Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geloof dat Sterre wel erg blij is met deze stal. Is veranderd van een chagrijnig paard met voernijd naar een paard wat je kunt aaien als ze met haar hoofd over de deur heen komt :p ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen!
Ze kwam van een manege natuurlijk, met gewoon binnenstallen, redelijk klein (zeker in vergelijking met wat ze nu heeft!!
) en allemaal paarden ernaast/tegenover, veel mensen die langslopen, bak aan de achterkant van haar stal.. En toen stond ze ineens ergens in the middle of nowhere, met 1 ander paard tegenover haar en een berg kalfjes naast dr
Maar wel een monsterlijk uitzicht haha!! Eerst kon ik haar ook nooit aanhalen en stond ze gelijk helemaal achterin (5-6m diepe stal) en nu komt ze gelijk naar je toe om helemaal te knuffelen
Heerlijk rustig is ze geworden!!

Mn mond viel gewoon open... Heb 'r met mn ouders net 10 minuten naar zitten staren
Met schouderklopje van mn pa als besluit
Wanneer ga je beginnen met inrijden? Hij is nu net pas 3 toch?

) en afgestorven?
Staat eigenlijk al teveel op internet

Erna nog een uitgebreide kriebelbeurt en een emmertje slobber: tevreden paard!
Hoef je niet geopereerd te worden? Hier al wat beter, wat ik daarnet at, is alvast binnen gebleven
Gaat de fotoshoot morgen nog door?!

Haha.

Supergaaf!!!
xXutopiaXx schreef:Klinkt goed zeg, dat longeren Lies!!Gaat de fotoshoot morgen nog door?!
Ahhh bah, gaat het al wat beter Geeske?
Heb wel wat, wat jullie misschien kan opvrolijken.. Heb ze ook in het fototopic gezet, maar ik zet ze hier lekker ook nog 'n keer neer haha
Jetta showen
[ Afbeelding ]
Knappe koppie
[ Afbeelding ]
En Tammetje moest natuurlijk even de bink uithangenHaha.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En! Nog wat leuks, vandaag voor het eerst gesleed met KevinnetjeSupergaaf!!!
Zo trots op 'm
[ Afbeelding ]

Blijf jullie, zo lang er sneeuw ligt, nog veel meer vervelen met foto's hoor hahaha!

Hij doet gewoon altijd zo zn best dat ik dacht dat dit ook wel goed zou gaan haha. Hebben 2 rondjes gemaakt en toen was het wel weer genoeg