Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lakshmi schreef:Hij gaat hem proberen te repareren waar hij nu is, op een uur afstand van hier, ik hoop maar dat er een behoorlijke electricien ofzo zit, want als het weer op z'n Tunesisch aan elkaar wordt gebonden heb ik 't liever niet in de mond van de paarden
Madelief&Furia schreef:Nou zoals iedereen wist hadden we dit weekend toch nog een mini-meeting in Noord-Holland kunnen regelen.
Sanne arriveerde als eerste in Stompetoren, en Jasmijn en ik zijn samen met Sanne vrijdagmiddag naar Fuur&Dito gegaan. Dat was erg gezellig, daarna zijn we boodschappen gaan doen en waren de andere meiden (Mies en Ilona) er al. Ik at even thuis en daarna ging ik gezellig weer richting Jasmijn, heel veel gekletst, lekker cocktails gedronken, en weer mega veel gelachen :lol:
Zaterdagochtend (met wat vertraging), eerst richting Furia en Bandito weer, dit keer met de hele groep. Dito gedroeg zich voorbeeldig aan de longe, Furia dacht er anders over. Die kan af en toe een beetje kortsluiting krijgen en dan kan ik er nog vrij weinig mee... Met de les kan ik hem er nog wel uitrijden maar in mijn eentje niet. Hij bouwt dan heel veel spanning op en hebben dan veel communicatiefouten.
Furia met mij:
Even met Iloon kletsen:
Dito aan de longe, wel een grappige foto omdat hij zo heel braaf was maar hier een beetje bokkig lijkt, maar heb m dat helemaal niet zien doen?
Daarna diende Dito nog als kermispony haha, iedereen een rondje op hem gemaakt:
Iloon vond Fuur een strak plan dus die had daar nog even lekker op gereden:
En toen wilde ook Mies:
En Sanne moest ook nog even:
Onze groepsfoto:
Toen richting Den Helder, naar Piep&Beda.
We waren allemaal onder de indruk van Piep, die toch een slaggie groter is dan Fuur en Dito haha, en Elvis was natuurlijk ook weer geweldig.
Piropo op stal, denkt al dat wijvengepraat :lol:
Eerst Beda uiteraard even op haar Zkim:
Een heel klein meisje met een heel groot paard haha (zo voelde ik het althans, overstap Fuur-> Piropo is nogal groot) :
Ik vond het heel erg leerzaam, omdat ik met Furia natuurlijk op dezelfde manier bezig ben, maar Piep kent het allemaal al en Fuur niet. Kwam ook wat dingen tegen die ik op Fuur lastig vindt wat ik bij hem ook moeilijk vindt.
Piropo vond het allemaal maar lachen:
Na het uitstappen kwamen we erachter dat Mies er ook toch erg graag opwilde :lol: Dus moest die arme kerel nogmaals aan de slag:
Toen richting Saida, met prachtige Rints op een prachtige stal overigens!
Even lesje gevolgd, ook weer leuk om te zien, en daarna lekker bij de Italiaan waar we hebben gegeten en alle onderwerpen weer aan bod zijn geweest haha :lol:
EDIT: Oja, iedereen van de meeting hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik de foto's hierop gezet heb, maar omdat dit besloten was dacht ik dat dat wel kon iig. Foto's zijn overigens voornl door Sanne en Jasmijn gemaakt