Geeske, flink luisteren naar je lijf he

Prachtige foto weer, Jolijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LiesbethDW schreef:Gek paard
Ik ben eventjes wat onderzoek naar voeding aan het doen. Ik wil Figo van de Podolac afhalen, maar weet niet goed waarop ik zou overschakelen. De Care4Life zegt me wel wat, spreekt me heel erg aan dat er geen granen inzitten. Of toch beter de Podogrow? Heb al voedingsadvies gevraagd aan Pavo, maar nog geen antwoord.
En na het rijden geef ik haar muesli gemengd met luzerne.

Alleen de draak begint steeds baldadiger naar andere paarden te worden! Echt gewoon even mij vergeten en op oorlogspad gaan... uithalen! Iemand een idee wat ik daar mee kan? Ze is dan zo met zichzelf bezig, dat ze ineens haar eigen peil trekt, een ander aanvalt, flink bokt/schopt zodat ik mijn evenwicht kwijt ben, en daarna weer verder loopt alsof er niets gebeurt is..., dat ze mij gewoon even vergeet. Tegen de tijd dat ik het me realiseer en mijn zit weer terug heb ben ik natuurlijk al te laat met een tik verkopen o.i.d. en zelfs als ik wel op tijd ben weet ik niet of ze de woede dan niet op mij gaat richten of nog kwaaier op dat paard gaat worden, of toch ophoudt... Haar 'bubbel' lijkt gewoon steeds groter te worden, anderen mogen steeds minder dichtbij komen, en ik baal daar van omdat het af en toe gewoon gevaarlijk is! Als er een paard voor haar loopt kan ze er trouwens wel gewoon netjes achter lopen zonder wat te doen, en als ze zelf inhaalt valt het ook nog mee, maar als er eentje achter haar loopt of ze ingehaald wordt e.d. is het echt belachelijk hoe lelijk ze dan al doet... oren super plat, staart gelijk zwaaien, bijten in het bit en als ze dus ruimte heeft springt ze bij en haalt ze uit... :S