[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:06

Jullie zijn een stelletje viespeuken!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:10

Saida: Is dus straks wel een hele grote verandering in jullie gezinssituatie. Zal voor allemaal wel wennen worden.

Anouk: Jullie gaan dus lekker. Gewoon zo doorgaan. Als je straks weer proefjes gaat rijden, denken dat het training is (helpt bij mij soms wel), dat punten niet belangrijk zijn, maar dat je lekker gereden hebt. Zo komen de punten vanzelf. Als je eerst maar weer een puntje hebt binnengehaald, dan gaat het daarna ook meestal weer beter. Ik merk als ik mezelf teveel fixeer op de punten, dat ik dan toch weer gespannen word.

Gab: Beterschap met je kies.

Michelle90: Klinkt niet goed zo met je vinger.

Kelly: Gaaf paard Hermansen. Rijd jij die vaker? Vind hem zoooo stoer.

Jelly: Lekker wezen zwemmen na het werk. Is ook het beste wat je kunt doen.

Elise: Ja, lekker he met die foto's. De fotograaf bij ons in het dorp had uit voorzorg meerdere setjes gemaakt. Hoefde maar 1 te betalen. Gelukkig zaten daar wel goede bij.

Snowy: Hoe gaat het nu met atlas?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:32

Eline: Oei, klinkt nog niet lekker met At.. Hopen dat het snel volgende week is... anders vrees ik toch dat het echt niet goed zit.. ;(

Elise: Meen je niet.. :oo . Wat erg zeg, op dat gemeente huis! Achterlijke zooi... Stoom kwam uit je oren zeker ;) ?

Kelly: Oef, Hermanssen, dat is zooo'n gave hengst!! En een spiegelreflex, toe maar!! Dat zijn dure... ben ook aan t kijke voor een nieuwe camera, maar vind die spiegelreflex echt duur (wat ze dubbel en dwars waard zijn uiteraard), anders moet ik me er heel ver in gaan verdiepen enzo. Heb ook niemand die me een beetje zou kunnen helpen. Jij kan vast om advies vragen bij Fab :D . Als je nog oefen materiaal zoekt, dan weet je me te vinden he :+ hihi.

Michelle: Muts... gaat het nu beter? En waar werk je nu?

Anouk: Leuke party gehad dus! Met dolle kids... lijkt me wel leuk je kleine meid zo in de gloria te zien :D . En Sam gaat goehoed! Hou het vast he *D

Saida: Lekker lessen zometeen? Wel moeilijk dat Jorick straks zo'n eind weg zit.... zie je hem ineens niet meer iedere dag! Maar wat je zegt, 2 uur reizen is echt niet te doen helaas.. Hoelang duurt die opleiding daar?

Gab: Auts.... dat doet pijn zeg............ En nog steeds lees ik. Wat een pech! Beterschap!

Lisenka: Hoe is het daar? Met Hally en Otto? Doen ze het goed op wedstrijden? Of staat dat op een laag pitje?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:38

Kun je wel stellen ja!

Heeft iemand nog wat leuks te vertellen? Verveel me...

:(

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:38

hm, weinig.. Beleef hier ook niet zoveel haha.
TIs iig warm, maar hoef ik je niet te vertellen en moet vanmiddag weer werken..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:51

Lisenka Ja ik rijdt hem regelmatig :j
Mijn vriendin rijdt op Zortin en die staat op hetzelfde station.
We hebben nu 11 juli een show op de keuring in Sevenum dus daar zijn we voor aan het oefenen.
Hij is niet alleen gaaf om te zien maar heeft ook een geweldig karakter. Echt een zoetje.

Ilona Deze was in de aabieding bij www.kamera-express.nl
Was echt niet duur.
Zitten 2 lenzen bij!
Vanmiddag maar even wat foto's maken van Perla en van het weekend van de hengsten... en de ruin :+:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:56

Jaaa, dé ruin op de gevoelige plaat :D . Niceee!

