Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desperado was ook echt heel makkelijk. Ach, volgens mij vindt hij alles wel goed als hij zijn aandacht maar krijgt.

(psychologie) dus ik hoop dat jullie mij vergeven dat ik nogniet alles bijgelezen heb!
. 
hihi. Jij bent druk met school lees ik.. Psychologie, best interessant of niet?
. Menn, ze kan lopen
. En die kleur
. *Wat pakt ze het trouwens onwijs goed op allemaal!!*
. Zoiets ben ik ook wel van plan

. Wat een plaatje van een paard trouwens!
.
.
. Oohh, ben zooo gek op m (nu al hihi). Hij is zo gaaf, elke keer denk ik weer: wauw, die is van mij
. Helemaal happy dus. Morgen alweer donderdag
. Weer een stapje dichterbij haha.

Hoezo in love hahaha.
Lisenka schreef:Ilona, en dat krijg jij dus zondag thuis. Geen wonder dat je niet meer kunt slapen. Zo te zien kan hij ook heel leuk bewegen. En gewoon rustig aan doen, dan komt het allemaal wel goed. Ik heb alle vertrouwen in jou.
Suevo gaan we 2 november doen en Dink is al gedaan. Gisteren les gehad, dat ging super! Ik heb nu les van Joop Chardonnens, hij is ook jurylid dus misschien kent 1 van jullie hem wel. Hij geeft ook springles dus dat is ook heel erg leuk voor als Suev weer helemaal in vorm is 
En een foto van mijn pas geplukte border terrier Luna 

die kuif haha!
dan zijn die 30 pagina’s voor 1 proefwerk echt niets! Ik moet voor niet aankomende maar de week daarop op donderdag ongeveer 15 x 35 pagina’s in het engels leren,mmmmm lastig 
dat koppie!

)
ben met de eigenaren aan de praat geraakt en van het een kwam het ander. Nu help ik hun met het trainen aan de Lange Teugel. Ze hebben op hun vorige stal een keer een clinic van Piet Bakker gehad en waren helemaal enthousiast, maar hadden ook geen idee hoe nu verder te moeten. Dus vroegen ze aan mij of ik niet wilde helpen, maar natuurlijk 

(gaat nog n hele klus worden geloof ik
)
Is ze er nog knapper op geworden? Hoe gaat het longeren?
Ze is gaaaf! leuk zo aan de longe!!
Zal het is gebruiken volgende keer als we een klant met dialect krijgen!
Hij is echt heel stoer!! *zonde van je poetswerk*
Ik ben al echt zo'n typ die snel onzeker is wat dat betreft. Je hebt altijd mensen met hun meningen, die zeggen dat je dingen juist wel of niet moet doen. En wat verstandig is ja of nee.... Kan daar nooit zo goed tegen
. Maar gelukkig heb ik Benthe die me gaat helpen (heeft hier meer ervaring mee), ennnn natuurlijk jullie
. Ik ga jullie zeker op de hoogte hier!!
zit er trouwens ook over te denken om bij Willy te gaan lessen, mocht hij nog tijd/plek hebben.
. Maar Suevie ziet er weer goed uit zeg
. Ik word echt vrolijk van je foto's!
Arme suevvie heeft het niet makkelijk gehad afgelopen tijd
. Maar nu gaan jullie er weer voor super hoor! En leuk dat je weer les hebt!
Knap dat jij het wel kan hoor!
En gaaaaaf paard. Heerlijk die witte paarden met lange manen
. En dan ook nog vriendjes met witte paarden op de foto, hihi, die doet het altijd goed
. Ben benieuwd naar meer foto's!
. En zondag je wedstrijd, whoee, spannend!!
Hopen dat het goed gaat! Wel leuk dat we allebei zo'n spannende dag hebben
En jeetje, ff schrikken zeg.... Gelukkig goed afgelopen!! Met ellis helaas minder....
Leuk die uitspraken!

altijd leuk als het goed gaat met een moeilijke jury erbij, dus trots mag je dan altijd wel wezne op jezelf, toch ? 
mooi ventje heb je daar aan de haak geslagen
(je verzorg paard dan eej)
en ook weer een inzakking
ik ben dus bezig met Academishe rijkunst en krijg les van Angela remie die geriderd is door Bent Branderup !! we dus nog grondwerk en dat ging gisteren niet echt helemaal lekker. hij wou gewoon niet meer weg bij me. zijn klaslokaaltje is de longeerbak waar we dus onze oefeningen doen die we moeten doen. gisteren toen ik hem dus wou laten lopen, wou Betunero niet meer, hij bleef maar naar me toe komen en wou neit meer weg, ik met de lijn die ik in me handen had slaan en omhoog gooien, zoals ik meot doen en ook altijd werkt bij hem, maar gisteren dus niet, ik dacht dan maar een klein tikje tegen z'n neus met de lijn dan gaat hij vast wel. eeeh niet dus... na 2xeen tikje tegen z'n neus te hebben ontvangen was de stoere hengst het natuurlijk beu en ging 3x recht voor me op z'n ahcterbenen staan, (niet gemeen , hij hielt zijn benen gebogen, hij wou alleen laten weten dat hij er neit van gedient was) nou toen toch maar even een longeer zweep gepakt, want kon echt doen wat ik wou hj was niet van plan om m'n zeide te verlaten.... toen ik de longeer zweep pakte hoefde ik die alleen maar te laten zien en daar ging hij weer. maar dit is toch neit de bedoeling, dus meot vandaag weer flink aan het werk met hem om zijn kleverigheid eraf proberen te krijgen.
nu kan hij het al stilstaant met allebei de benen (gewoon in een uurtje geleerd!!!!! hij is zoooo slim
) ben heel erg trots op hem, alleen heeft hij nu dus ondekt als hij zijn beentje naar voren gooid dat hij een stukje wortel krijgt, ja heel fijn, dee ik gisteren toen we klaar waren z'n deken weer om, kreeg ik ineens een knie in me gezicht want meneer wou een wortel..... iemand enige id hoe je dit voorkomt ? want hij moet het dus alleen doen al ik het hem vraag.....