[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 01:57

Robijntjah schreef:
Oh Karina...
Ik ben er echt helemaal stil van en weet ook niets anders te zeggen dan een heeeeele dikke knuffel en heel veel sterkte....

Nou, ik leef nog, vraag alleen niet hoe...

Ik heb aan je gedacht vanmiddag meisje, zelfs steeds op m'n horloge gekeken...... ongelofelijk lief van jou dat je nu dan mij sterkte wenst na wat je zelf vandaag hebt meegemaakt.
De beste keuzes zijn vaak niet de makkelijkste, en als je dit soort dingen meemaakt, weet je pas weer écht hoe groot je verantwoording is voor een dier wat zo afhankelijk is van jou, en hoe zwaar dat kan zijn.
*knuf*

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 02:00

*knuf terug*

Ja, dat is echt heel zwaar. Opzich heb ik het redelijk getrokken hoor, tot ongeveer een uur geleden...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:17

Jolijn ik heb ook aan jou gedacht en om 17:47 keek ik toevallig ook weer op de klok, ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte nogmaals :(:) Hopelijk ben je de nacht een beetje redelijk doorgekomen....

Saida mooie foto van je clinic, ben benieuwd naar de rest! En nog gefeliciteerd met je neefje!

Karina oh wat balen, wij hebben pas geleden een "nieuwe" trailer gekocht voor bijna het dubbele bij de man van Cyrina. Die Veludo, wat is het toch een puppy he... zo lief en werklustig, 10 dagen rust zal hem nog niet meevallen. Ik hoop toch zo dat hij er van opknapt!

Gab mooie foto's, Morrie is echt stoer :~

Michelle beterschap, waardeloos hoor. Klinit niet lekker!

Jelle stoer hoor dat Flan daar zomaar langs durfde 8-) Succes vandaag bij je nieuwe baas! En beterschap met Lemmy, ik hoop dat hij nu de goede kant op blijft gaan!

Jan weer een geweldig plaatje, het zijn wel allemaal toppers bij jullie he :P

Elise wat zeiden ze van je oog op de controle?

Anita lekker hoor dat je zo aan t grondwerken bent met Sun, ik wou dat ik dat ook alweer kon! Ik heb het van de week geprobeerd maar langer dan 10 minuutjes ofzo hield ik het niet vol met mijn pootje |( Ook fijn dat het rijden zo goed ging, super!

Nou ik ga zo naar mijn werk, een fijne dag allemaal :wave:
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 02-07-09 07:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:21

Helloow allemaal...

Ik ga niet bijreageren, heb een %&@*$^^%@%$!@% dag vandaag...

Wil alleen Karina en Jolyn heel veel sterkte wensen.

Zelf kan ik alleen maar zeggen dat mijn bezoekje aan het ziekenhuis gisteren niet goed was.

Mijn hoornvlies hersteld wel, waardoor de cilinder die in mijn oog gemeten is, is afgenomen. Helaas gaat mijn oogsterkte momenteel heel hard achteruit. De vraag is of dat gaat verbeteren of dat het achteruit blijft gaan. Ze durven er niets over te zeggen. Ik moet nu weer aan de medicatie en over 4 weken terug komen. Dan wordt er een nieuwe scan gemaakt en dan hoor ik hoe de stand van zaken dan is. Ik moet in ieder geval de komende maanden onder controle blijven...

Lees daarnaast zojuist dat een dierbare collega van mij tijdens zijn vakantie is omgekomen. Dus mijn dag is heel goed verziekt vandaag... Ik ga vanmiddag even bij mijn kleine vriendinnetje van 3 (ben voogd van de dochter van een vriendin) kijken, die heeft uitvoering van dansles. Lekker even niets doen en blij zijn met wat je wel hebt.

|(

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:27

Elise wat een rotnieuws, en wat verschrikkelijk van je collega... |( Gecondoleerd en heel veel sterkte, ik hoop dat je vandaag wat afleiding vindt :(:)

Iloon wat een supergave foto's trouwens! Nog even over dat ik steeds niet verder kan trainen... als er zulk soort dingen gebeuren als bij Jolijn en Karina dan ben ik blij dat ik alsnog uberhaupt verder kan trainen, ook al gebeurt er dan steeds wat. Maar we herstellen er gelukkig altijd weer van *afkloppen* en kunnen daarna in ieder geval weer verder... Suev was er ook bijna niet meer geweest en als ik daar aan terug denk ben ik al lang zo blij dat ik hem nog bij me heb mogen houden. Tuurlijk is het echt zwaar klote maar als ik het relativeer met wat andere mensen hier moeten doormaken word ik er eigenlijk soort van aan herinnert dat ik dan nog bof....

