Ellis; Gelukkig ben je thuis!! Jeetje, tis niet niks hoor... 3 maanden...
. En dan ook nog is revalideren! Kan je nu ook niet meer voor de klas staan? En hopen dat je een oplossing vind voor Fifi!Sanne; Gaaf, weer een nieuwe! Leuk hoor al die paarden van A tot Z
. Chico kan idd heel lekker draven haha. Ik zal hem deze dagen maar veel op wandeling moeten nemen denk ik
. Anders ben ik hem straks kwijt op het strand
haha.Lisenka; Super hoor dat je les goed ging! Wanneer laat je Jan weer is foto's maken. Halley is zó knap
. En hahahaa
, die pizzatent
. Heb me rot gelachen
. Was echt een super weekend toen!! 
Jolijn; He, jammer man
. Balen....... nou wie weet tot over een tijdje dan maar weer?! Succes met je paardje!Fanny; Mooie foto's van jou en Janske! Jullie zijn weer vooruit gegaan
. Leuk stel!Suus; Gaaf filmpje van Goya! Hihi, leuk om hem nu ook eens te zien lopen, die lekkere bonk haha. Knap hoor zo op 1 hand!
Madelief;
Oeeeh, knappe Fuurtje. Ben ook zeer benieuwd naar rijfoto's! Volgens mij vliegen jullie vooruit
Mies; Yeaah, losrijfoto's en film materiaal straks hihi. Leuk hoor, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!!
Denise; Welkom hier, foto's vinden we altijd leuk
*Edit, zie net je foto's. Een statig typje die fries van jou haha! En lekker hoor op t strand!Frank; Hoe is het met Des? Rij je er nu in de tussentijd nog zonder zadel op eigenlijk? En hoevaak doe je dat per week met des?
Zoo, nog ffies en dan met Benthe, Dennis en vriendlief naar Walibi!! Best leuk, alleen het weer niet..
Echt weer een domper op de zaak
. Maarja, het zal wel fun worden ( en ik heb toch lekker vrij kaarten dus kost me niks
). Gelukkig ben ik goed voorbereid met me regenjasje, ik zal hem nodig hebben........

heel gaaf aanbod