Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Vertel ons er snel meer over wil je?
Gelijk heb je, als de structuur van de deken niet klopt, gewoon een andere kopen en waarom dan niet meteen een exceemdeken. Qua prijs zijn ze nu redelijk goed te betalen. Sam kent dat allemaal niet. Die kan de meest degelijke deken in een halve dag volledig slopen, dus hij heeft er 3: Een zweetdeken voor na het rijden, een nette voor op concours en een winterdeken. Alleen de 'nette' heeft ie nog wel eens op in de trailer... Eén is er 2 jaar geleden gewassen en hij zit nu nóg in de plastic!
Hoe is je nieuwe baas? Gaat het wat worden?
ben even zielig.Gister met mn zoontje naar de bios geweest en brak mn kies op een dropje.Gewoom gespleten
Vandaag dus naar de tandarts en moest ie er uit...hij zat echter kei-vast in het kaakbot,dus splinterde dat lekker mee er uit
Ik kreeg er bij de tandarts op de stoel al een ijszak op,dat zegt denk ik al genoeg

Mies_Apollo schreef:ik mag toch niet hopen dat dat straks bij mij ook zo gaat! heb je wel 4x moeten betalen?