[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:15

Nathalie; Wat Regine idd aangeeft zou zo maar eens heel goed kunnen! En natuurlijk consequent blijven! Alleen wanneer jij het vraagt mag die dat doen, en anders moet je het negeren! Hij is wel slim trouwens dat ie het zo snel door heeft Pling

Ellis; Gelukkig ben je thuis!! Jeetje, tis niet niks hoor... 3 maanden... Ach gut . En dan ook nog is revalideren! Kan je nu ook niet meer voor de klas staan? En hopen dat je een oplossing vind voor Fifi!

Sanne; Gaaf, weer een nieuwe! Leuk hoor al die paarden van A tot Z Haha! . Chico kan idd heel lekker draven haha. Ik zal hem deze dagen maar veel op wandeling moeten nemen denk ik Tong uitsteken . Anders ben ik hem straks kwijt op het strand Nagelbijten / Gniffelen haha.

Lisenka; Super hoor dat je les goed ging! Wanneer laat je Jan weer is foto's maken. Halley is zó knap Kwijl. En hahahaa Haha! Haha! , die pizzatent ROFL . Heb me rot gelachen Haha! . Was echt een super weekend toen!! Pling

Jolijn; He, jammer man Ach gut . Balen....... nou wie weet tot over een tijdje dan maar weer?! Succes met je paardje!

Fanny; Mooie foto's van jou en Janske! Jullie zijn weer vooruit gegaan Pling . Leuk stel!

Suus; Gaaf filmpje van Goya! Hihi, leuk om hem nu ook eens te zien lopen, die lekkere bonk haha. Knap hoor zo op 1 hand!

Madelief; Lovers Oeeeh, knappe Fuurtje. Ben ook zeer benieuwd naar rijfoto's! Volgens mij vliegen jullie vooruit Pling

Mies; Yeaah, losrijfoto's en film materiaal straks hihi. Leuk hoor, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!!

Denise; Welkom hier, foto's vinden we altijd leuk Pling *Edit, zie net je foto's. Een statig typje die fries van jou haha! En lekker hoor op t strand!

Frank; Hoe is het met Des? Rij je er nu in de tussentijd nog zonder zadel op eigenlijk? En hoevaak doe je dat per week met des?

Zoo, nog ffies en dan met Benthe, Dennis en vriendlief naar Walibi!! Best leuk, alleen het weer niet.. No Cheer Echt weer een domper op de zaak Boos! . Maarja, het zal wel fun worden ( en ik heb toch lekker vrij kaarten dus kost me niks Tong uitsteken ). Gelukkig ben ik goed voorbereid met me regenjasje, ik zal hem nodig hebben........ Nerd

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:27

bedankt voor de leuke reacties Haha!
Met één hand.. Ja, het went.. De andere hand laat ik op mn been rusten, daar denk ik nooit zoveel over na eigenlijk haha. Meer dat ik met mijn linkerhand niet teveel aan de stang zit Tong uitsteken
Regine, op de grond lag niets, me ma was aan't filmen en dan gaat het nog wel eens fout hihi.
Iloon, veel plezier in walibi!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:34

Prinslover: ja die fries van mij is idd een statig typje haha

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:17

Hoiii Doei!

Ik ben nieuw hier Clown
Ik heb sinds gisteren een heeeeel leuk paardje aangeboden gekregen om te rijden van manege Vrieswijk in Damwoude.
Het betreft een 7jarige dekhengst Bart, hij is 1.65 hoog en 80% fries.
Van het weekend gaan we even rijden en kijken hoe het klikt.
Met Bart is de bedoeling flink te gaan trainen, lessen en uiteindelijk de wedstrijden in Clown
Vandaar mijn topic verderop met de vraag over barokke wedstrijden, ben hier niet in thuis nog Bloos

Meet Bart:
Afbeelding

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:45

Wat gaaf een bonte fries. Hij is wel heel mooi hoor. Ben ook wel benieuwd hoe hij er onder het zadel uitziet.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:12

Ans : WELkom Doei! Wat een knapperd Lachen heel gaaf aanbod Knipoog
Heb je nog meer foto's Haha!
zijn wij hier namelijk dol op Tong uitsteken

Ilona: Thansk Haha!