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:00

saida: gefeliciteerd! Weer zo'n klein ventje!

jolijn: sterkte!

karina: heel veel sterkte! Hopelijk komen er snel betere tijden voor je!

elise: Sterkte! Even op vakantie, verschrikkelijk dat dan zoiets gebeurd!

Vanaf hier ga ik proberen weer verder bij te reageren ;) Terug van vakantie en er stond meteen een hoop op de planning. En met dit weer is het ook niks om achter de computer te zitten!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:26

Jolijn: Nogmaals veel sterkte. Heb gisteravond ook veel aan je gedacht. Vind het heel moedig van je.

Elise: Toch wel een eng idee dat je ogen zo hard achteruitgaan en dat ze niet kunnen zeggen of het gaat verbeteren. Gecondoleerd met het verlies van je collega.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:47

Daar ben ik ook weer even.
Heb niet veel te melden.
Lees wel alles mee hoor.
Karina nog maals sterkte meis :(:)
En natuurlijk jij ook Jolijn, het is een moeilijke tijd voor je.
Elise, dikke knufff

En nu ga ik van het mooie weer genieten :wave:

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:48

Jolijn en Karina, nogmaals heel veel sterkte :(:)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:50

Jolijn, sterkte...

Karina, jij ook heel veel sterkte, waardeloos dat je straks afscheid van Rico moet gaan nemen en dat Veludo eigenlijk ook serieus in de lappenmand zit, ik hoop dat er voor hem wel toekomst is ondanks zijn blessures op dit moment, frustrerend als je weet dat er wat gebeurd is maar je komt er niet achter wat precies, het zou nog goed kunnen helpen om precies te weten hoe of wat. Tis net als bij Alegra, gewoon niet die info (kunnen) krijgen.
Ik zal blijven duimen ;)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:06

Ik ben me gisteren rot geschrokken. De angst van elke eigenaar, dat je gebeld word door je verzorgster dat het niet goed gaat met je paard. Dat telefoontje kreeg ik dus gisteren. ;(
Hij wilde niet lopen en kon niet op 1 lijn lopen. Voorbenen kruiste hij en sleepte zijn rechterbeen mee. Ook was hij enorm duf. Nou dacht ik dat was het!! |(
Op stal aangekomen, snel naar mijn maatje en daar stond hij op het land. Hij had flinke koorts en het lopen zag er echt niet goed uit. Het leek alsof hij een beroerte had gehad. Ik kon het niet aanzien en barste in huilen uit. En wat doet Atlas. Die legt zijn hoofd op mijn schouder en troost mij?! De schat. :+:
DA kwam met spoed. Liet hem een stukje lopen, jeetje wat was dat erg, dat langzame schuine lopen en dan zijn hoofd en hals helemaal schuin houden en die rechterbeen die hij meesleepte. Echt akelig om te zien. Zon/vliegwerende deken ging af en daar zat een gat aan de voorkant van zijn schouderblad van zijn rechtervoorbeen. Het was een wond waar vuil in zat waar hij zich niet lekker door voelde.
Iedereen inclusief ikzelf hadden alleen maar aan die rug en de zenuwen van zijn rug gedacht en er nooit aan gedacht, dat hij gewond zou zijn. Niet kijken, gelijk gehandeld.
Koortsverlagers, antibiotica en een pijnstiller heeft hij gekregen. Gelukkig viel het mee.

