_Jelske schreef:Welkom Daylight! Kun je wat meer over haar vertellen?
Ik herken wel wat je zegt hoor. Ik ben ook recent eigenaar geworden van (in mijn geval 2) friezen en de merrie heeft nog nooit de IBOP gelopen. Zo lijkt het mij dus leuk voor de ervaring om dat toch eens te gaan doen als ze er weer bovenop is. Verder ben ik in augustus met mijn veulen naar de keuring geweest, vond het reuze interessant!
Tip van Flip: ik kreeg een uitnodiging van het KFPS om naar de centrale keuring te komen en lezingen/praatjes bij te wonen over (de activiteiten van/rondom) het stamboek. Heb ik bijzonder veel van opgestoken en was ook nog eens heel gezellig. Daarnaast ook echt prachtige paarden gezien. Dus mocht je die uitnodiging ook krijgen, dan zou ik daar op in gaan als je in de gelegenheid bent!
@BopjeBo: wat een overgang zeg! Het klinkt wel alsof je met veel aandacht en intentie nieuwe thuis hebt gezocht/zoekt voor jouw paarden. Chapeau en succes met het settelen.
Ah dat is een goede tip, thanks!
Ze is 12 jaar (Jesse 435 x Jelle 368) en heeft nog niet zo veel gedaan in de zin van wedstrijden en dergelijke. Wel op jonge leeftijd wat wedstrijden gelopen. Vanaf de geboorte is ze van dezelfde eigenaar geweest dus dat helpt mij natuurlijk dat ik haar hele geschiedenis te weten kan komen. Vooralsnog is ze ontzettend lief en braaf, alleen snel afgeleid...