[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 14:20

ben benieuwd shanna

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 15:35

Het is net of zn nek een stuk langer is geworden! Wat een verschil! Kun je nagaan over 2 jaar ;)!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:21

Wat een verschil, Denise!
In 2008 had ie nog een onderhals, en nu een heel mooi gevormde hals!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:54

Denise, :wow: Ik sta versteld!! Hij is idd heeel veel veranderd.. :9 Alleen maar in de positieve zin ja!

Martine, lekker gereden met Flaafje dus <3 . Hier nog 1 die op een roze wolk zit hihi. Grappig he, soms zegt het niks hoor 'niveau'.. ;)

Esther, oh vreselijk he die markten.. tenminste ik kan er ook nooit zo goed tegen :o .

Sanne, haha de foto's staan wel online hoor, aan de andere kant zeg maar :D !

Suus, en hoe is het met je knie?

Anouk, jaa, paarden en de wei.. Ik ken het.. tenminste, Chico was vorig jaar op de méga stuk wei ook niet meer te vangen :n . Hij staat nu kleiner, en dat gaat prima. S avonds komen ze binnen voor brokken en dat werkt wel perfect ;) Gisteren stond ik daar en ze deden echt zo van "wij zijn niet van plan te komen".. Tot dat Chico nog een x goed keek.. "Hey baasje!" zag je hem denken, en ja hoor, kwam die aangesjokt :+ . Ik natuurlijk helemaal happy hahaha! Leuk dat je dat zadel mag lenen! Is het geen wereld van verschil, zo'n close-contact?

Oh hier is er weer een roze-wolk alarm <3 . Chico doet afgelopen echt super goed zijn best voor me! Had 1,5 week niet gereden, wegens drukte.. Maar toen ik hem maandag pakte liep hij als een zonnetje.. 8-) . Ben echt weer zoooo trots op hem <3 . Startkaart is nu ook helemaal ingevuld met kopiën en alles de bus op, hopelijk kan ik dan snel de reutemeteut bestellen en me dan ein-de-lijk eens ergens in gaan schrijven, spannend!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:19

Spannend hoor op wedstrijd!! Gaat vast helemaal goed komen met jullie twee! Shaggy komt de laatste tijd ook naar het hek toe als ik hem roep :). Hij kwam zelfs een paar keer in galop! Dat was voor mij ook voor het eerst, maar het scheelt wel want als ze helemaal achterin staan moet ik helemaal ver lopen :D.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:39

ff korte spam. wat hiervoor op straat net gebeurde... 3 politiewagens komen loeihard aanracen en tonen hun slipkunsten. direct een auto ingesloten en de inzittenden in de boeien. wat ze gedaan hebben, weet ik niet maar eentje moest lang op de motorkap blijven liggen..

Afbeelding

Afbeelding

zitten we een keer film te kijken... gebeurt er zoiets haha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:32

hihi des is een echte spanjaard. mensgericht enzo dus die komt altijd ff kijken. aandacht!! denkt ie dan.

denise: zow wat een verschil. goed bezig

meiden waar blijven de wilde foto's?

ilona: lekker roze blijven zitten he!

suus: hoe lang gaan je perikelen duren of is daar nog niks over bekend?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 07:12

Frank: Zozo wat een actie!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:31

Mies – zijn nek is ook een stuk langer geworden idd :j
Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe die er over een paar jaar uitziet,

Saida – soms kan die nog wel die onderhals erop zetten hoor maar ik krijg steeds vaker het beeld van de 2de foto te zien en ik kan hem nu ook makkelijk in die houding rijden.

Ilona – dank je ben ook wel blij dat mijn harde werken zo goed zichtbaar is :D
En jij weer heerlijk op je roze wolk fijn dat die het allemaal zo super oppakte, hopelijk is je startkaart snel binnen en mag je ook gaan knallen met jou topper

Esther – die van mij die komt ook naar me toe nou hebben wij geen grote wei, maar ik ben iig ook blij dat ik hem niet meer hoef te halen :D

Frank – bij ons is er gisteren ook zoiets gebeurt (maar dat is niks nieuws bij ons :o ) wel apart dat je er foto’s van hebt kunnen nemen ik ben meestal zelf te nieuwsgierig haha
En dank je ik krijg nu zelf ook het gevoel dat ik de goede kant op gaat en daar ben ik gewoon heel trots op

Gisteren heike weer zijn medicijnen gegeven en het lijkt echt een stuk beter te gaan, hij poept nog te weinig naar mijn zin maar daar zijn die zakjes ook voor :D

Vandaag kijkt mijn instructrice even mee onder de man en vrijdag en zaterdag ook, zodat ik even iemand naast me hebt die me bevestiging geeft of het goed gaat jij of nee,

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:45

Ik heb in Den Haag ook wel eens een achtervolging meegemaakt terwijl ik naar de tramhalte liep :). Was eigenlijk best wel hilarisch... Een man kwam langs ons rennen toen we ernaar toe liepen en toen we bij de halte stonden kwam een politie-auto langs scheuren maar die ging rechts in plaats van rechtdoor. Daarna kwam er een motoragent die vroeg of we iemand hadden zien rennen... Dus iemand zei ja er ging net een man die kant op. Toen kwam er ook nog een auto uit het centrum maar die moest eerst nog even wachten tot de paaltjes naar beneden zakte (handig hoor die dingen :P). En de auto die rechts was gegaan kwam ook weer terug en ging nu wel de goede kant op... Ben benieuwd of ze hem nog te pakken hebben gekregen (en wat ie nu precies gedaan heeft...).