Ik ben nu bezig toch met eDigit, die kunnen volgende week al langs komen. Wel flink prijzig hoor. Maar ja, we moeten er even doorheen bijten. Niet te lang naar kijken, betalen en opbergen die nota's. :P

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:08

Michelle: Jeetje, dat klinkt niet goed met die vinger van jou. Ik hoop dat je het gevoel wel terug krijgt. Sterkte. :(:)

Jan: Kan je van mijn paardje ook niet een keer van die onwijs gave foto’s maken. Hij is erg fotogeniek. :P

Karina: Wat erg voor je zeg. Het zit je niet mee. En alles komt tegelijkertijd lijkt wel.
Heel veel sterkte meid. :(:)

Jell: En hoe is je nieuwe baas?

Elise: Wat een rot nieuws allemaal. :(:) Wel fijn dat je even je gedachten bij iets anders kan zetten, bij je kleine vriendinnetje. Geniet daar even lekker van. ;)

Jolijn: ook ik heb veel aan je gedacht gisterenavond. Sterkte het valt allemaal niet mee. :(:)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:47

Jolijn -> Afbeelding

Elise -> Getver wat een rotberichten.....
Je hebt gelijk dat je even je gedachten op nul zet.
*knuffel!*

Gabriella -> Mooi dekje, hè? Ik ben er zelf ook helemaal weg van.
Daar ben ik bij toeval op gestuit, en het past heel mooi bij m'n zadel en hoofdstel, dus die móést ik natuurlijk hebben! :D
De clinic was echt superleuk om te doen!
Bij ons was er voor gekozen om 1 op 1 te doen, privéles dus, en dan een half uur of 45 min.
Jenny is één van die instructrices die de gave heeft dat, als ze een aanwijzing geeft, je dat meteen terug ziet bij ruiter en paard.
Moet je maar eens goed opletten als ze er is!
Ik vind dat altijd heel mooi en interessant om te zien.

Miichelle90 -> Vervelend dat je geen gevoel hebt in je vinger, zenuw doorgesneden?

Karina -> Jeutje meis, wat zit jij in een k*tsituatie! Ik zit het hier met ongeloof te lezen.....
Ik weet niet wat ik moet zeggen, iig niets wat jou kan geruststellen op dit moment.
Weet dat ik aan je/jullie denk en ik hoop heel erg dat het allemaal goed gaat komen met Veludo en de defensie-kwestie.
Hele dikke knuf en mocht je een schouder nodig hebben of een luisterend oor dan ben ik er voor je!
Afbeelding

Eline -> Jee dat was idd flink schrikken!
Hopelijk kan EDigit meer uitsluitsel geven over Atlas! :(:)

Wat een rotberichten lees ik allemaal hier, we zitten duidelijk even in een negatieve dip..... |(
Hopelijk niet voor lang, en loopt het voor jullie allemaal goed af!

Ik ben gistermiddag bij mijn neefje Rick wezen kijken, wat is ie klein zeg!
Als hij huilt komt er in eerste instantie niet eens geluid uit, en daarna klinkt hij heel zielig als een klein jong katje. :(:)

Daarna zijn we naar Jorick zijn school gegaan voor de musical en afscheidsavond.
De musical ging over het Wilde Westen en was leuk en grappig, maar duurde wel lang zeg.
Jorick speelde Aart Dronkaard, en dat deed hij heel leuk! :D
Elke schoolverlater werd nog even in het zonnetje gezet en kreeg een roos, een pen, een jaarboek met foto's en verslagen en een afscheidsboek waarin alle leerkrachten en klasgenoten wat leuks hadden geschreven, getekend en geplakt.
Nu is het dus definitief, Jorick zijn lagere schooltijd is afgelopen.....
Wat gaat de tijd hard, zeg!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:58

Even een paar HELE DIKKE knuffels uitdelen hier:

Snowy :(:)
Karina :(:)
Robijntje :(:)
Suelza :(:)

En Saida: gefeliciteerd met dat kleine ventje. Is ie te vroeg geboren of te klein? (Mijn zoon kwam met 38 weken ter wereld als een proppie van nog geen 40 cm en 2150 gr. Niet te vroeg = prematuur dus, maar te klein = dysmatuur)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:03

saida Die avond staat ons volgende week te wachten,musical(cash) en afscheids avond+bbq.Daarna heb ik dus allebei mijn kinderen naar het voortgezet onderwijs :wow:
ik wordt oud :=

JolijnNogmaals een hele dikke knuffel...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:04

Wanda -> Rick is idd te vroeg geboren, ruim 6 weken.
Hij is ca. 35 cm. en woog 1690 gr.

