heel veel sterkte ellis.. gelukkig bleef je paard rustig waardoor het relatief goed afgelopen is.. dat ik het las d8 ik wow er zal wel heel wat aan de hand zijn... gelukkig viel het mee.. al is dit natuurlijk alles behalve fijn..
ellis en richard: Veel sterkte en beterschap!! Gelukkig was er snel iemand bij. Hoe gaat het met fifi?
lisenka: Dank je Ik ben ook wel heel erg blij en vooral trots! Elk nadeel heeft zn voordeel, want hoe kl*te en moeilijk het ook is met encanto, anders had ik misschien shannon wel niet gehad en was ze nu weet ik veel hoe of waar...
michelle: Nou om eerlijk te zijn goed, ze worden al soepeler, vind ze niet verkeerd zitten. Hopelijk kan ik ze zondag op mn wedstrijd aan!
Suzanne -> Oh wat lief van je vriendje! IK WIL OOK!!! Klinkt als een heel leuk dagje in de Efteling. Ik vind het zo jammer dat de entree zo duur is, net als bij Walibi. Je bent met een gezin zo € 100,= kwijt en dan sta je alleen nog maar binnen........
Frank -> Wanneer je teveel doe wordt je vanzelf gestraft, dan wil je het wel laten. Gelukkig dat alles weer goed is met je, wat moeten we allemaal zonder jou als enige man in dit topic?
Michelle -> Naast spannend vond Rintske het erg leuk de buitenrit. Oortjes stonden veel naar voren, en ze was lekker vrolijk, hihi! Hee leuk volgend jaar een veulentje van Encanto!
Richard (& Ellis) -> Jeeeee! Wat schrik ik van je verhaal, Richard! Idd een 'geluk' dat Ellis er 'alleen' een botbreuk aan over heeft gehouden, het had ook anders af kunnen lopen. Moet je toch ook niet aan denken zeg........ Hoe gaat het met het witte spook? Wens haar maar heel veel beterschap toe, een goed herstel, en heel veel lieve knuffels van Rintske en mij!
Lindy -> Mooie reportage geworden Lindy! Mocht je je nog vervelen.........
Is goed saida alleen na mijn zwangerschap.. was erg eigenwijs en had het dus ook al niet tegen manlief verteld omdat ik dan zeker wist dat hij zou zeggen.. mop dat redt je niet.. Dat wilde ik even niet horen.. Dus ben gegaan zonder wat te zeggen... Sja werd er na flink gestrafd.. veel pijn.. zelfs dat ik er snachts van wakker werd dus lukt niet meer jammer genoeg
Saida: Dat vragen wij ons dus ook af. Misschien dat er wat gebeurt is ofzo?
Michelle: Tja, ieder heeft zo zijn eigen manier, we dachten dat het bij Dentino ook wel kon, want hij liep meer bij Bonita dan bij zijn moeder.. Wat gaaf Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden!! Wel een laat veulentje dan!
Elllis: Jeetje!! Heel veel sterkte meid!! Gelukkig heb je er relatief weinig aan over gehouden! Dat was vast flink schrikken! Heeft Fifi er niks aan over gehouden! Ik hoop dat je herstel zeer voorspoedig zal gaan!
Oh oh, me dochtertje is ziek. Vanmiddag had ze 39.1 koorts, maar dat is nou 39.6 geworden. Heb dr een zetpil gegeven en in dr bed gelegd. Is echt zielig ze is ook helemaal schoor en heel erg benauwd
Mies90; Het lukt niet meer zaterdag (met vervoer), dus nu komt ie zondag . Dus dan kom je precies op tijd . Wat balen van Sam zeg.. Arme meid.... Beterschap
Karina; Hoe is het verder met jou en Veludo en de andere mensjes en diertjes? Hoe staat het met de huizen?
Saida; Wat lees ik nou, een buitenrit?! Wat gaaf joh . En super dat Rints zo braaf was, ik snap heel goed dat jij op je roze wolkje zit hihi
Sanne; Oeeeeh, romantisch hoor. Altijd leuk die jongens die romantisch zijn hihi . Geniet er maar van meid!
Frank; Goed nieuws dus, fijn hoor! Wel zo houden he!
Lindy; Gave foto's hoor!! Ik doe het je niet na hihi. Wel jammer dat alles nu zo zwaar voor je is.... nog ffies en dan is het zover !
Esther; Leuk hoor die foto's van Atlas, hij had het naar zn zin zo te zien
Sanne; Ik ben ook wel jaloers op jou hoor hihi Al die paarden die je rijd.. en je leert super veel daar!! Echt geweldig hoor... zou ik ook wel willen . Maar straks met Chico wil ik ook weer volop dingen gaan leren door lessen enzo!
Sorry als ik iemand vergeten ben .
Op mn werk is het nog steeds erg leuk (voor de nieuwsgierigen ). Heb het erg naar mn zin, en het wordt steeds leuker met de mensen en alles. Ik hoop dat dit echt een blijvertje is! . Vandaag uit mn werk de paardenwinkel ingedoken en de laatste dingen aangeschaft. Halstertouw, longeerzweep en natuurlijk; een nieuwe cap! Ik ben er dus helemaal klaar voor! Ik begin er nu ook over te dromen hahahaa . Vanacht droomde ik dat mn vader zei op zaterdagavond, zullen we hem nu toch maar halen? Jaaa, natuurlijk zei ik . Alleen toen stormde het als een gek , dus kon het niet meer doorgaan, want was gevaarlijk met een trailer te gaan rijden. (Heb ik een keer op bokt gelezen ). Dit soort gekke dingen dus hahahaha!! Wel lachen hoor, al die spanning van mezelf .
En dan ook nog minder leuk nieuws... mn beste vriendinnetje dr moeder heeft kanker . Echt heel sneu . Ze zijn nu testen aan doen, kijken wat ze nog kunnen doen. Heb het echt heel erg met dr te doen .
Ilona : Ohh dan ben ik precies optijd, maar dan moet Sam natuurlijk wel al helemaal beter zijn. Aangezien er in de Familie veel koortsstuipen zijn ben ik erg voorzichtig. Hoop dat mijn meisie lekker gaat slapen en dr rust pakt Het is net een zeehondtje. Ook erg, tegenwoordig hebben echt veel mensen het !
Ilona::= mijn vriend was niet romantisch heur! Dat was die van Suzanne! Je hebt geen reden meer om jaloers te zijn joh! Je hebt je eigen spaanse schone! En over een weekje kan je hem elke dag aanschouwen En je niet zo druk maken joh Het gaat vast helemaal goed komen met Chico ophalen!!! Super dat het zo goed gaat op je werk! Als je gewoon goed je best doet en een goede indruk achter laat komt het vast helemaal goed!
Jolijn: Jeetje, toe maar weer!! Volgens mij gaan jullie een stuk sneller dan Vaidosa en ik
Pff, vandaag een paardloos dagje, moest werken van 09.00 tot 14.30, maar doordat ze herfstbuffet hadden was het zo druk dat ik een uur langer moest blijven.. baalde ik wel een beetje van! Maar goed, heb het overleeft!