Ook Perla en hermanssen zijn knap hoor :~ . Dusse, foto's maken voor je leven hihi. Ik ga zo stiekem ff kijken! Vind fotografie echt heel leuk, maar uit zo'n boekje lezen en leren lijkt me niet zo leuk. Ben meer van de praktijk, dat iemand uitlegt zus en zo en dat ik dan zelf kan klooien :P . Maar goed, eerst ff kijken wat er binnen mn budget ligt :D .

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:58

elise: ik had meer geluk! in 1x goed! maar wel de ergste foto van mezelf die ik ooit gezien heb!

saida: spannend hoor! heeft hij er wel zin in, of ziet hij er tegenop

gabriella: is ook weer is wat anders dan je vent :P

Vanavond weer lekker met de paardjes in het water spetteren! Ik ga denk ik maar zonder zadel (en halstertouw idee van ilona :P) en camera mee!

Il! ik stuur je vandaag de cd! Zal die er maandag ofzo wel zijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:01

Jaaa :D . Ik heb ook die CD... ik kijk ff of ik hem nog een keer kan branden vandaag, kan jij die houden, en geef ik die van mij door aan bent en lau!

Cool :D in het water! Alleen durft Chico dat niet hahaa! En halstertouw is goed ideetje hoor, extra steun :P

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:05

dit is heel ondiep...daar durft chico ok wel in! *tjsah dan moet hij ook maar een nachtje bij shannon komen logeren!*

Hoe staat hij op de wei?!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:05

Mies Lekker hoor spetteren in het water!
Taco moest ik altijd inhoudne.. die zwom zo naar Engeland _O-

Ilona Haha ja Hermansen is echt een hottie :~
Perla ook maar die toont nooit zo wakker op foto's helaas.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:15

Prinslover schreef:
Jaaa :D . Ik heb ook die CD... ik kijk ff of ik hem nog een keer kan branden vandaag, kan jij die houden, en geef ik die van mij door aan bent en lau!

Cool :D in het water! Alleen durft Chico dat niet hahaa! En halstertouw is goed ideetje hoor, extra steun :P

Moet je een keer mee als ik met Sun ga. Sun krijgt alle paarden het water in :))

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:16

Mies! Wij hebben zee!! Als ik hem longeer, dan gaat ie er wel in met pijn en moeite :P . Maar liever niet!! Erop heb ik geprobeerd maar dan wil die weg gaan rennen _O- . Geen succes dus nog! Lijkt me wel leuk met zulke luchten te gaan zwemmen s avonds in de zee met m :D . Nog ff geduld haha! En ook meertjes hier waar we stiekem in kunnen gaan! Maar hij vertikt het... Lesje bij Shannon nemen misschien :D ? En ik wil zekerrrrr een keer langs komen bij jou! Lijkt me gaaaf! Hij doet het nu goed op het land :D . Hij was zondag/maandag echt schraal geworden :(:) . Maar toen ik woensdag kwam was hij alweer bijna zo "dik" als toen hij maandag op de veluwe aan kwam :D . Ben benieuwd hoe hij vandaag is!!

Kelly: Perla staat er vaker iets 'droger' op ja.. :D Maar die kleur van haar is mooooi! En Hermanssen, tsja... die straalt echt enorm veel uit! :j *Die voorpluk is ook echt geweldig van hem :~ *

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:16

Leuk Elise :D . Houd ik je aan :P . Wanneer kom je naar me toe met Sun hihi. Ik sta 10 min van t strand *\o/*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:17

Hmmm kan ik binnenkort wel een keertje doen. Neem ik duits projectje misschien ook wel even mee voor een 'proefduik'.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:26

Voor het vrijdagse vermaak heb ik nog een paar veluwe foto's en een geweldig filmpje wat ilona voor jullie heeft gemaakt... ik moet er nog steeds om lachen!

