Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat erg zeg, op dat gemeente huis! Achterlijke zooi... Stoom kwam uit je oren zeker
?
. Als je nog oefen materiaal zoekt, dan weet je me te vinden he
hihi.
. En Sam gaat goehoed! Hou het vast he

. Niceee!
. Dusse, foto's maken voor je leven hihi. Ik ga zo stiekem ff kijken! Vind fotografie echt heel leuk, maar uit zo'n boekje lezen en leren lijkt me niet zo leuk. Ben meer van de praktijk, dat iemand uitlegt zus en zo en dat ik dan zelf kan klooien
. Maar goed, eerst ff kijken wat er binnen mn budget ligt
. 
) en camera mee!
. Ik heb ook die CD... ik kijk ff of ik hem nog een keer kan branden vandaag, kan jij die houden, en geef ik die van mij door aan bent en lau!
in het water! Alleen durft Chico dat niet hahaa! En halstertouw is goed ideetje hoor, extra steun

Prinslover schreef:Jaaa. Ik heb ook die CD... ik kijk ff of ik hem nog een keer kan branden vandaag, kan jij die houden, en geef ik die van mij door aan bent en lau!
Coolin het water! Alleen durft Chico dat niet hahaa! En halstertouw is goed ideetje hoor, extra steun
. Maar liever niet!! Erop heb ik geprobeerd maar dan wil die weg gaan rennen
. Geen succes dus nog! Lijkt me wel leuk met zulke luchten te gaan zwemmen s avonds in de zee met m
. Nog ff geduld haha! En ook meertjes hier waar we stiekem in kunnen gaan! Maar hij vertikt het... Lesje bij Shannon nemen misschien
? En ik wil zekerrrrr een keer langs komen bij jou! Lijkt me gaaaf! Hij doet het nu goed op het land
. Hij was zondag/maandag echt schraal geworden
. Maar toen ik woensdag kwam was hij alweer bijna zo "dik" als toen hij maandag op de veluwe aan kwam
. Ben benieuwd hoe hij vandaag is!!
Maar die kleur van haar is mooooi! En Hermanssen, tsja... die straalt echt enorm veel uit!
ie voorpluk is ook echt geweldig van hem
*
. Houd ik je aan
. Wanneer kom je naar me toe met Sun hihi. Ik sta 10 min van t strand

. Hahahahaa, dat filmpje
. Echt zo'n "-je had erbij moeten zijn-moment".
Geweldig!!
Belloooooooooooooo. Wat issie mooi! Jij zag er ook prachtig uit Kell met die jurk wauwww!

niet slecht bedoeld hoor, voordat we woorden krijgen

oe wat is bello
De stal heeft nog geen naam, het is een uit de hand gelopen