. Lijkt me ook wel eens leuk om op zo'n paard te rijden! Volgens mij leer je daar ontzettend veel van! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Lijkt me ook wel eens leuk om op zo'n paard te rijden! Volgens mij leer je daar ontzettend veel van! Annash schreef:Ik stap ook al jaren met krukje op!

)

wat een leuke foto's weer van Igneo, ik blijf m leuk vinden, mooi koppie heeft hij idd
wel een dikke buik ja
wordt natuurlijk nog wel een hele organisatie, het probleem is dat alles hier via mond op mond reclame gaat, kan heel snel gaan maar soms werkt het ook voor geen meter... Tunesie is op zich wel te doen als vrouw, mannen kunnen wel wat vervelend zijn af en toe maar het is meestal wel goed bedoeld. Je moet gewoon een beetje oost indisch doof zijn, maar aangezien het meeste in het Frans gaat lukt dat toch wel
echt passende zadels zullen hier wel een enorme zeldzaamheid zijn, maar in Europa was het tot een jaar of 15 terug ook nog vaak zo.. Flaafje heeft veel geduld en een zachte hand nodig, flink aansporen wordt niet gewaardeerd, en in combinatie met veel druk op het bit vliegt hij dan gelijk de hoogte in
daarbij heeft hij altijd even nodig om op te warmen, als je daar niet de tijd voor neemt wordt hij erg opstandig hihi. Jemig zeg, die heb je maar weer lekker voor de deur lopen, stel criminelen, toch een naar idee..
wat fijn dat ze blijft.. Is toch ook wel heel bijzonder!
. Ik ben echt superblij
.
. Hij ziet er wel goed uit hoor
.
. alvast veel plezier
.
.
.
. Sommige dingen gaan hardstikke goed, maar dr blijf nu bijvoorbeeld een hoek in de bak die hij ontzettend eng vind en waar je niet doorheen kan
. Buiten die hoek gaat het hardstikke goed... Ach ja we komen er vanzelf wel!

en over een jaar mag je al gaan beginnen met hem echt heerlijk hoop dat de tijd voor jou lekker snel gaat 

. We hebben wel vaker van die ups en downs
. Die horen er nu eenmaal bij! Maar ach dat wat ie wel deed was namelijk stukjes nageven en uiteindelijk ook halsstrekken (wat ie nog ontzettend moeilijk vind) maakte het niet de hoek door willen wel weer goed
. Dus dan richt ik me daar gewoon even op en die hoek ach dat komt wel! cloris schreef:Anouk; Piropo heeft gewoon absoluut geen hekel aan ruiters, hij is een hele nette heer die niet met iemand er vandoor zal gaan dat is absoluut beneden zijn stand volgens mijals je iets te straf met je handen bent zal hij stil gaan staan of hij gaat achter het bit kruipen maar voor die tijd zal je van mij al een brul 'hand toegeven!!' hebben gekregen. te weinig been kan je bij Piropo niet snel hebben
![]()
Het is gewoon een heel easy going paard
Als je het dus echt goed wil doen...
Die start nu toch ook tussen de groten?
Als je het dus echt goed wil doen...

. Hoe ging de wedstrijd??
. Ze liep vandaag voor het eerst aan een touwtje mee en goed dat ze het deed
. Ze snapte bijna meteen dat wanneer ze achter mama aanloopt en naast baasje dat er geen druk op het touw en halstertje komt te staan. Ze liep best braaf mee
.
. Ze gingen als dolle dwazen rond galopperen en de andere paarden deden allemaal mee

. Gefeliciteerd
.