[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liesd

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:59

Hij zag er ook wel niet uit, en het valt me nu meer op dan toen hij effectief zo mager was. Maar goed, dat is voorbij :)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:47

Mooie foto's weer.
Ik ga er maar niet aan beginnen.

Ingid.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:50

Ook gave foto's van Chim :+: Bij jullie ligt idd niet veel zeg! Wat een verschil!

Ik kan ook nooit naar mn lijf luisteren :o Haha.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:29

Jeetje wat een verschil zeg!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:35

wat een gave winterplaatjes komen er voor bij zeg!

en wat is Figo opgeknapt, echt een hele verandering!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:10

He he, net eindelijk weer heel even op mijn meisje gezeten... eerst gelongeerd en daarna even erop uitgestapt.
Vanmiddag eventjes in de sneeuw gespeeld, zo grappig hoe ze daar als een bezetene in begint te schrapen en happen enzo.. ;-) terwijl ze weet dat daar gewoon straat onder zit!

En jullie?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:39

Die van mij hebben lekker in de wei gestaan de afgelopen dagen, maar de pollen vliegen om je oren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:35

Even een ego bericht ;(

Net terug van controle... Chirurg vermoedt een afwijkende beenstand. Morgen meteen terug voor foto en scan, volgende week dinsdag uitslag. Klopt zijn vermoeden wordt het een corrigerende operatie en kan ik dus weer van voor af aan beginnen.... Zucht....

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:49

He gadver Jolijn!! Dit begint onderhand wel steeds vervelender te worden he?! Alsof je niet beter mag worden ouzo... Heel veel sterkte, ik hoop dat het meevalt.
Is de stand zo erg dat je er blijvend last van gaat houden? Anders kun je ook nog overwegen om het 'zo te laten' he? (als het verder niet voor problemen zorgt dan...)

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:55

Nouja, afwijkende stand voor 60 jaar nog is natuurlijk nooit ideaal. En de pijn zou al veel minder moeten zijn. Heb ook zenuwpijn in mijn onderbeen wat er echt wel op duidt dat daar iets niet loopt zoals het moet...
Als ze mij de garantie geven dat het sowieso beter wordt dan nu moet ik het gewoon doen denk ik.

Had al niet meer met kruk moeten lopen en ik krijg het gewoon niet voor elkaar om rechter te lopen dan nu...

Maar goed, ben het wel gewend dat er niets volgens plan kan gaan :')

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:57

Ah verdorie, het zit ook niet mee he? Hopelijk valt het mee, maar als een operatie inderdaad gegarandeerd helpt, zou ik niet aarzelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:01

Nee en dit verklaart gewoon heel veel van mijn klachten...
Mijn baas zal blij met me zijn _O-

Ga straks even lekker met vaders en hond naar het bos, uitwaaien!
Morgen na de foto's lessen met Mo, genieten nu het kan :)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:31

Het zit niet mee Jolijn, maar wie weet kom je na de operatie als een nieuw mens terug :D

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:59

Hé Jolijn wat ontzettend poedersuiker!
Maar inderdaad, als die operatie goed kan slagen duurt het nog wel even maar ben je er daarna ook wel vanaf, eindelijk...

Hier paardjes ook paar uur per dag lekker op het land, lekker gek doen. Fiëla rolt constant in de sneeuw en Sterre heeft van die uitspattingen, uit het niets gaan steigeren en bokken ;)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:17

Nee dan zou ik zeker ook nog maar eens onder het mes gaan! Als je er nog eindeloos last van gaat krijgen kun je beter nu maar doorbijten...

Haha, paardjes zijn gek in de sneeuw he?

Chimanga snapt niets van dat spul...
Afbeelding

En als dan blijkt dat het koud is veeg je gewoon even je hoofd lekker af bij de baas!
Afbeelding

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 05:02

Schiet niet op jolijn!
Nou heeft je baas maar even pech hihi, wat gedaan moet worden moet gedaan worden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:09

jolijn wat vervelend sterkte.

gister nacht 3.00u hoor ik hoevn over de straat galoperen,mijn stafford slaat aan en die slaat alleen aan als echt iets is.ik kijk uit de raam zie niks,daarna hoor ik het weer spring uit bed en zie 1 van onze paarden.snel aangekleed,en hop naar buiten.ik zag ze niet maar hoorde hoeven ik riep en gelukkig kwamen ze aan gegalopeerd met zijn 4en waren ze.2 volbloeden 1freiberger en natuurlijk was onze lusitano ook er bij.ze weer in de wei gezet.en gelukkig stonden onze 3 pony's wel gewoon nog in de weide.ik was echt blij dat ze kwamen toen ik riep,want als die volbloeden aan de kletter gaan kom je er met een auto achter aan aantgaan.wel zag het heel ruig uit toen ze aan kwamen echt zo bij elkaar in een groep

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:19

Oh Keona, kan me voorstellen dat dat schrikken was!
Geeske, de mijne speelt ook van sneeuwruimer, neus in de sneeuw en gaan!

Figo vindt het allemaal wel leuk zo, maar baasje heeft het nu wel gehad met de sneeuw. Waar blijft de lente?

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:24

Oeh dat is wel even spannend ja! Zo'n kudde losse paarden... maar waren ze door het draad gegaan o.i.d.? Of zat het hek per ongeluk niet goed dicht...
Das nog altijd mijn grootste angst, dat hier de paarden uitbreken en de weg op schieten als ik er niet ben! Maarja, veel meer hek dan er nu omheen zit kan ik echt niet doen ;-)
Fijn dat ze zo snel weer terug kwamen dan!! (en dat je het hoorde!!)

