[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:46

Suelza Nee mijn naaimachine liet me in de steek :D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:50

Kelly_Taco schreef:
Naatjuh Het was niet echt als commentaar bedoeld hoor.
Maar ik vind dit geen VD. Slechts een mening :)
Natuurlijk is het leuk dat hij het doet en dat je er straks verder zelf mee door kan gaan :j
Overigens doen wij dit ook met dekhengsten zonder touw. Het lijkt mij verstandiger om eerst aan de onderlinge verstandhouding te werken.
Jammer alleen dat er dus niet gezegd mag worden als je ergens anders over denkt en alleen maar ja en amen mag zeggen..

sorry, nu is verkeerd overgekomen ;( 100x sorry, was niet zo bedoeld :o tuurlijk mag je zeggen hoe je erover na denkt :D
heb een beetje stom gereageerd, nog een x sorry :+ maar we zijn idd bezig met het respect voor mij enz enz, want dat is ook gewoon het
begin ervan :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:57

Geeft niks ;)
Nadeel van internet, zie je geen intonatie :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:01

zasread schreef:
Iloon en Mies: Whahaha dat filmpje en de CarNAval _O- :')

HAHAHAHA, jij vat hem San!!! :D :D :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:07

bij deze nodig ik jullie in februari uit om te komen carnavallen!

Owww ik ben nog helemaal iets vergeten te vertellen!
Maar vanaf volgende week donderdag staan navarra en yema bij ons op stal :D De toekomstige dames voor Encanto *\o/*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:08

Misschien niet zo helder voor iedereen?

Het zijn de merries die Lobke een tijd terug voor haar fokker aanbood :D . Leuk he! Ohh wat zal Encanto het gezellig krijgen :+ .

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:13

navarra is toch wel bekend bij de meeste :P?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:13

Goh, je zal maar ineens een komkommer uit je handtas halen :9

Jullie kunnen je de gezichten van mijn collega's zeker wel voorstellen toen ik aan het klagen was over de hitte en in mijn tas op zoek was naar geld voor het (cola)automaat, om tot de conclusie te komen dat ik geen los geld bij me had, daar over klaagde en zei:

"MAAR WEL EEN KOMKOMMER!!!" en demonstratief een hele komkommer te vooschijn toverde, whahaha!

Die zat nog in mijn handtas :9 :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:15

Hahaha, je moet ook echt niet bij mij in me handtas kijken hoor :o . Wat je daar nog allemaal in vind :oo .

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:16

Vast geen komkommers :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:17

Hehe ja bij mij ook!
Het is net zo'n hutkoffer...

Maarre.. was je komkommer nog te eten dan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:18

Haha, hutkoffer, idd!! Ach ach... me vriend zit er altijd over te klagen als hij wat zoekt, wat hij in mijn tas heeft gedropt. Hij kan niks meer terug vinden :') .

Komkommers niet, wel andere dingen, appel ofzo, waar ik dan bijna te laat achter kwam := . Bleghhh, wat een vieze praatjes :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:19

Nou het was een hele, voor in de sla... Dus ik was hem gisteravond vergeten klaar te maken en kwam nu tot de ontdekking dat er dus een hele komkommer in mijn tas zat...

Vandaar ook de verbaasde kop van een van mijn collega's omdat ik vol verbazing die komkommer uit mijn tas toverde...

(Overigens dezelfde collega die mij vanmorgen zij dat ik voor me moest kijken omdat ik op een haar na met mijn giechel tegen de ijzeren wenteltrap aanliep).

Ahum...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:20

Whahaha die opmerking van Gab, lekker genuanceerd O:) :D Wel veel sterkte, kiespijn is niet lekker. Heb je pijnstilling? Anders ff bij de HA van die ibuprofen 600 zakjes halen. Daar word je wel een beetje duf van maar helpt erg goed!

Ilona en Mies wat een leuke foto's, hahaha dat filmpje :P Jullie hebben je iig goed geamuseerd! En arme Benthe, ze lijkt wel een beetje op Darth Vader :=

Hoi Debs :wave: zwaait even terug :D

Saida als Beda in een bikini komt eis ik wel dat dit even op gevoelige plaat of film wordt vastgelegd _O- Veel sux6 met de les, het is echt te warm!

