Karina -> Ik zit ook nog te wachten op de foto's van de clinic, degene die ze heeft gemaakt heeft het nogal druk denk ik..... Ik heb er wel een paar ontvangen, maar ze zijn niet allemaal even zuiver, klein van formaat, en bij de meeste iets te ver gefotografeerd.
Ilona -> Ja idd, wat gaat de tijd snel, soms vind ik wel té snel, hoor. Volgens mij was het helemaal niet zo lang geleden dat hij als klein nat friemeltje op m'n buik lag.....
idefix4
Geplaatst: 02-07-09 14:29
Godelief, ben even niet aanwezig vanwege het sporten en feesten hoppa 307 pagina's...
blz 303 Elise Die koffie van jullie is echt eng hoor whaha!
Malin Laat weten wanneer je gaat? Mss kan ik Frank zo gek krijgen om de paardjes dan ook mee te nemen. Hier zijn de bossen overbevolkt van de dazen en horzels. Geen lachen meer aan. Is dat daar minder?
Zilfstar Wat handig dat je zo tegen een bijrijdster aanwandelt! En fantastisch dat het zo goed ging. Ook met het zadel. Overduidelijk een heel ander type dan Sam. Die kon ik wel zadelen enzo natuurlijk, want daar lag mijn val niet aan, maar owee, als ik wat voorover ging zitten! Stond ie in paniek meteen weer stil! Lekker gaan trainen vast en straks met goede moed er weer op. Wel fijn dat ie dan al weer aan het werk is, als jij het weer mag proberen. En paarden blijven smeerpoetsen hè? hihi.
Suus GEFELICITEERD MET JE DIPLOMA!!!! Leuke avond gehad?
Mies GEFELICITEERD MET JE E-RIJBEWIJS!!!! Netjes hoor in één keer! Als ik die garantie had...
Michelle Tjonge de hele wereld ligt er naast, maar jij snijd in je vinger. Hoe gaat het er nu mee? Beterschap!
Heidi Niet om je weer bezorgd te maken, maar weidemaatje? Klinkt dan wel een beetje alsof het of van dat landje afkomt, of het is een beetje besmettelijk? Gelukkig herstellen ze er snel van! Rhino schijnen ze in meerdere soorten te hebben is mij uitgelegd. Er is er één die echt gevaarlijk is, de rest is 'onschuldig.' Hopelijk knapt ie snel op en heeft de DA gelijk! STERKTE
blz 304 Kelly Klinkt letterlijk als een droompaardje! (Ik dacht in eerste instantie over je vriend ging vertellen. ) Vertel ons er snel meer over wil je?
Lisenka Afwachten maar met Lagartera. Ze houdt van verrassen! Haha. Klinkt als een vakantie op zichzelf dat meer. Wat wil je nog meer hè? Lekker de hele dag ontspannen en dan 's avonds in je eigen bed slapen en je eigen vertrouwde maaltje. Jammer dat je het werk dan niet een paar dagen kan laten voor wat het is hè?
Michelle's feest was een eitje. De kinderen zijn het zwembad ingesprongen er er tegen 5-en pas weer uitgekomen. Een zak chips ertegenaan een 2 pakken sisi en ze waren heel tevreden! De ouders had ik voorzien van een hapje en een drankje en tijdens het gebak was het aanpoten, maar toen was Frank ook present. Al met al een gezellige dag gehad!
Ilona Mijn JR ook niet hoor. De jongste overigens wel. Dat is de eerste generatie die dat ook echt kan! Idéfix kan het ook wel, maar haar broertje kon het ook niet. Die bleef domweg niet drijven. Hij zonk als een baksteen. hij is pasgeleden omgevallen door een hartaanval. Toen was ie 13, dus hij is er wel heel oud mee geworden. hihi.
Mooie foto's!! Echt heel super!
Jan Ah wat een plaatje! Alleen al voor die pups koop ik altijd page hier. Daar staan ook van die beeldige hondjes op. En om die reden mogen onze honden dus niet in het zwembad haha! Houd het nou maar op dat meer en de tuinslang... haha.
