Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer krijg je hem thuis? Fijn dat het rijden met Sam zo goed ging. Het is soms wel moeilijk geduld hebben, maar meestal krijg je er wel wat goeds voor terug! 

Lusitano schreef:Regine, ik zit nog te denken over 29 september. Ook afhankelijk van hoeveel forummers er gaan....

Moet ook nog even een boek gaan halen en me er goed in verdiepen. Ik weet een paar basisdingen en een aantal medische dingen van mn stage DA assistente toen nog, maar ik wil graag meer weten! Dus als jullie nog tips hebben of dingen waar je op moet letten, graag (he chica
)!

regine schreef:Lusitano schreef:Regine, ik zit nog te denken over 29 september. Ook afhankelijk van hoeveel forummers er gaan....
Ja ben ook benieuwd hoeveel forummers er gaan. Ik ben er met Capriola en Maestro, die doen mee aan de keuring. Volgens mij wordt het verder ook wel een leuke dag, ik heb er in ieder geval onwijs zin in!

Dus hebben we een kat... Ik heb trouwens ook geen tijd voor een hond, heb al maar nèt tijd genoeg om werk, paarden en sociaal leven te combineren.
Prinslover schreef:Saida: Dat is toch gezellig een beetje drukte. Maar niet altijd natuurlijkWas jou merrie nou drachtig?
Prinslover schreef:Jaa, gelijk er weer op is het beste he peet! En er is vast wel iemand op de manege (of je eigen dochter) die foto's van je wil maken
![]()
Saida: Dat is toch gezellig een beetje drukte. Maar niet altijd natuurlijkWas jou merrie nou drachtig?
of vraag ik nou wat doms?????
tsjillert de clown
Wat is dat?
peetisgreat schreef:saida grytje zal het wel lekker vinden die deken voor de regen
je hebt haar lekker verwend
is er al een band met jullie aan het komen ????
zal wel he
morgen veel rij plezier met je mooie meid
en tsjillert begreep niet waarom ze niet van mannen houdt hihihi![]()
hij geeft haar nogmaals een knuf
Lijkt me gezellig, ga met een vriendin/klasgenoot en misschien mijn moeder.
En heb je al een naam of heeft ie die al?
. Het gaat wel steeds beter, en we boeken samen al vooruitgang!

Leuk man! Ook erg benieuwd naar jou foto's!
Even kijken wat je ervan gebrouwen hebt hihi.
Dus hoop dat ie leuk is
Gelukkig heb ik wel gewone vakanties, moest er ook nog eens bij komen haha

Maar voor de rest is het een schat hoor, zo klinkt ie wel 'vreselijk' maar hij zou het nooit doen om je kwaad doen.
n