Gisteren weer stiekem een lesje meegereden *\o/*
Paardje was super SUPER druk met opzadelen maar mijn instructrice heeft haar even streng toegesproken ( :Y) ) en hield haar voor de verandering weer eens vast toen ik op ging stijgen... Ze was echt onwijs voorwaarts en ik kan weinig tegenhouden op het moment, maar eigenlijk liep ze wel heel lekker!! Ze was niet verkeerd maar gewoon heel fris... lekker gereden dus, maar niet het hele uur vol gemaakt, ik ben 10 minuutjes eerder gestopt dan de rest, toen hield ik het echt niet meer van de pijn in mijn buik :(
Nouja, we gaan de goede kant op!

Jolijn, heb je al meer info??

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:37

Heey

Sorry dat ik even niet ben geweest.
Had het erg druk met school

Ik heb wel bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen.

We hebben dinsdag ons hondje in moeten laten slapen en ik ben er stuk van.
Hij is nog net 16 jaar geworden ( 2 januari) en we hebben hem dus bijna 16 jaar gehad. Hij heeft maandag avond waarschijnlijk een hartaanval gehad en was daardoor erg slecht geworden. Hij is thuis ingeslapen. Ze was nog niet klaar met spuiten en toen ging ie al. Hij was echt op. Volgens de DA zou hij het einde van de week niet gehaald hebben en waarschijnlijk zou hij ook nog meer hartaanvallen gekregen hebben.
Ik ben met hem opgegroeid en weet niet beter dan dat hij er altijd was.
Nu is het erg leeg in huis en ik mis hem verschrikkelijk. Bij alles wat aan hem doet denken moet ik huilen.
Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:07

Ik weet nu wie de dader is geweest,het was de freiberger van mijn schoonouders die even onder het draadje door moest gaan en het toen dus geknapt is.want hij was de dag erna weer uit.ik heb ze normaal op een ander stuk staan,maar omdat dat zo hobbel en knobbelig is konde ze niet fijn de benen strekken,dus even op een ander stuk gezet,maar we zijn een nieuwe stal aan het bouwen dus had het afgezet net stro touw.de rest gaat ju wel nog op het stuk en blijft er ook netjes achter.maar meneer de freiberger blijft dan lekker op het andere stuk.mijn paarden zijn normaal ook echt geen uitbrekers.en ja gelukkig hoor ik altijd alles.

Sterkte met het verlies van je hondje

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:59

Ach gatsie Angela, sterkte met het verlies. Snap dat het heel vervelend is! Maar 16 is voor zover ik weet ook wel heeeeel oud voor zo'n klein hondje toch? Dan heeft hij het in ieder geval goed gehad bij jullie Y;(

Bij ons blijven ze ook echt niet achter een strotouwtje staan'!! Zie soms langs de snelweg weilanden afgezet met 'slechts' een schokdraadje ofz. dood eng vind ik dat! Die van mij heeft nu een dik hek van ruim 1,50m hoog, en dan met drie lagen hout en schrikdraad, en nog vertrouw ik het niet helemaal ;-) Maarja, als de rest er anders wel blijft staan is het wel een beetje jammer dat er dan 1 zo'n onrustzaaier bij zit!!
Hopen dat je vannacht meer rust hebt dan :Y)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:42

My_Chimanga schreef:
Ach gatsie Angela, sterkte met het verlies. Snap dat het heel vervelend is! Maar 16 is voor zover ik weet ook wel heeeeel oud voor zo'n klein hondje toch? Dan heeft hij het in ieder geval goed gehad bij jullie Y;(

Bij ons blijven ze ook echt niet achter een strotouwtje staan'!! Zie soms langs de snelweg weilanden afgezet met 'slechts' een schokdraadje ofz. dood eng vind ik dat! Die van mij heeft nu een dik hek van ruim 1,50m hoog, en dan met drie lagen hout en schrikdraad, en nog vertrouw ik het niet helemaal ;-) Maarja, als de rest er anders wel blijft staan is het wel een beetje jammer dat er dan 1 zo'n onrustzaaier bij zit!!
Hopen dat je vannacht meer rust hebt dan :Y)

ja ik maak me niet zo druk,als we voor de poort dicht hebben kunnen ze eigenlijk(zouden ze uitbreken)niet van ons terrein ag.dan lopen ze wel in de tuin en zo hihi.nee de rest is echt keurig op gevoed en blijft daar achter staan zelfs mijn pony's van 128cm .maar ja dan moet die andere maar op het andere stuk blijven zolang jammer voor hem.als ik een weiland langs de wg had zou ik het ook niet zo doen,hoor want stel je voor zo iets gebeurt wel dan lopen ze op de drukke weg en dat wil je natuurlijk niet.maar bij jou zou ik me echt geen zorgen maken,daar komen ze nooit uit(of ze moeten er al over).

16 is inderdaad een hele mooie leeftijd ook weet je dan wel al een beetje dat het er erges aan zit tekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:25

Sterkte Angela :(:)

Stoute houdini's lees ik :+

Heb weer een foto binnen :D

Afbeelding

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:06

Sterkte met je verlies Angela.
Weer een super foto zeg, toch knap hoe ze dat doen.