Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk programma ervan gemaakt zeg, vol weekend zo
wacht nog steeds op de paardentandarts... 
Kan me voorstellen dat dat te warm is, 45 graden!
't was een oud mannetje, heel vriendelijk. Eerst was Flaav aan de beurt, hij was het daar zelf echter niet mee eens en gooide gelijk iedereen omver en nerveus te dribbelen. Dus eerst Broekie maar even gedaan, wat een engeltje! Hij zette geen stap verkeerd, keek er wel een beetje verschrikt bij maar kwam erna gelijk weer lekker knuffelen. Toen Flaaf maar weer proberen, was nog een heel gedoe maar uiteindelijk is het gelukt. Het viel allemaal mee, beetje bijvijlen maar man wat een werk om het voor elkaar te krijgen. Toen Darius, die was haast nog erger dan Flaafje, maar heeft zich uiteindelijk ook laten behandelen met veel geduld, zacht gepraat en klopjes. Bleek nog best een rommeltje te zijn achterin. Ook komen er langzaam wolfstandjes op, die haalt hij er volgend jaar uit. Tandarts zei trouwens dat hij jonger is dan wij dachten, nog geen 2 jaar! Er begint ook nog helemaal niets te wisselen. Hij zei ook dat het een flinkerd zal worden, zeker zo groot als Flaaf en hij is nu al bijna net zo breed dus jippie!
misschien dat we tegen die tijd trouwens nog een paardje erbij hebben...... Kunnen we iig lekker samen gaan rijden!
En er moet steeds iemand mee daar van stal en ik vind het een beetje banketstaaf om ze daar elke week mee te storen.
ik hou het op nederlands en engels (heb ook duits gehad, maar kon dat echt niet en zelfs frans2, maar dat leverde ook niks op)
En weer les op Solido!
Woensdag liet ie zich heel makkelijk pakken, maar helaas was het weer dusdanig dat ik Sam nooit op tijd droog en schoon had gekregen.
Ben ook ontzettend moe, dus hij heeft al weer 2 dagen vrij.
Tot nu toe krijg ik hem altijd te pakken. Zelfs een keer in een wei vol ruinen en hij stond er net een half uurtje in. Frank ging dan naar huis. haha Sam is dol op mij hoor, maar ja, het is ook een paard met een heel eigen persoonlijkheid. Dat maakt hem soms moeilijk en onbegrijpelijk, maar ook wel heel erg leuk en interessant. Als ik hem snap, denk ik dat geen paard ooit nog geheimen voor me heeft. En tja, wie wil er nou weg van een net volgeschept bord met eten of een weiland met een nieuw stuk gras, als je maatjes gewoon verder mogen gaan met schranzen?
Zowiezo ga ik het meetvak goed leren, dus op korte termijn hoop ik al meer te weten dan de gemiddelde ruiter. En kieffer is de enige daar? hmmm, een zadelmarktkwaliteit kán natuurlijk ook goed zijn, mits ie past.
. Mss een rare vraag, maar ja, ik ben nooit verder geweest dan Spanje. Hoe veilig is Tunesië voor eventueel alleenreizende vrouwen?
Maar het is me toch weer gelukt. En ja, close contact rijdt echt subliem! Jammergenoeg gooit het weer roet in het eten. Met dit weer kan ik helaas niet gaan rijden. De binnenbak is één grote stofzooi en daar wil ik het leenzadel natuurlijk niet aan blootstellen, net als regen.
Dus je kan het vast beter dan ik!
! 
ik merk ook echt in alles dat die breder/ gespierder is geworden

Wat zul jij lenig worden...
.
heikedenise schreef:cloris heike is nu 8 dus hoop dat die nu ook wat meer de breedte in gaat.
Citaat:echt super hoe jij piropo aan het lopen hebt, ben daar best wel jaloers op en ik geloof ook echt dat hij je direct afstraft als je iets fout doet, maar daar leer je alleen maar van echt top om de foto's te zien
als je iets te straf met je handen bent zal hij stil gaan staan of hij gaat achter het bit kruipen maar voor die tijd zal je van mij al een brul 'hand toegeven!!' hebben gekregen. te weinig been kan je bij Piropo niet snel hebben