Allereerst: Moppie: Ah dat kleine ding! Veel sterkte en beterschap hoor!
idefix4 schreef:Wanda: Netjes, zie ik daar een streefgewicht staan? Knap vind ik dat! Ik weet zelf hoe moeilijk het is. Ook omwille van mijn gezondheid heb ik gelijnd hoor. Ik had veel last van mijn bekken en met minder te dragen gewicht heb ik veel minder last. Ik kan bijna alles weer, alleen lang staan is nog moeilijk
Yep, streefgewicht staat er. Nu er nog komen... Jeetje lastig hoor. Ik ben al van 94 naar 85 afgevallen in 5 jaar tijd (na geboorte van dochter) en blijf nu bij die 84/85 zweven. En als ik op mijn eten ga letten kom ik alleen maar bij!!! AARGH!! Maar we gaan nu weer vol goede moed aan de slag. Veel groentes, geoznd eten, niet snacken 's avonds en tussendoor. Want DAT is bij mij echt het ergste. Er heerst aan beide kanten diabetes in mijn familie, vader heeft diabetes en nierfalen dankzij zijn bourgondische levensstijl...
Dus er moet echt gewoon zo'n 15 kilo nu vanaf!!! Maar ben een echte lekkerbek en snoepkont helaas. Maar we gaan ervoor! Voor mij beter, voor paardje beter en voor de kids neit te vertegen (een fitte mama!)