:~
Afbeelding

benthe voor:
Afbeelding

benthe na:
Afbeelding

ilona bij de apies
Afbeelding

camouflage benthe
Afbeelding

Afbeelding

en het klapstuk!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:32

Haha wie is dit nou O:)

Ow muchos hetos Bello :+:

Afbeelding

Afbeelding

Heel erg balen dat mijn bovenste teugel brak voordat we de ring in moesten.
Bello heeft een heel gevoelig bekkie dus was niet fijn rijden op alleen de onderste.
Eigenlijk zit ik nooit in zijn mond maar soms wilde hij toch wel even de pootjes eronder schuiven en moet je toch een ophouden maken.
Dat was erg vervelend met alleen een onderste teugel.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:38

Iloon, hahaha, hadden jullie eerst even een fles drank soldaat gemaakt? hahhaa
Kelly, lastig als je dan alleen op de onderste teugel moet, moet je één handig gaan rijden he ;)

Zo, hoezo shetties zijn eigenwijs? Nou, Brammie heeft vandaag het tegendeel bewezen.. We gaan volgende week een lesje bij Piet Bakker doen, dus ff oefenen met de lange lijnen. Nou, ging super. Mooi verzameld stapje, drafje nog wat lastiger maar dat komt wel. Hij straft mij ook als ik teveel doe. Heb hem zelf beleerd zo, maar hoe slim zo'n beestje dan is he.. Heerlijk. Teveel teugeldruk? Aah, hoofd omhoog. Ik hoef alleen maar te denken om naar links/rechts te gaan of meneer doet het..heerlijk

Prinslover

Mies: Geweldige plaatjes :D :D :D . Hahahahaa, dat filmpje :+: . Echt zo'n "-je had erbij moeten zijn-moment". :+: Geweldig!!

Kelly :~ Belloooooooooooooo. Wat issie mooi! Jij zag er ook prachtig uit Kell met die jurk wauwww!

Buitenzinnig

Oh, maar Kelly, jullie zien er prachtig uit saampjes! Helemaal vergeten te zeggen!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:40

Soeske Heb ook bijna heel de tijd eenhandig gereden.. maar daar ben ik nog niet echt heel handig in hoor haha

Ilona Knap is ie he :~

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:40

Boderjay: bah, weet hoe het is, heb het een keer gehad met een fruittella, brak me kies ook
zo in 2e, gewoon gespleten ook, maar bij mij konden ze het gelukkig nog fixen. Beterschap ermee

Kelly: deze mensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn. en dit was maar eenmalig voorlopig. Betunero is een hengst
met erg veel praatjes, en daar was hij eigenlijk mee bezig (vandaar die ketting eraan), maar besloot op het laatst dit ook even te doen
(hij stond er binnen een kwartier op) om aan mij te laten zien hoe slim Betunero eigenlijk is.
Beetje jammer dat er dan weer gelijk comentaar moet komen... ;) niet slecht bedoeld hoor, voordat we woorden krijgen ;) :D
Het was gewoon een eenmalig iets dat pa later opgepakt word, als menneer z'n eigen kan gedragen als hij los is ;) oe wat is bello
een prachtig paard !

Mies: ja hij vond het wel leuk aan die eerste foto te zien :P De stal heeft nog geen naam, het is een uit de hand gelopen
hobby geworden, ze zijn al bezig met een nieuw stuk grond waar ze een Andalusisch Centrum opgaan zetten voor 80 PRE paarden :D
dan pas krijgt het een naam, nu is het gewoon bij hun aan huis zelf. en die foto's en dat filmpje van jullie hahahaha :')

Gisteren niks kunnen doen, heb ze allebei los gegooid, het was gewoon te warm om te rijden, wel een hoop foto's gemaakt
doe er straks wel een paar spammen :P

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:43

Naatjuh Het was niet echt als commentaar bedoeld hoor.
Maar ik vind dit geen VD. Slechts een mening :)
Natuurlijk is het leuk dat hij het doet en dat je er straks verder zelf mee door kan gaan :j
Overigens doen wij dit ook met dekhengsten zonder touw. Het lijkt mij verstandiger om eerst aan de onderlinge verstandhouding te werken.
Jammer alleen dat er dus niet gezegd mag worden als je ergens anders over denkt en alleen maar ja en amen mag zeggen..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:45

@ Kelly, was het niet gelukt met de paarse jurk?!?!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:45

Iloon en Mies: Whahaha dat filmpje en de CarNAval _O- :')