Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. idefix4 schreef:Wanda: Netjes, zie ik daar een streefgewicht staan? Knap vind ik dat! Ik weet zelf hoe moeilijk het is. Ook omwille van mijn gezondheid heb ik gelijnd hoor. Ik had veel last van mijn bekken en met minder te dragen gewicht heb ik veel minder last. Ik kan bijna alles weer, alleen lang staan is nog moeilijk
Dus er moet echt gewoon zo'n 15 kilo nu vanaf!!! Maar ben een echte lekkerbek en snoepkont helaas. Maar we gaan ervoor! Voor mij beter, voor paardje beter en voor de kids neit te vertegen (een fitte mama!)
.
.

)

GEFELICITEERD hoor! Hij ziet er wel ontzettend leuk uit! Super en nu maar afwachten hoe hij uitgroeien gaat!
Hopen dat het voor zaterdag weer recht is, anders kunnen we niet op pad zaterdag... Ik baal ontzettend. Vermoedelijk heeft ie zich in een gekke bui verstapt, daar ga ik maar vanuit. vrijdag komt de hoefsmid, dus we zullen wel zien...
heerlijk paard is het toch rijden ziet er netjes uit lekker zo doorgaan.
gefeliciteerd, en wat een cute ding zeg
oh ik begrijp dat je niet kan wachten tot september,
en daarna moet je nog 3 jaar wachten spannend ik duim voor je
Hopelijk is het snel over ook ik duim voor je
. Misschien dat dat helpt....
. Moet tegenwoordig ook weer 's middags werken bij mijn oude baantje
. Die hebben mij teruggevraagd voor de zomer dus dan kom je ze maar heel lief helpen
.
wij hebben het errrg druk met de verhuizing en voorbereidingen voor het huwelijk, kan helaas dus amper rijden, vanmiddag gaat de staljongen met Flaafje naar het strand, een lekkere lange rit maken. Ze kunnen erg goed met elkaar overweg gelukkig
verder eigenlijk weinig bijzonders, zou weer eens foto's moeten maken maar ben bang dat het na ons huwelijk wordt, geen tijd nu!