAN MAG IK MEZELF ZIJN BAZINNETJE NOEMEN
![]()
![]()
![]()
Ben echt op van de zenuwen
Kelly_Taco schreef:Ongelovelijk vind ik het dat mensen daar nog in trappen Marialva Ik zou nooit mijn paard verkopen zonder de kopende partij te hebben gezien....
En jullie hebben allemaal niks gemist hoor.. maar ik had het hier nog niet neergezet... wilde het eigenlijk stil houden tot morgen maar ik kan het toch niet laten:
![]()
![]()
MORGEN WORDT ADORNO GEKEURD.... EN ALS HIJ GOED IS DAN MAG IK MEZELF ZIJN BAZINNETJE NOEMEN
![]()
![]()
![]()
Barroco schreef:Annelie welkom!
Wildlife manegement, heb ik ook graag willen doen. Bevalt het?
Leuke Fries
Suelza schreef:Btw... Zoekt er iemand nog een mooie berner sennen van nog geen anderhalf jaar oud? Er zit spoed achter... De eigenaren willen er vanaf en als er niert binnen een week een huisje voor hem wordt gevonden, laten ze hem afspuiten bij de eerste de beste dierenarts die een gezonde jonge hond willen afspuiten
Suelza schreef:Btw... Zoekt er iemand nog een mooie berner sennen van nog geen anderhalf jaar oud? Er zit spoed achter... De eigenaren willen er vanaf en als er niert binnen een week een huisje voor hem wordt gevonden, laten ze hem afspuiten bij de eerste de beste dierenarts die een gezonde jonge hond willen afspuiten
LALALOVEr schreef:@ twilight, bedankt!Die van jou is ook wel mooi!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()