Denise: Welkom Haha! Doei! ja we worden weer versterkt met een fries Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:23

Ans en Denise welkom.

Ans: gaaf die bonte friezen. Wij hebben hier een 1,5 jarige staan van 'bonte' Willem. Zijn moeder is ook een bonte fries. Hij zelf is gitzwart met een kolletje.

Ilona: Dank je wel namens Halley. Ik ben ook nog steeds verliefd op hem. Hij is ook gewoon zo lief (en een tikkie ondeugend soms). Zijn jullie vandaag naar Walibi?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:35

Ans: Welkom! Mooie bontefries hoor! Hopelijk klikt het met rijden!

Nouvel: Hopelijk gaat het revalideren goed! En vind je snel een oplossing voor Fifi! Is wel lastig idd als je een gevoelig paard hebt, daar kan niet iedereen mee overweg...

Prinslover: Hoe was het in Walibi? Viel het weer nog een beetje mee, en was het niet te druk? Van de week moesten ze zelfs de hekken sluiten omdat het park gewoon helemaal vol was...

Denise: Ook welkom!

Vanmiddag ga ik weer naar Atlas en Komiek. Heeft iemand nog tips om een paard te vangen in het land Tong uitsteken. Atlas wil zijn 'kudde' de laatste tijd niet echt verlaten... Ben telkens een ongeveer half uur bezig om m uit het land te krijgen. Denk ik dat ik m te pakken heb rukt ie zich weer los en gaat ie weer vrolijk verder in galop door het land crossen... Wordt dr nu wel een beetje moe van!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:08

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:30

Heej Barroco wat moeilijk voor je als je relatie onverwacht uitgaat, ik weet daar helaas alles van.
Extra moeilijk als je ook je beestje nog eens moet achterlaten. Gelukkig is je contact met je ex goed en kun je af en toe nog even van hem genieten. Mooie plaatjes hoor!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:42

Veel sterkte verder ellis, het is al heel wat dat je evne op kon staan Haha!

Robijntjah hopelijk tot snel weer Haha!

Nieuwe mensen welkom hier Haha! Haha!

en bedankt voor de tips, ik probeer het te negeren al hij uit het niets z'n benen op tilt maar is nogal moeilijk als je die naar je hoofd geworpen krijgt Tong uitsteken en hij is zeker slim ja had het noit verwahct dat het zo snel zou gaan. ben idd nog vanplan om hem meer VD te leren want dat heeft toch ook te maken met ata escuela (wat ik dus met hem wil gaan doen)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:56

Opletten waar je zelf staat, dat is het belangrijkste. voorlopig even naast de schouder blijven zodat hij je niet kan raken. En echt net doen of je gek bent, hoe hoog dat been ook komt Clown

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:32

haihai, ben ik weer even!

bedankt voor alle lieve reakties!

bijlezen red ik nog niet, zo lang houd ik het niet uit op de stoel achter de computer jammer genoeg...

ga dus zo gauw m'n plekje op de bank weer opzoeken!

werken gaat inderdaad voorlopig ook niet lukken, 30 beweeglijke kleuters lesgeven met je been omhoog valt helaas niet mee...
dus daar moet voorlopig een passende oplossing voor worden gezocht helaas...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:34

regine schreef:
Opletten waar je zelf staat, dat is het belangrijkste. voorlopig even naast de schouder blijven zodat hij je niet kan raken. En echt net doen of je gek bent, hoe hoog dat been ook komt Clown

ja naast de schouder probeer ik ook te staan, maar hij tilt zijn benen rochting mij op, alsof hij denkt dat zijn been daar naartoe meot waar ik sta. en naast zijn schouder staan kan ook alleen aan de rechter kant o ene 1 of andere misterieuse reden wil hij neit dat ik ana de linker kan nasst hem sta, bne ik nog aan aan het werken, maar hij vind het echt neit fijn...

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:15

Doei!

had even gereageerd in je topic madelief, maar moet het gewoon nog n keer zeggen, wat een gaaaaf paard heb jij Kwijl

Leuk filmpje van Goya, jou ken ik volgens mij ook van het vd-forum kan dat? Wel apart zo met 1 hand rijden, lijkt me nog best lastig vooral om dan een mooie aanleuning te behouden.