Onze zandbakschelp zit nog heel toepasselijk vol met ... zand...
JAsmijn Dat zie jij verkeerd. Dat water in de schelp was schoon. De sloten zijn dan veel leuker, ga je zo lekker van ruiken!
Jellie Bij onze rakker helpt dan gekookte rijst met gekookte kip. Is ze zo weer boven jan. Hopelijk heb je wat aan mijn tip. Arm beest toch!
Anita Het hete weer houdt ons niet tegen om te genieten van onze paardjes lees ik wel. Een roze wolk blijft zelfs nu nog goed hangen!
Gab Mooi paard hoor! Leuke foto's ziet er netjes uit!
Saida Ow, dat wist ik natuurlijk nog niet. Gelijk heb je, als de structuur van de deken niet klopt, gewoon een andere kopen en waarom dan niet meteen een exceemdeken. Qua prijs zijn ze nu redelijk goed te betalen. Sam kent dat allemaal niet. Die kan de meest degelijke deken in een halve dag volledig slopen, dus hij heeft er 3: Een zweetdeken voor na het rijden, een nette voor op concours en een winterdeken. Alleen de 'nette' heeft ie nog wel eens op in de trailer... Eén is er 2 jaar geleden gewassen en hij zit nu nóg in de plastic!
Gefeliciteerd met je neefje! Is alles verder goed met hem? Het was toch nogal spannend bij zijn papa en mama toch? Dat ie maar flink gaat groeien en het snel allemaal op eigen kracht kan doen en lekker thuis bij zijn papa en mama mag opgroeien!
Robijn HEEL VEEL STERKTE BIJ HET DRAGEN VAN JE VERLIES! Een paard is altijd een heel bijzonder maatje.
Snowy Dat zwemmen heeft ie lekker in zijn eentje gedaan, toen de meute weg was. Wat een rust!
Jan Wouw, Zorrero!! Schitterend! Wat een mooi beest!
Karina Ik ben sprakeloos! Wat een verdrietige conclusie! Hopelijk voor Veludo is het een ander verhaal en heb je nog jaren plezier met hem. Maar afscheid nemen. Het zijn er wel veel zeg hier. Brrrr, het laat me weer waarderen dat mijn paardje blaakt van gezondheid. Ik wens je heel veel sterkte in deze afschuwlijke periode!
Nee, trailer niet nodig...
Jellie Haha, wat een beest toch die Flan! Sam zou het ook kunnen hoor. Hoe is je nieuwe baas? Gaat het wat worden?
Elise Ow wat naar! Hopelijk is de verslechtering een voorbode van verbetering. Ik duim voor je! Heb je al werk gemaakt van die opticien? Ik zou zijn bloed nu wel drinken onderhand! En gecondoleerd met het overlijden van je collega. STERKTE! Veel plezier op de dansuitvoering van je nichtje.
Snowy Geen wonder dat je schrikt! Heel veel sterkte met Atlas! Hopelijk herstelt hij heel snel!
Saida Gefeliciteerd met die mijlpaal van Jorick. Dat is niet niks zeg. Leuk zo'n afsluitings avond! Idd is het nu even kommer en kwel hier hè? Hopelijk betert het snel bij iedereen.
Naatjuh Waarom heb je Betunero verhuisd? Ziet er mooi uit!
Nou ik ga er wat positief nieuws tegenaan gooien hoor! Maar even vertellen dat het hier juist een klein feestje is geweest. Michelle's verjaardag was top! Ze is helemaal blij dat ze nu naar de kleuterschool mag en ik geniet intens van de stilte in huis, want Basje is naar de peuterspeelzaal! Jammergenoeg kon ik vanmorgen niks, omdat ik nogal een vriendin heb, die zichzelf graag hoort praten en die hield maar niet op door de telefoon. Hele ochtend kwijt.
Samaranch en ik hadden gisteren les en dat ging fantastisch! Hij heeft zich van zijn beste kant laten zien. Alleen schrok ie van een kijker die zijn jas aan deed,maar na een por van mijn spoor, bedacht ie zich en ging weer aan het werk. Het gaat echt goed. Als ik een maandje zo door kan trainen, wordt hij nog meer spierbundel en als ik het kan vasthouden, gaan we de L1 ook eens verlaten...
