Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ach volgend jaar beter!
. Als je een goed liggend zadel hebt hoef je toch weer geen nieuwe. evdpanne schreef:Jammer dat ie dan niet helemaal langs je huis kwam. Maar ach volgend jaar beter!
evdpanne schreef:Wat raar trouwens dat die nieuwe bijrijdster van Tulp geen les of iets dergelijks volgt. Vind ik juist altijd heel fijn... En dat van het zadel vind ik ook wel apart. Als je een goed liggend zadel hebt hoef je toch weer geen nieuwe.
. Daar heb je ook helemaal gelijk in! Als je er zelf niet bent kun je ook niet nagaan hoe mensen met je spullen omgaan, en je wil natuurlijk niet terug komen dat alles ineens beschadigd is of weg....
. Maar begrijp de frustraties ook wel. Je steekt toch wel tijd in zo'n paardje en je hebt er een band mee, dan wil je toch altijd het beste voor ze... Ik had dat ook met Komiek, paardje van een vriendin van me wat ik er naderhand ook maar een soort van bijverzorgde. Maar dat werd naderhand echt te gek
. Maar toch zat ik er telkens mee als ik zag dat ze weer is op stal stond omdat zij dr bed niet uit kon na een avond stappen...
. En je hebt altijd fifi nog
.
. Met een verzorgpaard zit je toch weer vast aan hoe een eigenaar er over denkt
.
. Ik wilde hem op de vensterbank leggen maar legde m op een papiertje wat er net naast lag en zo viel die in de emmer die klaar stond om de ramen te zemen
. Hij heeft het gelukkig wel overleeft
, maar ja het was een nokia oud model en die dingen overleefde alles! 
. Anders had er ook nog wel een aantal euro van me de wasmachine in gegaan en telefoons ook
.
.