Idra schreef:Ik vergat nog te zeggen dat ik jouw stal echt heel erg mooi vind
Dank je

Interessante discussie zo. Heb vanmiddag weer even gereden, met wat meer "druk" op de teugels, en hij liep echt erg fijn. Het gaat steeds beter en heb het idee dat hij ook meer van achter uit komt. Nog wel lastig allemaal, want als ik voor te veel doe, gaat hij verder naar beneden en weer op de voorhand..

? Wat fijn dat je Sam uiteindelijk helemaal heerlijk los kreeg zeg, dat is altijd zo'n fijn gevoel
. FIjn dat het goed ging met rijden, kan me voorstellen dat je je helemaal geweldig voelt als je 2 weken niet hebt kunne rijden.
Hoe is het met je baas op ziekenbezoek gegaan
?
Ik ben zelf beetje ziekjes aan t worden, mn neus zit dicht en mn keel ook, en hoofdpijn
. Gister had ik Fuur gelongeerd en dat ging echt goed! had een elastiek en gewoon enkele longe, want de laatste keer was ie zo aan t klieren bij de dubbele, en dan kan ik niet boos op hem worden omdat ik dan met al die touwtjes in de knoop raak
. Maar het was echt zo mooi om te zien, hoe meer ik hem van achteren dreef, hoe heerlijk hij los liet!! Echt ik zag zn hele rug ontspannen, was echt een mooi gezicht. Ow en nog meer goed nieuws, onze instructeur van de vorige manege (toen we Fuur nog niet hadden) gaat weg bij die manege en heeft nu eindelijk tijd om ons les te geven! Hij is zo goed met jonge paarden. Alleen hij en ik botsen wel af en toe
, maar hij kan me wel motiveren om alles te geven.
. Ik vind het ook wel een redelijk goede prijs, veel beter dan 500. En jeetje wat is Dizo gegroeit! Hij zag er nooit zo klein en schattig uit op die pup foto's, en nu word het al een stoere man!