Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus toen zei m'n hubbie: dan ga je er toch op zitten.
) vroeger ook nog wel eens mee gesprongen. Er heeft jaren een foto van hem in het gangetje naar de kantine gehangen.
).
) nog met hem gesprongen heeft.
Heb nu geen tijd op foto voor foto te verkleinen en te uploaden
Hij is dus nu het tegenovergestelde: een flippende hypermobiel. Van de week was hij zo opgenaaid in het crossbos dat hij echt niet op mij lette en alleen maar op de omgeving, dat hij verkeerd een opsprong nam, viel, en daarbij met zn beenbeschermer bleef hangen. Godzijdank had hij die om want die was dus stuk, anders had heel zijn achterbeen open gelegen en dat is het been waar hij dat griffelbeentje aan gebroken had.
Na hem eerst zo goed mogelijk gekalmeerd te hebben (hij was nogal van zichzelf geschrokken en stond te stuiteren als een kangeroe aan de speed
) heb ik de beenbeschermer losgemaak en opnieuw vast. Daarna nog een stukje door het bos gegaan want ik wil wel dat hij even normaal doet dan. Maar hij bleef stuiteren en maf doen, dus ben ik maar teruggegaan, in draf want in stap was hij echt niet meer te rijden. Echt waardeloos, gelukkig bleef ik zelf rustig want als je op dat moment boos op hem wordt of gefrustreerd gaat doen is het end zoek. Terug op stal zat hij onder het schuim, dus eerst maar even laten rollen, daarna nog 20 min in de molen om letterlijk en figuurlijk af te koelen en daarna de onderkant afgespoten en de bovenkant gepoest. Toen was hij toch wel een beetje moe
Gewoon lekker de verhalen blijven vertellen en daarop reageren waarop je dat wilt doen?

)
Verhalen over onze Barokjes kunnen natuurlijk ook op het daarvoor opgerichte forum worden verteld! Linkje staat in mijn onderschrift

Blueberry schreef:Hij heeft PRE papier? Kan ook zijn dat het Crusado papier is namelijk. Is het van een particulier of een commercieel fokbedrijf?
En hoe is zijn afstamming? Weet je daar iets meer over?
Bruin kan wat duurder zijn dan schimmel omdat het nét wat minder vaak voorkomt. Ik dnek zo'n 3000/4000 dat je wel kan verwachten. Maar een expert ben ik er niet op hoor
BrankaZ schreef:Ik heb bij Frío nog geen deken opliggen. Vind het weer lastig om daar mee te beginnen want het is nog niet echt koud.