Verder hebben we onze nieuwe auto. Een prachtige RAV 4 van Toyota. Rijd als een tierelier, alleen moet ik nog even wennen aan het schakelen. Ik heb altijd Peu gereden en dat is toch anders. Uiteindelijk sloeg ie bij mijn eerste bocht zelfs af, omdat ik hem in zijn 3 had zitten ipv zijn 1. Maar nu ik er een paar dagen inheb rondgebold, gaat het steeds beter.
Ik wens iedereen met een ziek lijf, een ziek paard of een spannende tijd heel veel sterkte en kracht toe. En Robijn nogmaals heel veel sterkte met je verlies!
Karina, Wat een K nieuws zeg, ik hoop dat het voor Veludo meevalt ik zal net als de rest voor je duimen.
Jolyn ook voor jou heel veel sterkte met je verlies, het is een van de moeilijkste dingen om te doen maar soms heb je geen keus
Suelza, Het zit jou niet mee vandaag, gecondoleerd met het verlies van je collega en veel succes met je oog.
Saida Gefeliciteerd met je neefje, en je zoon een nieuw tijdperk gaat voor hem beginnen.
Michelle90 Veel succes met je vinger.
Eline Sterkte met Atlas hopelijk knapt hij snel op.
Naatjuh Wat leuk voor je dat Bentunero zo’n goed adres heeft
Zo ik ben weer even bij, ik wens jullie allemaal nog een prettig weekend.
zasread
Geplaatst: 02-07-09 16:37
Ik kom weer even snel langs, want ik wil Karina heel veel! sterkte wensen Dit is ineens wel heel erg slecht nieuws! Ik heb zo voor je gehoopt dat Rico weer de goede kant op zou gaan en dan blijkt het alleen maar erger te worden
borderjay
Geplaatst: 02-07-09 17:36
ben even zielig.Gister met mn zoontje naar de bios geweest en brak mn kies op een dropje.Gewoom gespleten Vandaag dus naar de tandarts en moest ie er uit...hij zat echter kei-vast in het kaakbot,dus splinterde dat lekker mee er uit Ik kreeg er bij de tandarts op de stoel al een ijszak op,dat zegt denk ik al genoeg Dat was om 13.00 vanmiddag...inmiddels de hele tijd gekoeld,maar het wordt toch erg dik,gaat nu pijn doen,en bloed ondanks steeds dichtbijten met gaasje behoorlijk... K U T zooi
Snowy2004
Geplaatst: 02-07-09 17:38
Saida: wat een leuk idee voor de schoolverlaters zo’n afscheidsboek. Nu gaat de pubertijd echt beginnen.
Nathalia: Leuk die foto’s op “de ton”. Knap hoor. Alsof hij het dagelijks doet.
Anouk: Wat vreselijk. Nu kan je niet zeggen: oh, de kleine huilt ik ga gauw even kijken. Haha. Wel fijn dat ze het leuk vind de kleuterschool. Fijne auto’s toch, die Toyota’s.
Iedereen bedankt voor het medeleven met Atlas. Vanochtend op het land is er weinig verbetering te zien. De plek is dik en heet. Hij wil nog steeds niet lopen en sleept nog steeds met zijn been. Ik baal hier echt van. Volgende week komt gelukkig eDigit foto's en echo's van zijn rug maken. Ik hoop dat we er dan een beeld bij kunnen maken.
Iedereen die bij mij op de regenwolk zit heel veel sterkte. En het wordt hier nu toch wel een beetje druk zo. Hopen op een betere tijd nu.
idefix4 : Maja gaat met me hand. Vandaag moest ik terug komen en is er een neuroloog bij geweest. Het verband mocht eraf blijven en nu gewoon met een pleister wachten tot het helemaal dicht is. Helaas konden ze me over mijn gevoel geen goed nieuws geven. Ik heb 2 zenuwe geraakt, waarvan 1 een huidzenuw die ervoor zorgt dat mijn vinger aan de onderkant gevoelloos is. En dan een zenuw in mijn topje waardoor ik daar al helemaal geen gevoel heb. Ze weten niet of me gevoel terug komt. het kan zijn dat me gevoel over 6 weken terug is, maar kan ook over een jaar zijn of helemaal niet meer. Het is allemaal maar afwachten.
