Lisenka schreef:Ilona, en dat krijg jij dus zondag thuis. Geen wonder dat je niet meer kunt slapen. Zo te zien kan hij ook heel leuk bewegen. En gewoon rustig aan doen, dan komt het allemaal wel goed. Ik heb alle vertrouwen in jou.
Ik ook! En anders vraag je het gewoon aan ons
Ik kom ook maar weer eens even binnen vallen, ik hou het echt niet bij met reageren op iedereen want jullie gaan veel te hard! Maar heb hele gave foto's voorbij zien komen!
Sienna is echt super mooi onder het scheren vandaan gekomen!!
Suevo gaan we 2 november doen en Dink is al gedaan. Gisteren les gehad, dat ging super! Ik heb nu les van Joop Chardonnens, hij is ook jurylid dus misschien kent 1 van jullie hem wel. Hij geeft ook springles dus dat is ook heel erg leuk voor als Suev weer helemaal in vorm is 
Hier foto's van hoe Suev er nu uitziet, die bobbel bij zn buik is bijna helemaal weg. (Voor degenen die dat gemist hebben, hij heeft 2,5 maand geleden een hele zware koliekaanval gehad en is daar aan geopereerd. Daarna heeft hij nog 3 weken op de Visdonk in Roosendaal gestaan). Dat witte bij zn mond en op zn schouder is slobberkwijl
En een foto van mijn pas geplukte border terrier Luna 
http://picasaweb.google.nl/MalinV28/200 ... Lhv6lA_Uo#
Ellis ik hoop dat je snel een laptopje hebt! Heel veel beterschap, hopelijk heb je niet al te veel pijn.