[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:36

sterkte met 'r!

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:46

Ag gos, klein droppie.. nu al zo'n pech. Gelukkig is je da tevreden.. Koorts is idd niet zo gek..

Frank, ik heb echt geeeen idee! Wat is jullie idee? Roep maar ;) .

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:50

Allereerst: Moppie: Ah dat kleine ding! Veel sterkte en beterschap hoor!

idefix4 schreef:
Wanda: Netjes, zie ik daar een streefgewicht staan? Knap vind ik dat! Ik weet zelf hoe moeilijk het is. Ook omwille van mijn gezondheid heb ik gelijnd hoor. Ik had veel last van mijn bekken en met minder te dragen gewicht heb ik veel minder last. Ik kan bijna alles weer, alleen lang staan is nog moeilijk

Yep, streefgewicht staat er. Nu er nog komen... Jeetje lastig hoor. Ik ben al van 94 naar 85 afgevallen in 5 jaar tijd (na geboorte van dochter) en blijf nu bij die 84/85 zweven. En als ik op mijn eten ga letten kom ik alleen maar bij!!! AARGH!! Maar we gaan nu weer vol goede moed aan de slag. Veel groentes, geoznd eten, niet snacken 's avonds en tussendoor. Want DAT is bij mij echt het ergste. Er heerst aan beide kanten diabetes in mijn familie, vader heeft diabetes en nierfalen dankzij zijn bourgondische levensstijl... ;( Dus er moet echt gewoon zo'n 15 kilo nu vanaf!!! Maar ben een echte lekkerbek en snoepkont helaas. Maar we gaan ervoor! Voor mij beter, voor paardje beter en voor de kids neit te vertegen (een fitte mama!)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:08

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:42

angela: beterschap voor nouska! hoe was de va controle vandaag? Wel super nieuws dat ze mag blijven!

ellis: wat een verandering! plaatje is heel stoer!

frank: wij passen ons wel aan jullie aan! Ik heb anouk mijn nummer gepbt!

pff shannon krijgt altijd enorme bulten van insect beten! Nou zijn ze binnen een dag weg en heeft ze er gelukkig geen last van, maar het ziet eruit! Ik kan wel een deken omdoen, maar dan komen ze nog onder dr buik natuurlijk en zo fijn vind ze dat ook niet!

Afbeelding
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:25

Weer eens een keer een Moreno spam 8-)

knappe vent:

Afbeelding

smile *D

Afbeelding

stoer;

Afbeelding
(moet zeggen dat mn man foto's heeft gemaakt en van de 50 spaanse pas foto's dit de enige beeeeetje goede is :roll: :') )

en nog wat rij-foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hmmmm,ik probeer mn hand wat meer naar voren te plaatsen,maar zie dat ik er een beetje komische schouders van krijg }:0

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:05

Ik heb vanavond in principe een hengstveulen gekocht... een palomino gefokt door stoeterij Du Bois... ja een pony!!! Hij is zoooo gaaf!!!!

Het is nog wel onder voorbehoud dat 'ie zich heel houdt t/m september... maargoed...

Het is een brutale vlegel maar ik ben helemaal verliefd.

Meet Dylano du Bois:

Afbeelding

Een jonge Djamai du Bois (v. Danny Gold) x Deinhard B, voor de liefhebbers. NRPS-papier, maar behoorlijk veel Duits bloed ;)

Nu maar ongeduldig wachten tot ie in september écht van mij wordt, en dan genieten van zijn groeien en tegelijkertijd springend wachten tot ie drie is. _O-

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:07

Shanne, gefeliciteerd!! Haha, wel totaal iets anders dan op de planning stond, maar vind hem gaaf!

Weet toevallig iemand die haar merrie heeft laten dekken door een van de Du Bois hengsten dit voorjaar, dus ik ken de stal van naam, had laatst nog gekeken op de site, en me verwonderd over hun prachtige kleuren.

Heel veel plezier en geluk met dit kereltje!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:13

Ellis: Nog steeds moeite met haar rug? Dat zal toch niet?

Angela: Nou hopen dat het helemaal goed herstelt en dat ze snel weer dat vrolijke gezonde veulentje is! Ik duim mee. Ik vind het zo sneu dat het weer zo tegen moet zitten.

Wanda: Petje af! Vaak is het een combi van bewegen en eten hè? Momenteel gaat dat mij goed af, want ik heb helemaal geen honger, dus ik eet niet veel, maar ik kan ook heel bourgondisch zijn en dan is het moeilijk om lekker eten te laten staan. Toch knap hoor! Gewoon bewust zijn met eten en genieten als het nodig is, dat maakt het het makkelijkst om vol te houden toch. Dieten doe je niet even, dat is levenslang. Helaas!

Michelle: Brrrr, dat ziet er beroerd uit joh! Wat voor insekten hebben dit gedaan?

Oe! Moreno Spam. Gab dat doe je te weinig hoor!

Shanna: Duits is niet barok toch? :+ GEFELICITEERD hoor! Hij ziet er wel ontzettend leuk uit! Super en nu maar afwachten hoe hij uitgroeien gaat!