Wat gaaf zeg zo'n bonte fries! Ziet er echt apart uit, omdat je zo gewend bent dat ze zwart zijn Vork

Ik ben zonet ook weer een keertje bij Brent (mn vorige bijrijdfries) geweest. Was erg leuk Lachen Lekker met de eigenaresse bijgekletst, Brent gepoetst en nog even gereden. Ik reed er zo weer mee weg, had ik niet verwacht! Maar ik voel mn benen nu alweer (hij is echt type groot en breeeeed) Nagelbijten / Gniffelen volgens mij heb ik morgen echt spierpijn Clown

Morgen heb ik trouwens weer een wedstrijd aan de Lange Teugel met Umpire
*spamt*
Afbeelding
dat is mijn knappe paardje en ik op wedstrijd Lovers hoop dat ie t morgen weer goed doet

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:37

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:42

bedankt voor de lieve welkom reactie

hallo allemaal terug voor jullie

Hoi ans welkom hier wat leuk dat je een nieuw bijrijpaardje heb gevonden. heb namelijk ook al je andere topics gevolgd van kashmir en aberenzo.

ben benieuwd naar de rijfoto's

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:54

heikedenise schreef:

Hoi ans welkom hier wat leuk dat je een nieuw bijrijpaardje heb gevonden. heb namelijk ook al je andere topics gevolgd van kashmir en aberenzo.

Dank je, jij ook!
Ow wat leuk dat je dat allemaal gevolgd hebt Bloos Haha!
Ik zal zsm rijfoto's plaatsen! (hoop ik! mijn camera is niet helemaal fijntjes in de binnenbak en aangezien het weer..... zal ik wel veel binnenrijden Bloos )

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:56

Ans schreef:
heikedenise schreef:

Dank je, jij ook!
Ow wat leuk dat je dat allemaal gevolgd hebt Bloos Haha!
Ik zal zsm rijfoto's plaatsen! (hoop ik! mijn camera is niet helemaal fijntjes in de binnenbak en aangezien het weer..... zal ik wel veel binnenrijden Bloos )

we zien het vanzelf wel of de foto's erop staan en anders komen ze een andere keer want wat je zegt als het aan het weer ligt zul je wel binnen rijden.
veel succes in ieder geval:D

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:07

Jas: wat ontzettend leuk dat je Dizo weer hebt gezien.
fijn dat het weer wat bter met je gaat. die fijne momenten zijn je echt gegunt Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:42

zo ans wat een schoonheid helemaal top gauw ondr het zadel laten zien hoor
ben nu bij me ouders maar ga proberen om vanaaf de foto`s van disney erop te zetten ik heb er maar 534 hahahaha

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:59

Ik ben er ook weer!.. erg druk met de studie, maar lees wel mee. Haha!
Welkom nieuwelingen (ben zelf ook nog erg nieuw). Straks voor zo ver even bij
reageren.

Heb volgende week tentamens en dus erg druk met leren. Eind november heb ik mijn
eerste selectiedag voor luchtverkeersleider. Erg spannend allemaal.

Met Nino gaat het heel goed. We gaan steeds meer vooruit. Heb hem vandaag maar
een extra dagje vrij gegeven, want het regende zo erg. Ik had wel een probleempje
met longeren, maar dat is inmiddels ook weer opgelost. Nino vond het leuker om na
2 rondjes stil te gaan staan en omhoog te komen. Ik moest wat strenger worden en
tot nu toe heeft hij het geen 1 keer meer gedaan. Knipoog

Mijn hond Soof is deze week 1 jaar geworden. En ik mag haar nu een echte dame noemen,
want ze is precies op haar verjaardag loops geworden.

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:04

nou van harte dan maar hihihi
en wat een mooie foto lig je nu zelf in de hondenmand

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:07

Mooie fotos voorbij zien komen.
Jasmijn wat heerlijk dat je Dizo weer hebt kunnen zien lijkt me vreselijk als je dan weer afscheid moet nemen.
Ellis gelukkig ben je weer thuis, dat is toch prettiger herstellen lijkt mij.

Heb nog een hilarische foto van Piropo, altijd gedacht dat het een Paard was maar volgens mij is het een Lama Koe

Afbeelding

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:13

haha nee ze ligt stiekem op de bank. Wat een grappige foto van Piropo, echt net een lama!