Gabriella -> Ik weet precies hoe je je voelt, ik besef me ook dat het wel erg snel gaat en ik oud wordt. ;)
Lisanne gaat nu naar de 3e van het VO, en Jorick vertrekt volgend schooljaar naar Groningen..... ;(
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 02-07-09 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:06

Malin: Ja precies, Veludo blijft mijn mega-puppy. Enneh... hoewel alles altijd weer nog erger kan, wil dat niet zeggen dat je eigen ellende minder belangrijk is! Je kunt gewoon niks vergelijken.

Elise echt waardeloos van je oog, en dan ook nog eens het nieuws van je collega nu... vreselijk. Maar uitvoering van dansles van het driejarig prinsesje moet toch weer een lach op je gezicht kunnen brengen.

Cloris: Ja, is pittig zo tegelijkertijd... Maar hopelijk pakt Veludo inderdaad de kansen die hij krijgt. Ik ga mijn energie in ieder geval op hem richten en maar gewoon accepteren dat het nu eenmaal gebeurd is. Je er over blijven frustreren is ook niet helpend. Nu is het mijn zorg en ik hoef mezelf in ieder geval niets te verwijten dat ik niet alles doe wat nu nog mogelijk is... net als jij gewoon moet zien hoever je met Alegra kunt komen. Alleen wist ik dit natuurlijk niet van te voren en was het niet de bedoeling een "projektje" aan te schaffen maar mijn toekomstpaard... ;(

Jemig, dat is zeker schrikken van Atlas! Ik kan me goed voorstellen dat het een heel akelig gezicht moet zijn geweest. Gelukkig valt dit op zich mee. Ben erg benieuwd naar wat eDigit gaat vinden, hun apparatuur is in ieder geval goed zegt mijn vader en die heeft er verstand van.

Saida: Ik vind de combi van dat dekje met je hoofdstel ook echt waanzinnig mooi op je zwarte parel. Ik ben benieuwd naar meer foto's van je clinic. Thanx voor de knuffel, ik moet nu inderdaad even een hele lange adem hebben om dit allemaal door te komen. Maar ooooit kom ik met GOED nieuws, dat kan niet anders.
Gaat het goed met je neefje, jee hij is wel klein zeg!

Nu ga ik opschieten en koffie drinken bij Gab en kijken of we verder nog wat kunnen doen. Even afleiding!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:18

even een hele dikke megaknuffel voor de mensen die het hier zo hard nodig hebben! Wat een ellende zeg...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:26

Saida: Kleine jongens worden groot! Gaat snel he, de tijd... Lijkt me wel heel leuk om als moeder je kind zo trots als een pauw de musical te zien spelen. Weet nog wel toen ik in groep 8 zat en de musical opvoerde, vond het geweldig! :D Hoe is het nu met Rints dr jeuk, helemaal 100% okee? Die foto is leuk, en sjiek dekje hoor! En wat leuk, een neefje erbij! Wat issie klein en teer zo zeg.... Hopelijk sterkt ie snel aan!

Eline: Jeeeetje, dan schrik je je echt een hoedje... :oo . En zeker omdat At toch wat ouder is.... lijkt me geen pretje zo je paard te zien staan ;( . Hopelijk knapt ie snel weer op zeg..

Jolijn: Heb je goed afscheid kunnen nemen? En nog wat moois gedaan de laatste uren? Hoe gaat het nu met je? Sterkte.... :(:)

Gab: Jou Moreno foto's!! :D . Ze zijn gaaaf! Je ziet wel dat jij een beetje zenuwappig was.. Je zit daardoor wat gespannen erop, maar dat is wel logisch, de 1e keer! Zo spannend..
Maar men, jullie zagen er poepie sjiek uit!! Die frontriem :~ .