Dinkey, Lem gaat gelukkig de goede kant op. Heeft geen last meer van zijn buikje Jammer dat je t grondwerken niet langer dan 10 minuten met je pootje volhield.
Suelza
Snowy jeetje kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken, die arme Atlas Nieuwe baas lijkt me wel een aardige man,creatief ook.
Saida bij je kleine neefje geweest.. en afscheid van Jorick v.d. lagere school. Gaat een andere fase in nu.
PRinslover, nieuwe baas lijkt me best aardig en relaxed. HIj komt pas per 1 januari en werkt dan nog een half jaar met oude baas samen. Zal wel wennen worden.
Naatje, leuke foto's
Haha Idefix lekker aan t feesten geweest en nu ineens flink bijgelezen. Lem is gelukkig weer oke. Nieuwe baas is leuk maar nog half jaar met oude tegelijk. Mocht hij dan toch niet in de groep liggen en moet hij eruit dan blijft oude baas langer. Die gaat helaas met pensioen. He wat zonde van je rustige ochtend.. Sam lekker gelopen He je auto is er, fijn!
Au borderjay
Gisteren zijn we uit t werk gaan zwemmen. Hier verderop heb je een natuurbad, heerlijk! Daarna ongezond gaan maccen Flan maar even rondgeslingerd in de longeercirkel want rijden hadden we geen zin in. Tot half 12 in de tuin gezeten. Eik te laat maar binnen veeel te warm dus t was wel lekker.
Zoooo nou ik ben ook weer een beetje bekomen van alle nare dingen.... Ben inmiddels weer aardig opgeknapt, alleen moe van alles.
Uitvoering van kleine Joan was wel heel leuk. Dat kleine grut van 3 en 4 jaar. Zo schattig.
@ Jellie, lekker zwemmen! Dat heb ik laatst ook weer gedaan (dan wel met paard). Maar heerlijk, het water is nu lekker warm!
Kelly_Taco
Geplaatst: 03-07-09 07:58
Snowy Oww nee wat een schrik! Arme Atlas Wat een ontzettend k.lote bericht zeg. Is het niet beter om hem binnen te houden nu even?
Saida Apart he hoe snel de tijd soms kan gaan. Ik denk ook weleens.. jemig dat is alweer zoveel jaar gelden dat dit dit en dat dat ..
Jolijn Hoe moeilijk het ook is probeer niet te denken aan wat je niet meer hebt maar aan wat je Robijn hebt gegeven
Naatjuh Waar staat Betunero nu? Snpa dat je het leuk vind om dit soort foto's te krijgen alleen mij ontgaat de vrijheid van deze VD oefening door de ketting eraan. Ze kunnen beter bij het begin beginnen zodat het echt een oefening wordt en geen kunstje.
Idefix Hoop na dit weekend een fototje van hem te kunnen laten zien! Haha volgens mij ben ik ook zo'n vriendin die heel veel babbelt haha... Met de meeste van mijn vriendinnen zit ik zomaar een uur aan de foon
Borderjay Jemig dat is pijnlijk zeg! Hopelijk zakt het snel wat af. Helemaal met dit warme weer.. alles gaat zo snel kloppen.
Michelle Ook al pech... gaat niet goed zo hier in het forum! Ook voor jou
Jellie Het is heeeel slecht maar Mac is zoooo lekker
Elise Fijn dat je gister nog hebt kunnen genieten! En zwemmen met paard is ook heel leuk!
Zo mezelf gister verwend met de aanschaf van een spiegelreflex... wilde ik al zo lang Heerlijk weekendje voor de boeg.. Morgen oefenen op Hermansen en zondag en maandag weer naar Jacqueline!
