Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kelly_Taco schreef:Naatjuh Het was niet echt als commentaar bedoeld hoor.
Maar ik vind dit geen VD. Slechts een mening
Natuurlijk is het leuk dat hij het doet en dat je er straks verder zelf mee door kan gaan
Overigens doen wij dit ook met dekhengsten zonder touw. Het lijkt mij verstandiger om eerst aan de onderlinge verstandhouding te werken.
Jammer alleen dat er dus niet gezegd mag worden als je ergens anders over denkt en alleen maar ja en amen mag zeggen..
100x sorry, was niet zo bedoeld
tuurlijk mag je zeggen hoe je erover na denkt 
maar we zijn idd bezig met het respect voor mij enz enz, want dat is ook gewoon het

. Leuk he! Ohh wat zal Encanto het gezellig krijgen
.
?
. Wat je daar nog allemaal in vind
.
.
. Bleghhh, wat een vieze praatjes
Wel veel sterkte, kiespijn is niet lekker. Heb je pijnstilling? Anders ff bij de HA van die ibuprofen 600 zakjes halen. Daar word je wel een beetje duf van maar helpt erg goed!
Jullie hebben je iig goed geamuseerd! En arme Benthe, ze lijkt wel een beetje op Darth Vader 
zwaait even terug 
Veel sux6 met de les, het is echt te warm!
Dat staat toch hopelijk los van de olifant van Gabrielle

Of bedoelde je als mn pootje weer okej is en we met Michelle gaan rijden? We zouden naar het crossterein gaan in Belgie (de Mosten) maar als jullie mee willen zijn jullie natuurlijk van harte welkom. Je kan ook OM alle hindernissen heen als je niet wilt springen maar we kunnen natuurlijk ook ergens anders heen met zn allen. Er zitten nu ook veel prikbeesten hier, maar heb een vliegenuitrijdeken dus dan is het nog redelijk te doen. Voor op de wei ga ik er ook maar 1 kopen voor Suev want hij heeft er best veel last van. Hij gaat dan allemaal op en neer lopen rennen, waardoor hij gaat zweten, waardoor er nog meer van die rotbeesten op hem af komen. Gelukkig houdt mijn staleigenaar het goed in de gaten en haalt Suevo binnen als het te erg wordt. Enne super dat jij en Sam zo goed gaan, toppie hoor!
Als mn pootje okej is kom ik ook een keertje bij jou zwemmen hoor! Stoer dat die merries bij jullie op stal komen, ben benieuwd wat voor leuke veulies daar nog uit gaan komen!
Hij is nu verplaatst naar augustus maar aangezien 14 juli misschien het gips eraf mag, weet ik niet of ik dan een maand later al in staat ben om naast een paard mee te lopen op die manier.
whahaha!
.
. Ben echt heerlijk bruin geworden 
.
Wat erg zeg.............. ongelovelijk dit............
als ik het goed begrepen heb, is het van hun ma en joey(dr broertje) Mahja het is echt zoo chill daar. ze doen daar niet aan ik ben je baas dus luister ofz;P