Eline gedver wat een eng verhaal, kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt. Hopelijk slaat de AB snel aan en knapt hij weer op. Maar zou hij die wond gekregen hebben op dezelfde dag als dat van zn rug, of is dat later gebeurd? Veel sterkte met hem! :(:)

Michelle ik hoop dat je je gevoel in je vinger wel weer terug krijgt, echt balen maar gelukkig is dat verband er nu af. Dat is wel zo prettig met deze hitte!

Saida wat jij zegt over Jenny dat had ik ook altijd met Willy! Pfff het lijkt me echt moeilijk om Yorick na de vakantie te moeten gaan missen, komt hij dan wel in de weekenden thuis? Er gaat inderdaad veel veranderen voor jullie. Die afscheidsavonden werd ik zelf altijd echt sentimenteel van, was hartstikke leuk maar je sluit toch iets voorgoed af.

Elise heb trouwens jouw PB gehad maar moet wel mensen vinden die ook mee willen lessen anders is het niet te doen vrees ik. De site werkt niet, ik kom dan in een portal van paardensites, kan dat? En whahahah een komkommer, wat moet je daar nou weer mee _O- Dat staat toch hopelijk los van de olifant van Gabrielle :P O:)

Karina ik vergelijk het niet, maar besef wel dat ik hem in ieder geval nog bij me heb. Tuurlijk baal ik gigantisch maar ik probeer wel zo positief mogelijk erover na te denken. Vroeger raakte ik er echt van in de put maar daar schieten zowel Suev als ik ook niets mee op. Mn smid belde trouwens (heb pas een nieuwe) om te vragen of Suev vaak struikelt, nou ja dus! En of ik het goed vond dat hij er van die roll break ijzers onder deed zodat hij dan beter zijn voet af kan wikkelen. Dus dat gaan we nu proberen, want Suev krijgt altijd een ontzettend lange teen en hij hoopt dat het hiermee beter wordt.

Anouk ik weet even niet meer wat ik moest laten weten als ik wanneer waar naar toe ga :D Of bedoelde je als mn pootje weer okej is en we met Michelle gaan rijden? We zouden naar het crossterein gaan in Belgie (de Mosten) maar als jullie mee willen zijn jullie natuurlijk van harte welkom. Je kan ook OM alle hindernissen heen als je niet wilt springen maar we kunnen natuurlijk ook ergens anders heen met zn allen. Er zitten nu ook veel prikbeesten hier, maar heb een vliegenuitrijdeken dus dan is het nog redelijk te doen. Voor op de wei ga ik er ook maar 1 kopen voor Suev want hij heeft er best veel last van. Hij gaat dan allemaal op en neer lopen rennen, waardoor hij gaat zweten, waardoor er nog meer van die rotbeesten op hem af komen. Gelukkig houdt mijn staleigenaar het goed in de gaten en haalt Suevo binnen als het te erg wordt. Enne super dat jij en Sam zo goed gaan, toppie hoor!

Jelle gelijk heb je hoor, ik wou dat ik nu kon zwemmen, heerlijk! Wij zijn ook pas gisterenavond naar stal geweest, het was overdag veel te warm!

Kell gaaf een spiegelreflex, willen wij ook al heel lang dus ik ga maar eens even op die site spieken. Mooie foto's van jou en Bello, prachtig hoor! En idd net wat Suus zegt, gewoon op 1 hand rijden dat gaat veel makkelijker. Als ik Dink beweging moest geven nam ik hem wel eens mee als handpownie naast Suevo en gingen we een rondje door het bos. Dan ging ik ook mijn Spaanse bit in, en reed ik op 1 hand zodat ik Dinkey's leitouw in de andere kon houden. En wie is Hermansen, ben ik de enige die hem niet kent? Is dat dat paard waar je in luv mee bent of is dat weer een ander?

Iloon ik ben precies het tegenovergestelde hihi geef mij maar een boekje en daarna kan ik er zelf mee klooien. Soms is begeleiding wel handig maar dat gebruik ik dan meer als aanvulling en om dingen te verfijnen. En lekker dat het zo goed gaat met Chico op de wei, gelukkig is hij weer lekker aangekomen!