Michelle_88
Geplaatst: 03-07-09 08:11
Eline: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Had je de da nog naar zn rug laten kijken? Volgende week helemaal op de foto?
saida: Helemaal naar groningen? Wat gaat hij precies doen?!
nathalia: charmante foto die 1e! Hoe heet die stal?
anouk: Ik vond zelf dat het rijden de les ervoor beter ging, maar omdat ik goed meeging in het verkeer, niet te hard maar ook niet te voorzichtig reed en goed achteruit reed was ik geslaagd...prima! Heb jij je E niet dan?! Handig toch, zo'n nieuwe auto! Ik heb een week in benthe dr automaat gereden en viel daarna in onze schakel de 1e keer ook stil. Maar van de overgang peugot naar mazda had ik eigenlijk geen moeite.
gabrielle: beterschap!!!
jellie: Niks beter dan zwemmen met dit weer!
kelly: Hoe was de show! Ik kon niet ivm vakantie...anders was ik zeker komen kijken!
vandaag maar is voor mn nieuwe rijbewijs op pad! met dat warme weer had ik steeds geen zin om naar de stad te gaan, dus heb ik het maar voor vandaag ingepland. Ben benieuwd hoe lang ik kan wachten tot ik aan de beurt ben.... eerst nog pasfoto's laten maken.
Suelza
Geplaatst: 03-07-09 08:22
Pfff... de laatste keer dat ik pasfoto's moest laten maken (ID) werd ik tot 4 keer toe terug gestuurd door een of andere wijsneus op het gemeentehuis.
Nee, mevrouw, deze foto kan ik niet goed keuren
MEvrouw... ik vind dit heel vervelend, maar deze is ook niet goed
Sorry hoor, ik begrijp dat u geirriteerd raakt, maar ziet u... de schaduw is niet goed, ziet u het zelf ook?
Mevrouw, eigenlijk is deze ook niet goed, maar voor deze keer keur ik hem goed...
Jullie kunnen je voorstellen hoe mijn gezicht toen inmiddels stond nadat ik inmiddels, zonder te overdrijven, 6 (!!!) uur verder was!
ik mag toch niet hopen dat dat straks bij mij ook zo gaat! heb je wel 4x moeten betalen?
_Saida_
Geplaatst: 03-07-09 08:44
Anouk -> Hahaha! Dat van jullie auto herken ik wel! Toen wij net onze huidige auto hadden sloeg ie bij mij ook telkens af, deze reageerde veel sneller dan de vorige en ik moest er echt heel erg aan wennen.
Gabriella -> Ik heb dat ook eens gehad dat m'n kies in 2-en spleet, maar mijn tandarts heeft toen het loszittende deel weggehaald en op het vastzittende deel een kroon geplaatst. Jammer dat dit bij jou niet is gebeurd of kon, nu zit je met de ellende..... Sterkte, hopelijk is de pijn weg nu en houdt je er geen verdere pijn aan over. *knuf!*
Michelle -> Jorick gaat daar naar een VO-school voor dove kinderen. Er zijn helaas maar weinig van zulke scholen in Nederland, en voor ons allemaal behoorlijk ver van huis. Hij zal dus doordeweeks op het internaat verblijven, er zit niets anders op. Het is 2 uur rijden met de auto om er te komen, dus het is ook echt niet te doen om dit elke dag heen en weer te reizen, dan bestaat zijn wereldje alleen maar uit school. Het internaat is op 5 min. fietsen van de school, dus hij heeft straks veel meer vrije tijd.
borderjay
Geplaatst: 03-07-09 08:46
Au,ben wakker en het voelt alsof iik een olifant gep**pt heb...
Suelza
Mies_Apollo schreef:
ik mag toch niet hopen dat dat straks bij mij ook zo gaat! heb je wel 4x moeten betalen?
Nee, de fotograaf was zo woest (op de gemeente) dat ik de foto's gratis kreeg en de 4de keer naar een andere fotograaf moest gaan (die de gemeente had geadviseerd, beetje krom) toen was het ineens wel goed.
Suelza
borderjay schreef:
Au,ben wakker en het voelt alsof iik een olifant gep**pt heb...