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:53

Denise zo het lijkt haast wel een ander paard! Wat een verschil :)

Ilona jaaaa he, fijn is het als ze dan weer zo lekker gaan <3 Flaafje was echt zo relaxt, meestal maakt hij als we naar buiten gaan wel een paar flinke vreugdebokken, bereidde me al voor op het ergste voor m'n stuitje := maar helemaal niets, hij bleef keurig horizontaal lopen 8-) oeh en jij gaat dus binnenkort serieus aan de slag met Chico? Inderdaad maf, soms zegt een 'niveau' of 'diploma' heel weinig, het is ook wel wat anders misschien, hier geen brave manege paarden maar koppige, trotse en soms nogal nerveuze hengsten.

Frank zo maak je nog eens wat mee! Zijn jullie er inmiddels achter wat er aan de hand was?

Ik werd vanochtend vroeg wakker gebeld door de paardentandarts, hij zou om 9 uur al komen maar hij heeft panne dus het zal wel wat later worden := arme man, helemaal gestrest, tsja hier zijn we het inmiddels wel gewend dat vrijwel niets op de afgesproken tijd plaats vindt.. Zin om een ritje te gaan maken, maar dat zal er ook wel niet inzitten vandaag.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:54

Haha Frank, wat een actie daar hahaha :D ! Zie je ook niet elke dag.. ;) . En jij natuurlijk meteen als paparazzi er bovenop :')

Denise, ja ik hoop het ook. Heb echt al heel tijdje terug aanvraag gedaan. Maar al die papieren opsturen en terug krijgen gaat behoorlijk wat tijd inzitten. Had hem achteraf gezien echt veel eerder kunnen vragen, eer dat je hem hebt.... ;) hihi. Maar komt goed, we trainen in de tussentijd gewoon ff door!

Martine, ja precies, zegt niks allemaal ;) echt super dat flaaf het wel lijkt aan te voelen :D ! De tanden worden dus ook weer nagekeken vandaag! Jammer dat er daardoor geen ritje meer in zit waars.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:59

Ow hihi ik hoor net van Mo dat ik het verkeerd heb begrepen, de boormachine van de tandarts is kapot, niet z'n auto := dat krijg je als je wakker wordt gebeld, m'n Frans is normaal gesproken heel behoorlijk maar volgens Mo zei ik ook tegen de man 'maak u zorgen, maak u zorgen' ipv 'maak u geen zorgen'.. :=

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:00

Hahahaha _O- . Best grappig dit hihi! Dus hij komt helemaal niet meer nu :P ?

Trouwens, wat ik me afvraag! Typen gaat je heel goed af in het NL. Maar als je het nu moet praten, is dat dan niet lastig, het overschakelen?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:06

Hij gaat hem proberen te repareren waar hij nu is, op een uur afstand van hier, ik hoop maar dat er een behoorlijke electricien ofzo zit, want als het weer op z'n Tunesisch aan elkaar wordt gebonden heb ik 't liever niet in de mond van de paarden :=
Hihi Nederlands blijft er wel inzitten hoor! Tussen Nederlands, Engels (Mo en veel van onze vrienden spreken gelukkig Engels), en Frans (de voertaal hier naast het Arabisch), gaat heel behoorlijk, ik spreek echter ook nog Duits, Italiaans en een beetje Arabisch en Spaans, maar dan raak ik soms wel in de war :p dan moet je er wel even 5 minuten inkomen.. We zitten ook regelmatig aan tafel met 5 of 6 verschillende nationaliteiten, dan is het ook altijd even uitvogelen wat voor taal we nu weer moeten spreken en wie wat vertaald voor de rest :')

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:28

Is het in jou hoofd dan ook zo'n mengelmoes van talen? Ik heb een tijdje een duitse vriend gehad en als ik daar was sprak ik duits, engels en soms wat nederlands.. maar mn gedachte waren dan soms ook in alle talen! ik bleef niet 'standaard' nederlands denken! best vermoeiend soms ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:44

Zo wow.. haha!! :D Dat je er zelf niet gek van wordt haha :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:56

martine - ja kwa bewegingen voelt het ook echt als een ander paard :D
en jij ook al zoveel talen die je kunt spreken hier wordt ik er ook af en toe gek van wij zijn een amerikaans bedrijf en onze hoofdtaal is dus engels, maar een deel van het personeel spreekt duits of frans op spaans dus snap het heel goed :j

Ilona - bij mij duurde het ook een hele tijd voordat mijn startkaart binnen was. maar zoals je al zegt nu kan je lekker trainen en dadelijk nog meer knallen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:57