Elise: He, bah, jij ook van dat rot nieuws gekregen... :( Niet leuk dit... je ogen zijn zo belangrijk!! Ik hoop echt zó dat het nog beter wordt!!! Hoop doet leven he... :(:)

Malin: Je hebt gelijk, het kan altijd erger.. ;( Maar toch, wat jij en suevvie afgelopen tijd hebben meegemaakt is ook niet niks hoor... Dus ook jij verdient een knuf meis :(:) .

Karina: Gelukkig voelt Veludo is nog wel happy. Ik hoop voor jou dat hij idd nog heel wat jaartjes mee mag gaan als recreatie paard! Je hebt een prachtige locatie om te rijden, dus ik hoop echt dat jullie daar samen nog veel plezier aan kunnen beleven!

Mies: Groot gelijk! De zon schijnt, naar buiten jij, lekker van shannon genieten ofzo :D . Ik zit hier maar op kantoor, beetje naar buiten zitten staren en bedenken wat ik allemaal met dit mooie weer kon gaan doen :P .

Jelle: en hoe bevalt je nieuwe baas?

Anita: Lekker bezig met Sun dus! Ik kom snel een keertje langs om te kijken! Ga je dan ook even een show weg geven ;) . Ben wel benieuwd naar hem, volgens mij issie lekker ondeugend :D .

Wat een narigheid voor sommige van jullie zeg... Echt heel vervelend. Iedereen een dikke knuffel :(:) . En ik ga duimen dat alles snel weer voorbij is, en iedereen weer op de roze wolk zit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:57

Iloon: Nouja, afscheid kunnen nemen, hoeveel ik haar ook geknuffeld heb enzo, het is toch nooit genoeg.... Maar opzich viel het moment zelf me absoluut mee, ik had gedacht dat ik heel erg in paniek zou raken maar dat was niet zo...

Alleen toen ik alleen was vannacht ging het even mis :o
Gelukkig is er een vriendinnetje hierheen gekomen en die is blijven slapen zodat ik niet alleen zou zijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:08

Ja ik snap wat je bedoeld.. maar de tijd die je nog voor het laatst hebt, zal vast nog even fijn zijn geweest... Lijkt me echt vreselijk moeilijk.. Maar wel heel mooi dat je er zelf bij bent geweest. Haar laatste adem is bij jou uitgeblazen, dat lijkt me toch wel een mooi idee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:09

Ja, dat is het opzich ook wel...

Het was echt heel typisch dat meteen erna er een stel vogels begonnen te fluiten...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:17

Brrr... *kippevelmoment*

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:05

Idefix: Garbosa heeft in spanje alleen op de wei gestaan en nooit wat gedaan ook niet bereden.
Dus denk dat ik gewoon geluk heb dat ze zo braaf was toen ik erop zat

Ilona: leuke foto's :D chico is echt verliefd :P

Borderjay: ziet eruit als een net proefje

Saida: gefeliciteerd met tante worden :D wat een mooi babytje

Miichelle: pff wat een gedoe met je hand joh, veel betershap ermee, hopelijk krijg je snel weer terug gevoel erin
voordat je geopereerd moet worden ofzo

Jeanlegrand: wat is zorrero knap !!! (L)

Karina wat erg zag ! heel er veel sterkte hiermee en een dikke knuffel ! :(:)

Elise: wat een kl*te nieuws ! ook jij veel sterkte hiermee :(:)

Snowy: dat is zeker schrikken ! moet er neit aan denken, hopelijk is Atlas snel weer beter :(:)

Gisteren heeft Betunero weer een nieuw huisje gekregen, ik heb in oud-gastel een stal gevonden waar alleen PRE's en Andalusiers staan en waar ze ook spaans/shows
trainen, dus daar is Betunero naartoe verhuisd. Gisteren avond hadden ze besloten om even wat met Betunero te doen, en kreeg net deze foto's via de mail :D
Trots op me mannetje :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:42

Bah, allemaal nare dingen. Karine, Jolijn en Elise....dikkek knuf van mij.