Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe gaat met je rijlaarzen ? haha
hy doet het maaral te goed 
Zo das ff heftig Ellis! Héél veel sterkte
Ik ben ook wel heel erg blij en vooral trots! Elk nadeel heeft zn voordeel, want hoe kl*te en moeilijk het ook is met encanto, anders had ik misschien shannon wel niet gehad en was ze nu weet ik veel hoe of waar...
.

Miichelle90 schreef:Jeeetje wat een verhaal zeg ! Sterkte !
Lumc is wel een goed ziekenhuis, is achter me huis hahah

alleen na mijn zwangerschap.. was erg eigenwijs en had het dus ook al niet tegen manlief verteld omdat ik dan zeker wist dat hij zou zeggen.. mop dat redt je niet.. Dat wilde ik even niet horen.. Dus ben gegaan zonder wat te zeggen... Sja werd er na flink gestrafd.. veel pijn.. zelfs dat ik er snachts van wakker werd
dus lukt niet meer jammer genoeg

Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden!! Wel een laat veulentje dan!
ze is ook helemaal schoor en heel erg benauwd
. Dus dan kom je precies op tijd
. Wat balen van Sam zeg..
Arme meid.... Beterschap
. En super dat Rints zo braaf was, ik snap heel goed dat jij op je roze wolkje zit hihi
. Geniet er maar van meid!
Al die paarden die je rijd.. en je leert super veel daar!! Echt geweldig hoor... zou ik ook wel willen
. Maar straks met Chico wil ik ook weer volop dingen gaan leren door lessen enzo!
.
). Heb het erg naar mn zin, en het wordt steeds leuker met de mensen en alles. Ik hoop dat dit echt een blijvertje is!
.
. Vanacht droomde ik dat mn vader zei op zaterdagavond, zullen we hem nu toch maar halen? Jaaa, natuurlijk zei ik
. Alleen toen stormde het als een gek
, dus kon het niet meer doorgaan, want was gevaarlijk met een trailer te gaan rijden. (Heb ik een keer op bokt gelezen
). Dit soort gekke dingen dus hahahaha!! Wel lachen hoor, al die spanning van mezelf
.
. Echt heel sneu
. Ze zijn nu testen aan doen, kijken wat ze nog kunnen doen. Heb het echt heel erg met dr te doen
. 

Het gaat vast helemaal goed komen met Chico ophalen!!!

.
. Knappe man hoor. Hahaha, en die maantjes blijven geweldig!