Weet iemand trouwens een goed makkelijk leesbaar boek over digitale fotografie? Ik heb nu toch veel tijd over dus kan ik me daar ook eens in verdiepen!

Aaahhh Mies ik ben jaloers, wil ook meeeeeee |( Als mn pootje okej is kom ik ook een keertje bij jou zwemmen hoor! Stoer dat die merries bij jullie op stal komen, ben benieuwd wat voor leuke veulies daar nog uit gaan komen!

Suus stoer he die shets aan de lange lijnen. Dinkey kan het ook zo goed en vindt het ook erg leuk om te doen :j

Nou volgens mij ben ik weer bij. Jammer maar helaas is de clinic van Piet Bakker as zaterdag afgelast ivm Rhino-haarden in de buurt |( Hij is nu verplaatst naar augustus maar aangezien 14 juli misschien het gips eraf mag, weet ik niet of ik dan een maand later al in staat ben om naast een paard mee te lopen op die manier.

Gisterenavond zijn mijn moeder en ik weer even langs Suev en Dink geweest. We hebben ze lekker verwend met appel, slobber en penen. Samen met mn moeder heb ik Suev lekker gepoetst, echt zo leuk om dat samen met haar te doen! Suev stond helemaal te genieten van alle aandacht! Verder gaat het hier zijn gangetje, ik werk weer halve daagjes (langer houd ik niet vol) en probeer het zo goed en zo kwaad als het kan in deze hitte uit te houden. Ik hoop dat het snel weer een beetje afkoelt, 20-25C vind ik helemaal niet erg. Wat we nu hebben is wel een beetje teveel van het goede!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 03-07-09 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:20

Hmmm in de context van het eerdere verhaal van "Voelt alsof ik en olifant heb gep**pt" is een verhaal over komkommers in een handtas eigenlijk best een smerig praatje :o

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:24

Suelza schreef:
Hmmm in de context van het eerdere verhaal van "Voelt alsof ik en olifant heb gep**pt" is een verhaal over komkommers in een handtas eigenlijk best een smerig praatje :o

Helemaal mijn mening, dat bedoel ik! >;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:26

Maar ik heb hem wel heerlijk opgegeten ;) whahaha!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:27

Heey
Sorry even geen meeleesmodus van mij. Kan het allemaal niet bij houden :P.

Ben woensdag heerlijk naar de groene heuvels geweest :D. Ben echt heerlijk bruin geworden :D
1 nadeel. Ik zit helemaal onder de dazen bulten. Mijn knie is helemaal dik van de bulten en mijn bovenbenen ook :(.

Vanavond ga ik weer lekker rijden :D

Vanaf nu ga ik weer proberen het bij te houden hier :P

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:32

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:50

Malin, jammer dat Piet afgelast word, ik ga 11 juli bij hem lessen bij Balingehof.
Ben benieuwd hoe Brammie het doet haha. Bij zo`n winkel met goedkope boeken (slegte, witte boekwinkel etc.) hebben ze goed leesbare boeken over spiegelreflex

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:19

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:25

Ja had het al gelezen... Vreselijk!!!

Misschien klinkt het gek, maar juist van iemand die barokkies houdt, verwacht je dit niet... Tis niet echt een 'standaard' paard om nou zo te zeggen. Mensen kopen zo'n paardje niet zomaar (denk bijv. alleen al aan kosten aanschaf, tis geen draver die je voor 3 tientjes van de baan afhaalt).

Of zeg ik nu iets heel vreemds (afgezien van het feit dat het uiteraard niet uitmaakt wat voor soort paard het is)...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:26

Tja, helaas maakt t veel mensen blijkbaar toch niets uit...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:39

|( Wat erg zeg.............. ongelovelijk dit............

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:43

Ilona ; Maja ik weet niet of beter gaat. Ik voel niks dus dat scheelt haha. Ik werk nu in een cafe en ook broodjescorner. het is van dezelfde eigenaar. Werk met Patries (pleasure) en dr broertje + zijn vriendin, dr pappie en mammie. Het is wel onwijs leuk werk :P als ik het goed begrepen heb, is het van hun ma en joey(dr broertje) Mahja het is echt zoo chill daar. ze doen daar niet aan ik ben je baas dus luister ofz;P