Ik ging ook altijd engels denken als ik in Egypte weer eens veel engels sprak :). Verder als engels kom ik daar helaas niet, zou stiekem nog wel arabisch willen leren ;). Maar arabisch is zo lastig...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:03

lakshmi schreef:
Hij gaat hem proberen te repareren waar hij nu is, op een uur afstand van hier, ik hoop maar dat er een behoorlijke electricien ofzo zit, want als het weer op z'n Tunesisch aan elkaar wordt gebonden heb ik 't liever niet in de mond van de paarden :=

Volgende keer hopen dat er een paardentandarts komt die alles met de hand doet :+. Die bij ons komt vijlt en trekt met de hand en gebruikt geen electrische dingen :P. Alleen hij kan niet alles geloof bijvoorbeeld trekken van kiezen achterin niet.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:04

Whaha jullie dus ook allemaal in de war van al die talen :') ik ga idd ook vaak in andere talen denken.. Met Mo spreek ik echt een mengelmoesje van Engels, Frans, Nederlands en Arabisch, voor anderen vaak ook niet te begrijpen. Hij zet nu ook van -je of -tje achter een Engels woord bijv. :D

Esther hmmm zou wel handiger zijn in dit geval, maar ach ben nu al lang blij dat er een komt, als het tenminste nog doorgaat := in NL had ik ook een 'handman' :P hier in het hele land is hij de enige, hij kwam eerst regelmatig naar de hoofdstad om de racepaarden onder handen te nemen, dit is de eerste keer dat hij naar het zuiden komt! Ben wel benieuwd hoe de paarden zich gaan gedragen hihi. Darius probeert vast die hele boormachine op te vreten :=

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:04

Komen die foto's nog trouwens? Ben wel nieuwsgierig :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:05

bedoel je de foto's van hun meeting

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:14

Ik quote wel even het verslagje van een ander forum, wacht even hoor:
Madelief&Furia schreef:
Nou zoals iedereen wist hadden we dit weekend toch nog een mini-meeting in Noord-Holland kunnen regelen.

Sanne arriveerde als eerste in Stompetoren, en Jasmijn en ik zijn samen met Sanne vrijdagmiddag naar Fuur&Dito gegaan. Dat was erg gezellig, daarna zijn we boodschappen gaan doen en waren de andere meiden (Mies en Ilona) er al. Ik at even thuis en daarna ging ik gezellig weer richting Jasmijn, heel veel gekletst, lekker cocktails gedronken, en weer mega veel gelachen :lol:

Zaterdagochtend (met wat vertraging), eerst richting Furia en Bandito weer, dit keer met de hele groep. Dito gedroeg zich voorbeeldig aan de longe, Furia dacht er anders over. Die kan af en toe een beetje kortsluiting krijgen en dan kan ik er nog vrij weinig mee... Met de les kan ik hem er nog wel uitrijden maar in mijn eentje niet. Hij bouwt dan heel veel spanning op en hebben dan veel communicatiefouten.

Furia met mij:

Afbeelding

Afbeelding

Even met Iloon kletsen:

Afbeelding

Dito aan de longe, wel een grappige foto omdat hij zo heel braaf was maar hier een beetje bokkig lijkt, maar heb m dat helemaal niet zien doen?

Afbeelding

Daarna diende Dito nog als kermispony haha, iedereen een rondje op hem gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iloon vond Fuur een strak plan dus die had daar nog even lekker op gereden:

Afbeelding

En toen wilde ook Mies:

Afbeelding

En Sanne moest ook nog even :D :

Afbeelding

Onze groepsfoto:

Afbeelding

Toen richting Den Helder, naar Piep&Beda.
We waren allemaal onder de indruk van Piep, die toch een slaggie groter is dan Fuur en Dito haha, en Elvis was natuurlijk ook weer geweldig.

Piropo op stal, denkt al dat wijvengepraat :lol:

Afbeelding

Eerst Beda uiteraard even op haar Zkim:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een heel klein meisje met een heel groot paard haha (zo voelde ik het althans, overstap Fuur-> Piropo is nogal groot :D ) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het heel erg leerzaam, omdat ik met Furia natuurlijk op dezelfde manier bezig ben, maar Piep kent het allemaal al en Fuur niet. Kwam ook wat dingen tegen die ik op Fuur lastig vindt wat ik bij hem ook moeilijk vindt.

Piropo vond het allemaal maar lachen:

Afbeelding

Na het uitstappen kwamen we erachter dat Mies er ook toch erg graag opwilde :lol: Dus moest die arme kerel nogmaals aan de slag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen richting Saida, met prachtige Rints op een prachtige stal overigens!
Even lesje gevolgd, ook weer leuk om te zien, en daarna lekker bij de Italiaan waar we hebben gegeten en alle onderwerpen weer aan bod zijn geweest haha :lol:

Afbeelding

Afbeelding

EDIT: Oja, iedereen van de meeting hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik de foto's hierop gezet heb, maar omdat dit besloten was dacht ik dat dat wel kon iig. Foto's zijn overigens voornl door Sanne en Jasmijn gemaakt ;)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:15

Ik was zelf echt heel trots op Dito, dat ie zich een keer van zn braafste kant liet zien ;)