Ben erg positief over het feit dat er geen dragers bij zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
princequillo schreef:Ik was er vanmorgen bij in Exloo. Mooie hengsten wel. Ik ben zelf erg gecharmeerd van Ulbrân zelf en was dan ook zeer benieuwd naar Kanne en Jurre (Jimte). Kanne is wel echt een bloedmooi paard om naar te kijken.
Wel vond ik Gijs K. en op momenten Kanne wel echt zeer onrustigVoornamelijk Gijs was echt gedurende de tijd rondjes aan het draaien en aan het stijgeren. Daarentegen was het volgens mij Hielke die lekker ontspannen met het hoofd laag hing en genoot van aaien over z’n bol.
![]()
Toch wel weer fijn zo, 7 hengsten erbij. Als er interesse is kan ik later misschien nog wel wat foto’s plaatsen. Rommert was er tussendoor ook nog tijdens de sport competitie.
Stephanie_86 schreef:Ik heb niet gekeken zag op Facebook wel een mooie voorbij komen hildwin 528.
Het is zo jammer dat je hier geen filmpjes kan toevoegen maar jeetje wat kan shiva lopen. Vandaag had ze een show off dag. Ik moet mezelf soms even knijpen om tw geloven dat ik echt zo'n prachtig veulen héb!
Hier een still uit de video
[ [url=m/Cyqs5l.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog even kennis laten maken met de paraplu haha.
[ [url=m/RlSUGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getty_Maan schreef:Shiva is echt een knapperd!
Is haar kol echt te groot voor het stamboek? Zonde, dan maar barock pinto stamboek zeker
Ben wel nieuwsgierig naar Hildwin.
Hier waren de dames heerlijk lui vanochtend, wordt je toch blij van tevreden paarden![]()
[ [url=m/Gp7fIk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/frZIYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Jelske schreef:Beoordelingsrapporten van de nieuwe stamboekhengsten zijn gepubliceerd:
https://www.phryso.com/alles-wat-u-wilt ... khengsten/