Nou tenen krom hier: Sam is kreupel. ;( Hopen dat het voor zaterdag weer recht is, anders kunnen we niet op pad zaterdag... Ik baal ontzettend. Vermoedelijk heeft ie zich in een gekke bui verstapt, daar ga ik maar vanuit. vrijdag komt de hoefsmid, dus we zullen wel zien...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:15

Wat een lekker koppie heeft ie Shanna! Hij lijkt al best groot,wat is de te verwachten stokmaat?
Ik vind hem in ieder geval prachtig,ben dol op palomino!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:16

Bovenin de D-maat, verwacht ik. 1.46/7 ofzo? :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 06:45

shanna gefeliciteerd!
wat een leuk diertje!

en wat een mooie foto's van Moreno!

anouk, haar rug is inderdaad niet haar sterktste punt...
we zijn er hard mee bezig... 8-)

zo en nu gauw verder!
werkze allemaal!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:07

anouk: ik heb geen idee, kan vanalles geweest zijn! Ben er niet bij als ze echt steken!

Shanna: gefeliciteerd! Ik vind hun paarden altijd heel mooi! deze zal zeker ook leuk uitgroeien! Kan me nog herinneren dat je is een tijdje een palomino hebt gereden, die stond je ook goed ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:55

Ilona – het klopt idd wat je zegt zins ik op deze stal sta gaan we echt met sprongen voorruit, en daar ben ik super blij om

Angela – ag gos dat lieve droppie nu ook nog koorts heel veel sterkte ermee en verwen der maar goed.

Wanda – hier nog een die een streef gewicht hebt en ook dus aan het afvallen is, het is zwaar maar je kan het.

Mies – die bulten zien er idd niet lekker uit zeg, gelukkig zijn ze binnen een dag weg en heeft ze er geen last van, maar ik vindt ze erg groot

Gab – ja moreno :9 heerlijk paard is het toch rijden ziet er netjes uit lekker zo doorgaan. +:)+

Shanna – wat lees ik een veulen gekocht :wow: gefeliciteerd, en wat een cute ding zeg <3 oh ik begrijp dat je niet kan wachten tot september, :):) en daarna moet je nog 3 jaar wachten spannend ik duim voor je

Anouk – nee sam kreupel balen zeg. :(:) Hopelijk is het snel over ook ik duim voor je

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:57

Ellis wat een onwijs verschil tussen die fotos zeg! wat is ze prachtig geworden <3

Gab, weer prachtige plaatjes van jouw mooie Moreno, hij is zo leuk en de rijfotos zien er ook goed uit!

Hoe is het vandaag met Nouchka? vind het toch altijd zo sneu..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:18

Michelle -> Sjee wat een bulten joh!
Zij is echt heel gevoelig voor die steken!
Bij mensen zie je dat ook, dat de één flinke bulten krijgt en de ander een klein rood bultje.
Gelukkig dat ze er verder niet echt last van heeft.

Shanna -> Gefeliciteerd met je veulen! Wat een poepie!

Angela -> Hoe gaat het vandaag met de kleine Noushka?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:11

Michelle: En zo'n deken met buikflap dan? Die zijn er ook nog ;). Misschien dat dat helpt....
Borderjay: Moreno ziet er echt goed uit!
Shanna: Gefeliciteerd!! Echt een schatje is het zeg en ben altijd al fan geweest van dat kleurtje!

Zowww nu ga ik weer snel naar mijn werk :P. Moet tegenwoordig ook weer 's middags werken bij mijn oude baantje ;). Die hebben mij teruggevraagd voor de zomer dus dan kom je ze maar heel lief helpen :).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:26

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:00

Gefeliciteerd Shanna met je nieuwe aanwinst, hopelijk kun je vele jaren met hem genieten.
Ingrid.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:31

Gefeliciteerd Shanna *\o/* *\o/*
Heel wat anders dan verwacht, maar super leuk!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:44

Shanna: hij is leuk!!!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:53

nogmaals gefeliciteerd shanna hopelijk is het snel september en mag je hem echt je eigen noemen ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:44

Denise gefeli!

Angela wat balen van Nouchka! Gaat het al wat beter? Zielig zeg zo'n kleintje meteen in de kreukels :'(

Nouvel wow, dat is echt een bodybuilder geworden! Super zeg, wat een enorm verschil!

Mies balen zeg van die bobbels, 't ziet er akelig uit maar als ze er geen last van heeft valt het dus wel mee.. Pff blijft lastig, wat kan je daar nou weer tegen doen..

Borderjay leuke foto's, lekker beessie!

Shanna aaaahw gefeliciteerd! Wat een onwijs leukerdje! Wordt wel een stoere pony he.. Ik vind de kleintjes eigenlijk ook vaak leuker hihi. Prachtig kleurtje en mooie aftekeningen ook!

Anouk balen van Sam! Hoe gaat het nu met hem, al enige verbetering?

Vanochtend langs de paarden geweest, lekker met Mabrouk gespeeld. Hij lijkt nu echt aan te komen :) wij hebben het errrg druk met de verhuizing en voorbereidingen voor het huwelijk, kan helaas dus amper rijden, vanmiddag gaat de staljongen met Flaafje naar het strand, een lekkere lange rit maken. Ze kunnen erg goed met elkaar overweg gelukkig :) verder eigenlijk weinig bijzonders, zou weer eens foto's moeten maken maar ben bang dat het na ons huwelijk wordt, geen tijd nu!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:01

Iedereen bedankt voor de onwijs positieve reacties! Ben zo blij!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:03